замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Twitter


Просування в Twitter

Твіттер успішно стартував як динамічний мікроблог.
Лаконічні (до 140 символів) пости навчили користувачів коротко, але ємко висловлювати думки.
Аудиторія Twitter – переважно бізнесмени, політики, громадські діячі.
Зараз Твіттер – т. зв. новинний портал. Сюди люди заходять дізнатися останні події у світі.
Тому він підходить для миттєвих повідомлень підписників про важливу ​​інформацію (новинки, розпродажі, акції, знижки та ін.).

Твіттер займає 4 місце серед популярних соцмереж. Це 5,8% медіаринку країни.
У СНД Twitter не такий популярний. Він для обміну думками.

Чого дозволяє досягти ведення аккаунта в Twitter:


  • дізнатися думки користувачів про компанії;
  • розширити канали поширення інформації про продукти;
  • залучити нових користувачів на сайт;
  • підвищити впізнаваність бренду в мережі;
  • допомогти в роботі з репутацією бренду.

Робочий інструментарій в Twitter:

  • хештеги;
  • ретвіти й цитати;
  • чати;
  • опитування (Conversational Ads);
  • гостьові пости;
  • фото і відео в режимі Live (реального часу);
  • promoted tweets – рекламний пост з позначкою “Реклама”, який демонструється:
  1. користувачам, що потрапили в виділені групи таргетингу;
  2. користувачам, що ввели ключовий запит рекламодавця в пошук.
  • promoted account – показ акаунту в рекомендованому (список каналів, що можуть бути цікаві користувачеві), можна додати посилання на свій акаунт;
  • promoted trend – реклама акаунту через показ бренду в трендах (актуальному). Тренди відбираються за ключами та тегами, які користувачі найчастіше вживали в Twitter протягом дня.

Кожному виду бізнесу підходить свій комплекс інструментів.
Ми проведемо тестування й підберемо ті, від котрих ефект буде вище.
Реклама в Twitter налаштовується через Ads Editor.
Всі кампанії в сервісі доступні до вивантаження в файл Excel. Тут же їх можна створювати й редагувати. А після – експортувати змінений документ назад у сервіс. Це спрощує роботу з налаштуваннями.

Кроки з запуску кампанії:


  1. оформлення каналу за шаблоном;
  2. визначення ЦА та лідерів думок;
  3. наповнення аккаунта цікавими ЦА публікаціями;
  4. розробка активностей для фоловерів;
  5. створення власного тегу;
  6. підключення аналітичних сервісів;
  7. стимуляція згадки твіттер-каналу;
  8. збір статистики, аналіз даних та вироблення рекомендацій.

Просування в Twitter актуально для компаній будь-якого масштабу, а не тільки для публічних персон.
Акаунт в Twitter – складова частина образу, який ви формуєте в мережі за допомогою соцмаркетинга. Ведення соцмереж формує імідж, створює репутацію бренду, працює з запереченнями в мережі. Це придбання лояльності покупців й внесок в майбутнє.

Скористайтеся ще одним інструментом соцмаркетинга – замовте просування в Twitter!
Замовте зворотний дзвінок, і ми обговоримо деталі.

Замовити
просування Twitter

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.