замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

LinkedIn


Просування в LinkedIn

LinkedIn – соціальна мережа, що націлена на пошук ділових партнерів та підбір співробітників.

LinkedIn створений для професійної аудиторії для пошуку професійної інформації, обміну досвідом в групах. А в групу потрапити можна тільки за рекомендацією. Обмеження за кількістю вступу в групи – 50. При просуванні групи має значення репутація та широта контактів. Це головна перевага майданчика.

У LinkedIn може зареєструватися як користувач, так і компанія.

Статистика LinkedIn:

  • 8 місце в Україні;
  • 590 млн користувачів по світу;
  • 57% аудиторії — чоловіки.

Переваги мережі:


  • легкість використання в бізнесі (установка контактів з колегами по галузі, відстеження конкурентів, пошук вузькопрофільних фахівців);
  • авторитетність фахівців і високий рівень довіри користувачів;
  • середня конверсія з відвідувача в клієнта 227%;
  • активність користувачів в профільних групах;
  • варіативність налаштувань для таргетованої реклами.

Напрямки, котрим найкраще підходить LinkedIn для просування:


  • B2B бізнес.

Мережа орієнтована інший бізнес (пошук партнерів, постачальників).

  • Високий середній чек та тривалий цикл продажу.

Характерний для сфер нерухомості, послуг висококваліфікованих фахівців і компаній.
Реклама в LinkedIn налаштовується в рекламному кабінеті в розділі “Для роботи” – “Розміщення реклами”.

Види реклами:

  • спонсорований контент;
  • текстова реклама;
  • спонсоровані повідомлення InMail;
  • динамічна реклама;
  • Банерна реклама;
  • розміщення реклами за межами LinkedIn;
  • додаткова сторінка-вітрина — можна виставляти товари й рекламувати послуги, вибрати аудиторію за параметрами;
  • спонсоровані оголошення (місце показу — стрічка новин, інші сторінки);
  • банерна реклама AdWords в LinkedIn;
  • реклама через InMail – можливість відправлення повідомлень користувачам поза списком контактів.

У LinkedIn можна створити до 15 варіантів одного й того ж оголошення.

Формати реклами:

  • текстова реклама (заголовок + опис + посилання);
  • реклама в стрічці із зображенням (пост, що промоутується або запис в стрічці);
  • рекламна карусель (для просування кількох продуктів);
  • реклама для залучення відстежуючих;
  • відеореклама (15-60 секунд);
  • реклама в повідомленнях;
  • реклама вакансії;
  • таргетована реклама.

Етапи просування в LinkedIn:


  1. аналіз ЦА;
  2. створення акаунту;
  3. наповнення профілю контентом;
  4. вибір типу оголошення;
  5. створення націлених списків ЦА;
  6. налаштування ціни й типу реклами;
  7. створення рекламних оголошень;
  8. запуск та моніторинг реклами.

У LinkedIn знаходиться аудиторія, що готова й купувати, й інвестувати.

Ваша ЦА розташована в LinkedIn? Замовляйте просування у нас.



Замовити
просування LinkedIn

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.