замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Facebook


Просування в Facebook

Facebook – сьогодні найпопулярніша соцмережа та один з найбільш ефективних каналів залучення трафіку та лідів.
Охоплення відвідувачів мережі Facebook ширше, ніж ВКонтакте чи Однокласників.

За даними 2019 р. щомісячна аудиторія мережі становить майже 2,3 млрд. осіб у світі (в Україні частка мережі становить 53,11%, це 13 млн українців).
Найактивніші користувачі – вікова група 27-38 років. Це доросла платоспроможна аудиторія людей, що звикли робити покупки в інтернеті. Тільки від вас залежить, яка кількість користувачів стане вашими клієнтами та адвокатами бренду.

Реклама в Facebook – показ вашого рекламного оголошення з текстовим, фото або відеоконтентом обраної за потрібними параметрами аудиторії в соцмережі.

При кліці на оголошення користувач переходить на сторінку компанії в Facebook чи на сайт.

Способи просування в соцмережі:

  • особиста сторінка – обмежений функціонал для реклами компанії;
  • група – майданчик для дискусійного спілкування користувачів, реклама недоступна;
  • паблік – публічна сторінка для комунікації з користувачами від імені компанії.

Чому краще використовувати паблік, а не групу?


  • індексується пошуковими системами;
  • доступність статистики та особистих повідомлень;
  • вільна система підписки;
  • є аватар та обкладинка – це додатковий безкоштовний рекламний банер;
  • налаштування геомітки = додаткове просування;
  • можливість налаштування таргетованої реклами для залучення користувачів в паблік;
  • коротка адреса посилання = легкість знаходження.

Розміщення та формати реклами:

  • стрічка новин;
  • моментальні статті;
  • правий стовпець в деськтопній версії;
  • рекомендовані відгуки;
  • marketplace;
  • stories.

Щоб отримати більшу віддачу від реклами, використовуйте ретаргетинг. Він підвищує ефект від просування в Facebook.

Ретаргетинг – показ промо-постів тим, хто вже цікавився вашою пропозицією та відвідував сайт, або тим, хто зробив покупку.

Для розширення можливостей відстеження дій людей на сайті та оптимізації конверсій рекомендується використовувати інструмент аналітики Pixel Facebook.

Функції Pixel Facebook:

  • створення індивідуально налаштованих аудиторій;
  • відстеження конверсій на сайті;
  • оптимізація конверсій рекламних оголошень в Facebook.

Ми знаємо, як працювати з аудиторією в соцмережах. Наші фахівці розроблять стратегію просування в Facebook та допоможуть з наповненням та веденням акаунту.

Етапи робіт:


  1. аналітика (аудит існуючої сторінки та розробка рекомендацій, для нової – визначення цілей просування, ЦА, аналіз конкурентів);
  2. розробка стратегії (контент-план, дизайн-шаблони для постів та оформлення профілю, активності для ЦА);
  3. наповнення сторінки контентом;
  4. налаштування таргетованої реклами та Pixel Facebook (списки таргетингу та система аналітики);
  5. оцінка ефективності, оптимізація кампаній.

Заповнюйте форму та залишайте заявку!

Замовити
просування в Facebook

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.