Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ціна: | от 300$ |
Facebook – найпопулярніша соціальна мережа в світі. Таргетована реклама на цій платформі дозволяє залучити максимально цільову аудиторію й підвищити число продажів за рахунок точкової сегментації.
Завдання особистої сторінки – залучати тільки цільових підписників та друзів, вона також індексується пошуковою системою;
Чому канал Facebook потрібно включити в стратегію просування:
Ми супроводжуємо наших клієнтів на всіх етапах робіт та пояснюємо всі наші кроки, щоб клієнт мав розуміння щодо етапів просування.
Клієнту надсилається КП, в якій описаний обсяг робіт й всі зроблені дії.
Спеціаліст, закріплений за проектом, моніторить результати рекламних кампаній та ефективність, кількість взаємодій в профілі, й на основі цих даних складає рекомендації з бюджету.
В кінці кожного звітного періоду (щомісяця) складається звіт з докладним аналізом та результатами роботи рекламних кампаній й планом на наступний місяць.
Крім налаштування рекламних кампаній на залучення покупців та підписників, Фейсбук також надає інструменти роботи з аудиторіями для ретаргетингу. Таку аудиторію називають теплою, доводячи до покупки показом оголошень тих товарів, які користувач з цих аудиторій вже дивився чи купував раніше. Також ми можемо повторно показувати рекламу на людей, які раніше взаємодіяли з нашими акаунтами в соціальній мережі Інстаграм та Фейсбук, переглядали відео, зберігали, лайкали або репостили наші публікації.
Ретаргетінг можна налаштувати на такі користувацькі аудиторії:
Таким чином можна наростити повторні продажі та збільшити охоплення аудиторії в кілька разів. Крім користувацьких аудиторій можна використовувати аудиторії, автоматично зібрані з власних джерел соціальної мережі.
Реклама в соціальній мережі показується в:
Формат підбирається, виходячи із завдань просування. Працюємо як з одним, так і з комбінацією форматів.
В процесі просування воирається одна або кілька цілей, відповідно до яких спеціаліст налаштовує рекламні оголошення.
Після узгодження КП з клієнтом наш спеціаліст робить чіткий план робіт на перший місяць, прописує аудиторії, які ми будемо тестувати, готує креативи для реклами, рекламний бюджет.
Після узгодження стратегії ми приступаємо до виконання робіт.
Стратегія може змінюватися щомісяця для досягнення максимального результату, а може залишатися незмінною, якщо реклама працює добре й не вимагає кардинальних змін.
Соціальна мережа дає можливість побудувати стійке ком’юніті навколо бренду й перетворити підписників на постійних клієнтів. Facebook відмінно підходить в якості додаткового каналу залучення покупців й надає інструменти для конструктивного діалогу зі своєю аудиторією. Реклама на Фейсбук дозволяє тестувати різні аудиторії та підходи в налаштуванні таргетованої реклами, а також швидко змінювати стратегію або масштабувати рекламні кампанії.
Параметри таргетованої реклами допоможуть виділити необхідну цільову аудиторію серед усіх користувачів. Це дозволить не зливати бюджет, а працювати одразу з потенційними клієнтами.
ITForce закріплює команду спеціалістів за кожним проектом. З проектом працюватиме Project-менеджер, таргетолог та дизайнер. Це дозволяє комплексно підходити до роботи для досягнення максимального результату.
Співпрацюємо як з середнім, так і з великим бізнесом. Ефективність реклами спільно з інструментами націлювання роблять Facebook потужним каналом прибутку та лідів для наших клієнтів.
1) Grant Service (+1478 лідів за 3 місяці).
Кейс з ведення профілю Facebook та налаштування таргетованої реклами для польського агентства з працевлаштування. Завданням від клієнта було отримати контакти від зацікавлених здобувачів та розширити базу.
Разом за весь період:
Після налаштування рекламних кампаній в перший місяць отримали 566 оформлених лід-форм. За допомогою публікацій тематичного контенту домоглися збільшення охоплення в 25 разів та залученості в 34 рази для окремих посад.
Кейс з налаштування таргетованої реклами для інтернет-магазину алкогольних напоїв. Замовник звернувся з метою збільшити кількість замовлень алкогольної продукції. Від нас вимагалося отримати максимум конверсій за найменшою вартістю.
Разом за весь період:
Налаштування РК привела до зниження вартості кліку на 25%. За рахунок опрацювання оголошень та використання формату карусель для демонстрації товарів вийшло збільшити кількість транзакцій в півтора рази.
Заповнюйте форму та залишайте заявку!
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.