замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Таргетована реклама у Facebook та Instagram


Таргетована реклама у Facebook та Instagram

Таргетована реклама в соціальних мережах – демонстрація оголошень в стрічці користувачів або на сторінці компанії (бренду) згідно соціально-демографічними параметрами та інтересам обраної аудиторії.

Таргетована реклама – це найшвидший спосіб отримати грошову віддачу з соцмереж.

Призначені для користувача кластери налаштовуються на основі демографічних, територіальних даних аудиторії, її інтересів і вказаних професій.

На які цілі орієнтована таргетована реклама:


  • підвищення трафіку на зовнішні ресурси (сайт, блог, лендінг);
  • отримання заявок та продаж продукту;
  • залучення підписників в спільноти;
  • збільшення охоплення публікацій в соцмережах.

Правильне налаштування таргетованої реклами в Facebook та Instagram принесла нашому клієнтові приріст трафіку на 60% і продажів на 50%.

Таргет ФБ Инстаграм

Аудиторії користувачів, котрим показується реклама:

  • клієнтська база (телефони, email-адреси, ПІБ);
  • lookalike аудиторія (максимально схожа з вже існуючою);
  • ремаркетинг/ретаргетинг (користувачі, що відвідували сайт та здійснювали на ньому будь-які дії (дані збирає Pixel Facebook));
  • користувачі, що взаємодіяли з додатком;
  • користувачі, що комунікували з будь-якими видами контенту (відео, лід-форми, захід або сторінка в Facebook);
  • користувачі, що взаємодіяли з акаунтом в Instagram;
  • аудиторії, що пропонує сам Facebook.

Для запуску рекламної кампанії потрібно аккаунт в Facebook, при цьому профіль в Instagram мати необов’язково.
При наявності акаунту ми налаштуємо ваші рекламні кампанії. Або ж зареєструємо його та після налаштуємо рекламу.
Налаштування кампаній відбувається в сервісі Ads Manager.

Етапи налаштування:


  1. визначення цілей рекламної кампанії;
  2. налаштування аудиторій (параметри, плейсмент, графік показу, бюджет, стратегія оптимізації);
  3. вибір форматів реклами (зображення, відео та слайд-шоу, кільцева галерея, добірка, каталог, Stories);
  4. створення оголошень (зображення, utm-мітки, група оголошень, текст, кнопка СТА);
  5. проходження модерації;
  6. запуск рекламної кампанії;
  7. a/b тестування оголошень, відбір ефективних;
  8. аналітика, оптимізація, звітність.

Таргетована реклама – дієвий інструмент.
Наші фахівці готові допомогти вам з налаштуванням та запуском.

Заповнюйте заявку!

Замовити
таргетовану рекламу у Facebook та Instagram

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.