замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

ВКонтакте


Просування у VK

ВКонтакте – найпопулярніша соціальна мережа Рунета.
Щомісяця її трафік складає 97 млн користувачів від 18 до 60.

Реклама ВКонтакте – показ вашого рекламного оголошення в текстовому, графічному або відео-форматі ЦА, при кліці на який користувач потрапляє в групу ВКонтакте або переходить на сайт компанії.

Способи просування рекламних кампаній:

  1. паблік – підходить для підтримки іміджу, роботи з репутацією;
  2. група – для спілкування, функціонал групи ширше (робота з товарами, внутрішніми посиланнями, обговореннями).
 
Інструмент Група Паблік
Приватність  +  –
Підписка  –  +
Вступ  +  –
Запрошення друзів  +  –
Пости від підписників  +  –
Контент від користувачів  +  – (обмеження)
Заходи  –  +

 

 Група  Публічна сторінка
Прямі трансляції + +
Закріплення посту + +
Підписка на сповіщення + +
Доступ онлайн + +
Детальна статистика + +
Заборона на коментування + +
Імпорт до Twitter + +
Товари + +
Грошові перекази + +
Додатки й віджети + +
Динамічна обкладинка + +

 

Паблік можна перевести в групу й навпаки.

Перевага ВКонтакте – можливість точно налаштувати рекламу на цільову аудиторію.
Спільноти просуваються через контекстну рекламу й рекламу в групах. Звичайно, ефективніше одночасно працювати з двома методами.

Формати рекламних оголошень:

  • універсальна запис – найпростіший формат з додаванням фото, відео, карт, опитувань та ін .;
  • “карусель” – галерея до 10 фото, кожна картці містить кнопку CTA;
  • запис з кнопкою – містить кнопку CTA “(Купити”, “Зареєструватися”);
  • оголошення-тизери в лівому блоці під меню для повноформатної версії сайту.

Оплата:

  • за покази та кліки – звичайні оголошення в стрічці;
  • аукціон для оголошень в лівій частині екрана.

Етапи робіт:


  1. визначення ЦА;
  2. мети рекламної кампанії;
  3. аналіз конкурентів;
  4. розробка медіаплану згідно з бюджетом на просування;
  5. налаштування рекламного акаунту;
  6. створення груп оголошень;
  7. налаштування кампаній;
  8. запуск;
  9. моніторинг та оптимізація.

Просування у ВКонтакте передбачає налаштування динамічного ретаргетингу – оголошення показуються теплій аудиторії, яка переглядала ваш сайт та готова до покупки.

Ваша основна аудиторія знаходиться в СНД? Тоді без просування ВКонтакте не обійтися!
Звертайтеся до наших фахівців, ми знайдемо потрібне рішення конкретно для вашого бізнесу!

Замовити
просування ВКонтакте

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.