Тепер ви маєте можливість написати свою статтю в блог агентства ITForce.
Якщо ви бажаєте поділитися цікавою та корисною інформацією чи розповісти читачам щодо новинок в діджитал – напишіть нам гостьову статтю. Мы розмістимо ваш матеріал у блозі з активним посиланням на ваш профіль.
Спеціалісти, котрі тільки починають розбиратися зі сферою та ті, котрі поки що нічого не знають про діджитал, але мають стійке бажання працювати з предметом. Поняття “конверсія, беклінки, RFM-сегментування” їм ні про що не говорять – для цих відвідувачів ми створили Словник термінів та пишемо зрозумілі докладні інструкції з 0.
Сегмент користувачів, добре обізнаний в інтернет-маркетинзі. Вони потребують зовсім вузьких тем, лайфхаків та особистих напрацьовок спеціалістів, а також новин та оновлень алгоритмів систем, з якими вони взаємодіють.
Группа відвідувачів від тих, хто самостійно налаштовує рекламу, email-розсилки, працює над пошуковим просуванням та бажає розбиратися в SMM без найму спеціаліста, – тоді вони попадають до першої групи читачів. До підприємців, що працюють з нами на довгостроковій основі та вникають у всі тонкощі роботи з їх сайтом. Їм важливі кейси та професійний досвід підрядника.
Краще за все про digital-маркетинг розповість той, хто кожен день знаходиться всередині процесу та живе ним – спеціаліст. Якщо ви маєте, що розповісти та чим поділитись з читачами, надсилайте матеріали на нашу пошту editor@itforce.ua.
А можливо, таким способом ви через наш блог знайдете клієнтів.
Наша аудитория приходить в блог за найрізноманітнішим контентом: від статей how-to та покрокових посібників з просування сайтів до маркетингових досліджень. Для кожної групи ми створюємо свій матеріал.
Ми не обмежуємося тільки контент-маркетингом, SEO, PPC, Email, SMM, UI/UX дизайном. Блог ITForce відкрит й для навколоцільових тем у діджитал.
Наші читачі цінують особистий досвід автора, т. я. це перевірена інформація від реальної людини з вимірними результатами. Якщо у вас поки немає своїх прикладів, візьміть їх з досвіду колег та приведіть посилання на джерело.
Які матеріали нам цікаві:
Гостьові статті ми публікуємо на безкоштовній основі
Стаття оформлена в Google Docs з правом редагування для editor.itforce@gmail.com.
Наприклад:
НІ – “Нами була проведена наступна робота”;
ТАК – “Ми зробили”.
НІ – “В умовах невідомості й відсутності стабільного майбутнього”;
ТАК – “Сьогодні під час пандемії коронавирусу…”.
Геть важкі конструкції. Читач повинен розуміти, про що йдеться та як застосувати вашу інформацію в поточній роботі.
На пошту редактору сайта: editor@itforce.ua (Катерина Дьоміна).
| Формат: | документ Google Docs |
| Також коротко напишіть, чому ви обрали саме цю тему й свою експертизу в ніші. Щоб зробити нашу взаємодію продуктивною та прискорити час обробки заявки, одразу обговорюйте тему, структуру, обсяг статті, ілюстрації, час публікації і ін. важливі вам питання. |
Будьте готові допрацювати текст та структуру статті за проханням редактора.
Ми разом попрацюємо над поліпшенням статті, й результат влаштує і мене, і вас.
Якщо вам щось незрозуміло, задавайте питання, пишіть на пошту, всі проблеми вирішимо разом.