Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
демонстрація оголошень в стрічці користувачів або на сторінці компанії (бренду) згідно соціально-демографічними параметрами та інтересам обраної аудиторії.
Таргетована реклама - це найшвидший спосіб отримати грошову віддачу з соцмереж. Призначені для користувача кластери налаштовуються на основі демографічних, територіальних даних аудиторії, її інтересів та вказаних професій.
Просування в Facebook - показ вашого рекламного оголошення з текстовим, фото чи відеоконтентом обраної за потрібними параметрами аудиторії в соцмережі. При кліці на оголошення користувач переходить на сторінку компанії в Facebook або на сайт.
За даними 2019 р., щомісячна аудиторія мережі становить майже 2,3 млрд. осіб у світі (в Україні частка мережі - 53,11%, це 13 млн українців). Тільки від вас залежить, яка кількість користувачів стане вашими клієнтами та адвокатами бренду.
Просування в Instagram - демонстрація рекламного оголошення у вигляді фото, відео, або їх комбінації, при кліці на котре користувач переходить на сайт вашої компанії або до профілю.
У кожного 3 власника смартфона в СНД встановлено цю програмою. Кожен з них - ваш потенційний клієнт.
Просування в LinkedIn орієнтоване на пошук ділових партнерів та підбір співробітників.
LinkedIn створений для професійної аудиторії для пошуку професійної інформації, обміну досвідом в групах.
Просування в Pinterest - просування на візуальній платформі шляхом збереження пінів з посиланнями, описами й зображеннями на дошки користувачів.
Pinterest орієнтований на ідеї й майбутні дії користувачів. Pinterest - віртуальна вітрина сфери e-commerce.
Просування в Twitter - просування продуктів через публікації постів з товарами.
Твіттер підходить для миттєвих повідомлень підписників про важливу інформацію (новинки, розпродаж, акції, знижки та ін.).
просування каналу на відеохостингу, аудиторія котрого налічує 2 млрд користувачів на місяць.
Реклама на YouTube вигідніше, ніж на ТБ - вона спрямована на користувачів, що готові комунікувати з брендом та купити ваш товар.
Просування ВКонтакте - показ вашого рекламного оголошення в текстовому, графічному або відео-форматі ЦА, при кліці на котрий користувач потрапляє в групу ВКонтакте або переходить на сайт компанії.
ВКонтакте - найпопулярніша соціальна мережа Рунета. Щомісяця її трафік складає 97 млн користувачів від 18 до 60 років.
Просування в Однокласниках - показ рекламного оголошення в текстовому, фото чи відеоформаті цільовій аудиторії, при кліці на котре користувач переходить до вашої групи в Однокласниках, на форму зворотного зв'язку для збору лидов або ж на сайт.
Однокласники - одна з популярних соцмереж в рунеті, де переважає зріла аудиторія користувачів.
SMM сьогодні конвертує продажі, це факт для сфери e-commerce. Але більшою мірою комплекс заходів SMM спрямований на формування бренду, зміцнення іміджу та створення атмосфери навколо марки. Тобто на зміцнення репутації в мережі.
Куди найчастіше заходять користувачі, щоб повніше ознайомитися з брендом? Спочатку на сайт, вірно. А після – в соцмережі. Подивитися, чим живе компанія, як веде спільноти, коммунікує з користувачами.
Головна перевага соцмереж – швидкий фідбек аудиторії.
Чим активніше користувачі соцмереж обговорюють та взаємодіють з вашим контентом за допомогою лайків, коментів, репостів та ін., тим краще відбувається ранжування вашого бренду та тим вище розташовується спільнота в стрічці.
Робота з SMM відкриває широкі можливості для бізнесу. І все ж соціальний маркетинг підходить не всім.
Соцмережі, з якими ми працюємо:
Ви обираєте один чи кілька майданчиків для ведення соцмаркетингу. Ми допомагаємо не тільки з просуванням ваших сторінок в соцмережах, але й з таргетованою рекламою. Ви спробуєте, оцінюєте результат та перспективи, й обираєте ефективний мікс інструментів.
Готові до підкорення соцмереж? Заповнюйте бриф або надішліть заявку!
Від вас буде потрібно надати нам доступ до акаунтів FB/Instagram, та до робочого кабінету Ads Manager.
Також потрібно бути готовим давати якісні фотографії (якщо їх немає на сайті в достатньому обсязі), повідомляти про акції, майбутні заходи та новини компанії. Організовувати нові івенти при наявності таких завдань в контент-плані. Надавати інформаційний контент (якщо на сайті він закінчився).
Якщо профіль створюється з нуля, то в перший час буде складно спрогнозувати обсяг продажів, т. я. ви ще невідомі аудиторії. Завдання SMM цього періоду - залучити користувачів в життя спільноти, сформувати довіру та лояльність до бренду. Підвищити впізнаваність.
Продукт та ніша бізнесу також впливають на швидкість покупки. У деяких товарів та послуг час прийняття рішення може займати не один місяць.
Просування в соціальних мережах - це не тільки комунікація з користувачами. SMM-просування - це підтримка статусу компанії, робота бренду на впізнаваність та перспективу.
Якщо не вкладати зусилля в рекламу, або вкладати мало, то користувачі про вас просто не дізнаються. Ви втратите більшу частину вашої ЦА. До того ж, SMM часто приносить асоційовані конверсії.
Соцмережі - це мільйони користувачів, серед яких є ваша цільова аудиторія.
SMM потрібен кожному бізнесу, що орієнтований на тривалу присутність на ринку. Просування в соціальних мережах підвищує впізнаваність бренду та працює на перспективу.
На повідомлення відповідає клієнт або менеджер з боку клієнта, т. я. він знає продукт краще за всіх.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.