Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Збільшення продажів перед Новим роком за допомогою динамічного залучення

Баннер_блог_динамическое

Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення.

Одним з таких способів є динамічне прогнозування.

При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для показу реклами найпопулярніших товарів тим, кому вони будуть цікаві.

Динамічні оголошення демонструються потенційним клієнтам, котрі не відвідували ваш сайт. 

Ця функція корисна починаючим рекламодавцям чи тим, кому необхідно охопити цільову аудиторію, не схожу на ту, за якою в вас зібрані дані.

При динамічному залученні клієнтів використовуються технології машинного навчання. Вони дозволяють зрозуміти, що цікавить потенційних покупців. Визначивши це, система використовує можливі наміри користувачів та їх демографічні характеристики, такі як стать, вік та сімейний дохід, щоб обрати найбільш підходящу пропозицію з вашого фіда.

“Рекомендаційний двигун” враховує поведінку та історію користувача, щоб показати найбільш релевантні продукти.


1. Як додати динамічне залучення клієнтів

Для додавання динамічного залучення потрібен фід. Можна скористатися фідом з Merchant Center:

Динамическое привлечение

або ж завантажити в комерційні дані.

Динамическое привлечение


2. Створення кампаніі в КММ

В якості таргетингу рекомендується працювати з аудиторними рішеннями. Ви можете використовувати:

  • аудиторії по намірам (вказуйте ключові слова, URL, додатки чи відео на YouTube, щоб охопити користувачів, що активно шукають певний товар чи послугу);
  • аудиторії зацікавлених покупців (високоякісна аудиторія, що досліджує товари чи послуги та збирається їх придбати);
  • схожі аудиторії (таргетинг на схожі аудиторії допомагає охопити нових користувачів, схожих з вашими поточними клієнтами);
  • інші аудиторні рішення.

В налаштуваннях кампанії розкрийте “Додаткові налаштування”, а в меню “Динамічні оголошення” виберіть фід з товарами.

Создание кампании в КМС

Далі створюємо адаптивне оголошення.


3. Створення адаптивного оголошення

Google автоматично оптимізує дизайн динамічних оголошень. Коли динамічне завантаження товарів з фіда не забезпечує достатню релевантність, система автоматично переходить на показ адаптивних оголошень з вашими креативами.

Создание адаптивного

Є можливість завантажити свої макети динамічних оголошень. Їх можна створити в Google Web Designer.

Создание адаптивного

Завдяки об’єднанню динамічних оголошень та аудиторних рішень можна домогтися збільшення ROI в середньому на 20%.

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись

    Просувайтеся з нами — залиште заявку просто зараз

    Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
    Ваш запит надіслано

      Надіслати