Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Як стати гостьовим автором блогу ITForce

Тепер ви маєте можливість написати свою статтю в блог агентства ITForce.

Якщо ви бажаєте поділитися цікавою та корисною інформацією чи розповісти читачам щодо новинок в діджитал – напишіть нам гостьову статтю. Мы розмістимо ваш матеріал у блозі з активним посиланням на ваш профіль.

Запропонувати тему в блог
carl-heyerdahl-KE0nC8-58MQ-unsplash
Як стати гостьовим автором блогу ITForce - картинка 2
Катерина Дьоміна
редактор ITForce

Ми розвиваємо блог ITForce та приймаємо в роботу матеріали з кожного сегменту digital. Якщо ви маєте що розповісти про свій досвід в інтернет-маркетинзі, надсилайте заявки на пошту та очікуйте відповіді.

Ми з вами зацікавлені випустити корисну та чітко орієнтовану на свою ЦА публікацію. Не лякайтеся правок редактора, будьте готові допрацювати статтю.
Зустрінемось у блозі!

Наш сайт
22 000+
унікальных відвідувачів щомісячно з різних каналів
32 000+
переглядів публікацій на місяць
200
активних підписників, що читають нашу розсилку + соцмережі (Telegram-канал, LinkedIn, Instagram, Facebook).
Наші читачі
brooke-cagle--uHVRvDr7pg-unsplash
Новачки в інтернет-маркетинзі

Спеціалісти, котрі тільки починають розбиратися зі сферою та ті, котрі поки що нічого не знають про діджитал, але мають стійке бажання працювати з предметом. Поняття “конверсія, беклінки, RFM-сегментування” їм ні про що не говорять – для цих відвідувачів ми створили Словник термінів та пишемо зрозумілі докладні інструкції з 0.

premium_photo-1661691850218-c70af2408993
Експерти (співробітники digital-агенцій, фрілансери)

Сегмент користувачів, добре обізнаний в інтернет-маркетинзі. Вони потребують зовсім вузьких тем, лайфхаків та особистих напрацьовок спеціалістів, а також новин та оновлень алгоритмів систем, з якими вони взаємодіють.

shoper-slLo94wES2M-unsplash
Власники бізнесу сфер e-Commerce, SaaS, сегменту B2B, що мають бажання розбиратися у цифровому маркетинзі

Группа відвідувачів від тих, хто самостійно налаштовує рекламу, email-розсилки, працює над пошуковим просуванням та бажає розбиратися в SMM без найму спеціаліста, – тоді вони попадають до першої групи читачів. До підприємців, що працюють з нами на довгостроковій основі та вникають у всі тонкощі роботи з їх сайтом. Їм важливі кейси та професійний досвід підрядника.

Краще за все про digital-маркетинг розповість той, хто кожен день знаходиться всередині процесу та живе ним – спеціаліст. Якщо ви маєте, що розповісти та чим поділитись з читачами, надсилайте матеріали на нашу пошту editor@itforce.ua.

Ваші бенефіти
стаття, разміщена в блозі ITForce
опубліковану статтю ми пропіаримо в соцмережах (Instagram, Facebook, Telegram-канал)
зробимо розсилку за своєю базою підписників

А можливо, таким способом ви через наш блог знайдете клієнтів.

Наша аудитория приходить в блог за найрізноманітнішим контентом: від статей how-to та покрокових посібників з просування сайтів до маркетингових досліджень. Для кожної групи ми створюємо свій матеріал.

Ми не обмежуємося тільки контент-маркетингом, SEO, PPC, Email, SMM, UI/UX дизайном. Блог ITForce відкрит й для навколоцільових тем у діджитал.

Наші читачі цінують особистий досвід автора, т. я. це перевірена інформація від реальної людини з вимірними результатами. Якщо у вас поки немає своїх прикладів, візьміть їх з досвіду колег та приведіть посилання на джерело.

 

Які матеріали нам цікаві:

  • нове у SEO, PPC, Email, SMM, UI/UX-дизайні (приклад – стаття “Оновлення алгоритму Google (грудень 2020)”);
  • веб-аналітика;
  • прогнози й тренди на майбутнє;
  • інструкції, чек-листи та керівництва по роботі з інтернет-маркетингом;
  • просування на Заході/Сході (США, Китай, Японія й т. ін.), “SMM-просування для польского агентства з працевлаштування”;
  • інструменти в діджитал;
  • контент-маркетинг та копірайтинг;
  • власний досвід праці я будь-яким сервісом (“Власний досвід: 7 інструментів підняття залученості в Instagram Stories”);
  • робота в месенджерах та чат-ботах;
  • кейси з вашими успіхами та невдачами з розбором причин факапів.
Продивіться публикації в нашому блозі, щоб приблизно уявляти, які саме матеріали мі розміщюємо.
Наприклад:
Головний критерій – ваш особистий підтверджений досвід та користь для читача
“Що таке контекстна реклама” (такий матеріал ми вже маємо).
“Гід в Instagram. Як правильно використовувати”.
Ми розглянемо будь-який матеріал, важливо, щоб він був конкретним та корисним для нашої аудиторії. Щоб розкривав заявлену тему та його можна було застосувати в роботі.
“Все про SMM” (це занадто велика тема, а SMM змінюється кожен день).
“Як я самостійно впровадив контекст в бізнес та що з цього вийшло”.

Гостьові статті ми публікуємо на безкоштовній основі

Вимоги до статей

Стаття оформлена в Google Docs з правом редагування для editor.itforce@gmail.com.

Зміст
Технічна частина
Структура
Про автора
  1. Унікальність. Не рерайт, ми перевіряємо текст в різних сервісах, плагіат не пройде.
  2. Логічний зміст з розкриттям пунктів.
  3. Приклади – скріни або ілюстрації.
  4. Пруфи – якщо ви посилаєтеся на статистичні дані, дослідження, слова лідерів думок, приведіть джерело інформації.
  5. Простота, зрозумілість, конкретика та ємність.

Наприклад:
НІ – “Нами була проведена наступна робота”;
ТАК – “Ми зробили”.

НІ – “В умовах невідомості й відсутності стабільного майбутнього”;
ТАК – “Сьогодні під час пандемії коронавирусу…”.

Геть важкі конструкції. Читач повинен розуміти, про що йдеться та як застосувати вашу інформацію в поточній роботі.

  1. Об’єм – від 6000 символів б/п (средня довжина наших статей – приблизно 9000 знаків);
  2. Банер – 2 банери для статті оформлює наш дизайнер. Надсилайте побажання щодо картинки або готові референси, ми їх врахуємо.
  3. Час публікації – з моменту затвердження статті до публікації в блозі може пройти до 2-х тижнів, т. я. всі матеріали виходять в порядку черги та згідно контент-плану ITForce. Також додайте сюди час на виправлення правок від редактора.
  1. Чіткий заголовок.
  2. Вступ або лід – коротко, про що піде мова в публікації та які проблеми читача закриває матеріал.
  3. 2 й більше підзаголовків Н2, якщо необхідно за змістом – кілька Н3.
  4. Абзаци, марковані списки, таблиці – бажано.
  5. Ілюстрації та скріншоти, що доповнюють та підтверджують ваші слова.
  6. Висновок.
  1. Ім’я та прізвище – вірне написання українською мовою.
  2. Фото – постарайтеся знайти портретну фотографію (в крайньому випадку підійде й селфі на нейтральному тлі (НЕ туалетолук), також в кадрі не повинно бути відображення телефону).
  3. Посада (експертність).
  4. Посилання на ваш сайт чи будь-яку соцмережу.
Куди надсилати готову статтю?

На пошту редактору сайта: editor@itforce.ua (Катерина Дьоміна).

Формат: документ Google Docs
Також коротко напишіть, чому ви обрали саме цю тему й свою експертизу в ніші. Щоб зробити нашу взаємодію продуктивною та прискорити час обробки заявки, одразу обговорюйте тему, структуру, обсяг статті, ілюстрації, час публікації і ін. важливі вам питання.

Будьте готові допрацювати текст та структуру статті за проханням редактора.

Ми разом попрацюємо над поліпшенням статті, й результат влаштує і мене, і вас.

Якщо вам щось незрозуміло, задавайте питання, пишіть на пошту, всі проблеми вирішимо разом.

Чекаємо ваших пропозицій
щодо співпраці!
Запропонувати тему в блог