замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Таргетована реклама у Facebook та Instagram


Таргетована реклама в Facebook та Instagram

Таргетована реклама працює з цільовою аудиторією, яка максимально відповідає портрету покупця. За рахунок цього підвищується шанс здійснення конверсійних дій.

 

Таргетована реклама в соціальних мережах – це показ оголошень в стрічці користувачів або на сторінці компанії (бренду) згідно соціально-демографічними параметрами та інтересам обраної аудиторії.
C допомогою цього інструменту навколо бізнесу формується лояльна аудиторія. Це найшвидший спосіб отримати грошову віддачу з соцмереж.
Користувацькі кластери налаштовуються на основі демографічних, територіальних даних аудиторії, її інтересів та вказаних професій.

 

На які цілі орієнтована таргетована реклама:

 

  • підвищення трафіку на зовнішні ресурси (сайт, блог, лендінги);
  • отримання заявок та продаж продукту;
  • залучення підписників в спільноти;
  • збільшення охоплення публікацій в соцмережах.

Правильне налаштування таргетованої реклами в Facebook та Instagram принесла нашому клієнту приріст трафіку на 60% та продажів на 50%.

Таргет ФБ Инстаграм

 

Аудиторії користувачів, на які може бути показана ваша реклама:

 

  • клієнтська база (телефони, email-адреси) – робота з існуючими клієнтами призводить їх до повторних покупок, формуються адвокати бренду;
  • look-a-like аудиторія (максимально схожа з вже існуючою) – показ таргетированої реклами схожій аудиторії дозволяє збільшити кількість конверсій за рахунок пошуку людей, які можливо виконають потрібну нам цільову дію;
  • ремаркетинг/ретаргетинг (динамічний ремаркетинг/ретаргетинг) – користувачів, що вже відвідували сайт та здійснювали на ньому будь-які дії, набагато легше конвертувати в нових/повторних покупців;
  • користувачі, що взаємодіяли з додатком;
  • користувачі, що комунікували з будь-якими видами контенту (відео, лід-форми, відвідування або сторінка в Facebook);
  • користувачі, що взаємодіяли з акаунтом в Instagram або сторінкою Facebook;
  • аудиторії, які можна зібрати самостійно за гео, віком, статтю, інтересам, посадами.

Звичайно ж, клієнт й сам може налаштувати аудиторію, орієнтуючись на відвідувачів фізичних магазинів. Але чи спрацює такий підхід? Тільки SMM-спеціаліст володіє необхідними знаннями для глибокого та ефективного опрацювання та налаштування аудиторії за параметрами. Радимо завжди узгоджувати стратегію таргетованої реклами, щоб погляди на цільову аудиторію клієнта та спеціаліста сходилися. Важливо почути думку всіх сторін.

 

Налаштування таргетованої реклами

 

Для запуску рекламної кампанії потрібен акаунт в Facebook, при цьому профіль в Instagram мати необов’язково. Рекомендується, щоб акаунти були в обох соц. мережах. Це підвищує довіру до компанії та впливає на результат.
При наявності акаунту ми налаштуємо ваші рекламні кампанії. Або ж створимо його й після налаштуємо рекламу.

Налаштування кампаній відбувається за допомогою інструменту Ads Manager, який надає Facebook.

 

Етапи налаштування

 

  1. визначення, опрацювання та сегментування цілей рекламної кампанії;
  2. налаштування аудиторій (збір потенційно цільових сегментів аудиторій, яким буде показана реклама);
  3. створення оголошень (зображення, utm-мітки, група оголошень, текст, кнопка СТА);
  4. вибір форматів реклами (зображення, відео та слайд-шоу, кільцева галерея, добірка, каталог, Stories);
  5. проходження модерації;
  6. запуск рекламної кампанії;
  7. a/b тестування оголошень, відбір ефективних;
  8. аналітика, оптимізація, звітність.

Таргет реклама в соціальних мережах налаштовується на показ обраної цільової аудиторії, що знижує витрати бюджету, так як рекламу бачать тільки зацікавлені користувачі.

 

Переваги:

 

  • збільшення цільового трафіку;
  • зменшення витрат клієнта;
  • збільшення конверсійних товарів та збільшення кількості покупців;
  • персоналізація та збільшення охоплення оголошень;
  • збільшення релевантності реклами для користувачів.

Робота з таргетованою рекламою в Інстаграм та Фейсбук може проводитися на основі існуючих аудиторій або за допомогою налаштування нових. У будь-якому випадку ми беремо на ведення ваш рекламний кабінет для створення нових компаній, або оптимізації чинних з метою поліпшення результатів.

Працюючи з нами, ви отримуєте:

  • беремо на контроль та постійно займаємося покращенням роботи креативів;
  • знижуємо ціну за клік за рахунок збільшення релевантності публікацій для кінцевого користувача;
  • комбінуємо підхід та види контенту – потенційні підписники побачать на вашій сторінці привабливий образ й прочитають цікаву для них інформацію в постах. Текст публікацій опрацьовується виходячи з потреб ніші.
  • беремо на себе розробку стилю та використовуємо фірмову символіку в постах й шапці профілю (якщо розробка акаунту відбувається з нуля);
  • налаштовуємо аналітику й працюємо на основі отриманої статистики.

Наш підхід до кожного клієнта: індивідуально складаємо стратегію просування, налаштовуємо й оптимізуємо.
Реклама, орієнтована на потрібну аудиторію, приносить результат швидше за інші методи SMM-просування.

 

Таргетована реклама – це дієвий інструмент збільшення цільового трафіку та конверсій.
Наші спеціалісти готові допомогти вам з налаштуванням та запуском.

 

Заказать звонок


Замовити
таргетовану рекламу у Facebook та Instagram

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.