замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Однокласники


Просування в Однокласники

Однокласники – одна з популярних соцмереж в рунеті, де переважає зріла аудиторія користувачів.

Реклама в Однокласниках – показ рекламного оголошення в текстовому, фото або відеоформаті цільової аудиторії, при кліці на яке користувач переходить в вашу групу в Однокласниках, на форму зворотного зв’язку для збору лидов або ж на сайт.

Переваги просування в мережі Однокласники:


  • зростання популярності компанії за допомогою рекламних кампаній;
  • ефективність рекламних кампаній за рахунок врахування індивідуальних інтересів користувачів;
  • підтримка зв’язку з клієнтами допомагає працювати з запереченнями.

Способи просування:

  • групи – створюються для спілкування учасників, можна зробити закритими;
  • сторінки – відкриті для всіх, більше підходять для просування компаній.

З групи завжди можна зробити сторінку й навпаки.

Рекламні інструменти соцмережі:


  • банер 400*240 – тільки для повної версії сайту, відображається на всіх сторінках збоку від стрічки новин та не ховається під час прокручування (доступний для просування ігор, розмір 128*128);
  • тізер 90*75 – маленький банер праворуч або ліворуч від стрічки новин на десктопах;
  • “карусель” – рекламне оголошення 600*600 з 6-8 слайдами з кнопкою СТА (десктоп та мобайл);
  • промопости – платні публікації 1040*607 в стрічці у вигляді нативної реклами (посилання, текст, фото, відео) на десктопах та в мобільній версії;
  • відеореклама з автозапуском – відеопост в нотатках, оформлений як публікація;
  • прерол – рекламна вставка до 30сек перед відео, може бути пропущена чи ні (розширення 640*360, 1280*720, 1920*1080);
  • мідрол (rewarded video) – відеоролик 5-30сек, показується в іграх, користувачі дивляться його в обмін на бонуси;
  • мобільна реклама – fullscreen-банер, нативний блок в стрічці та блок “Стандарт” (256*256, 1080*607);
  • замітки ОК з Lead Ads – замітки збирають контакти й лиди з форм зворотного зв’язку.
Тип формату Назва формату Об’єкт реклами Доступні майданчики Вимоги до фото Вимоги до відео Вимоги до тексту
Десктопний Тізер Сайт чи група/подія/відеоканал в ОК OK, MС та інші майданчики Mail.ru 90*75 Заголовок – 25 символів, текст – 90
Десктопний Банер Сайт чи группа/подія/відеоканал в ОК VK, OK, MС та інші майданчики Mail.ru 240*400 или 1000*120 (для показів у відео) від 640*360, 1280*720 чи 1920*1080 (тривалість – не більш 30 секунд)
Мобільний Мобільна реклама Мобільний додаток Всі мобільні майданчики: VK, OK, MM и др.. 256*256 чи 1080*607 600*600 чи 640*360 рекомендовано: 1280*720 та 1920*1080 Заголовок – 25 символів, текст – 90
Кросдевайс Нотатки групп ОК Дописи з посиланнями (окрім групп FB и VK), лід-формами та ін.. Мобільна та десктопна версія ОК 1024*768 чи 1680*1680 Текст у пості – 1000 символів
Кросдевайс Карусель Сайти послуг, інтернет-магазин ОК и VK  600*600 Заголовок – 25 символів, текст – 50
Кросдевайс Прерол Сайт, мобільний додаток OK, MС та інші проекти Mail.ru 640*360, 1280*720 чи 1920*1080 (до 30 секунд)
Кросдевайс Мультиформат Сайт, адаптований до мобільних Всі майданчики Mail.ru Group та рекламної сітки 256*256 чи 1080*607 чи 600*600 Заголовок – 25 символів, текст – 90

Етапи робіт:


  1. визначення цілей рекламної кампанії;
  2. аналіз конкурентів;
  3. визначення ЦА, таргетингів, форматів реклами;
  4. підготовка медіаплану;
  5. створення рекламної кампанії та налаштування всіх параметрів;
  6. розробка груп оголошень;
  7. ведення кампаній (відстеження статистики, регулювання бюджету);
  8. аналіз та оптимізація.

Просування в Однокласниках передбачає налаштування динамічного ретаргетингу – оголошення демонструються аудиторії, готової до покупки.

Ваша аудиторія віддає перевагу Однокласникам? Заповнюйте заявку, ми допоможемо з налаштуванням рекламних кампаній!

Замовити
просування в Однокласниках

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.