замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Facebook


Просування в Facebook

Ціна: от 300$

Facebook – найпопулярніша соціальна мережа в світі. Таргетована реклама на цій платформі дозволяє залучити максимально цільову аудиторію й підвищити число продажів за рахунок точкової сегментації.

 

Просування в Фейсбук відбувається через канали:

 

  • Особиста сторінка. На ній не буде реклами, але можна публікувати власні пости на різні теми. Використання обкладинки та фотографії дозволить швидко ідентифікувати вас та ваш рід занять.

Завдання особистої сторінки – залучати тільки цільових підписників та друзів, вона також індексується пошуковою системою;

  • Група. Допомагає знайти однодумців в сфері, але заточена в основному під спілкування. Розмістити контакти на сторінці групи не можна, реклама недоступна.
  • Бізнес-сторніка. Використовується брендами як майданчик для комунікації з аудиторією, анонсування новин компанії, інформації про продукт, заходів й знижок. Пости носять як комерційний, так і інформаційний характер.

Чому канал Facebook потрібно включити в стратегію просування:

Facebook service

Ми супроводжуємо наших клієнтів на всіх етапах робіт та пояснюємо всі наші кроки, щоб клієнт мав розуміння щодо етапів просування.

Клієнту надсилається КП, в якій описаний обсяг робіт й всі зроблені дії.

 

Етапи робіт з просування:

 

  1. Первинний аналіз галузі – визначення цілей просування, пошук цільової аудиторії, аналіз конкурентів, пошук точок зростання. Якщо вже є акаунт, то проводиться його аналіз й розробляються рекомендації.
  2. Побудова стратегії – розробка контент-плану (періодичність та вміст публікацій). Створюється шаблон дизайну для постів й профілю.
  3. Наповнення сторінки контентом. Публікації готуються згідно з тематикою бренду й можуть містити як заклики до дії, так і просто пояснювальну інформацію про конкретні аспекти галузі. Завдання контенту – сформувати в аудиторії відчуття комунікації, бажання допомогти й корисності сторінки, що просувається, в їх житті.
  4. Встановлення Пікселя Facebook – допомагає відстежувати ефективність реклами в Фейсбук (лайки, репости, шери, охоплення), а також налаштування подій на сайті (додавання товару в кошик, покупка, відправка контактних даних, тощо).
  5. Налаштування рекламного кабінету або робота з існуючим.
  6. Збір цільових аудиторій для тесту й визначення найбільш результативних.
  7. Створення рекламних оголошень з урахуванням таргетування на потрібні сегменти та регіони.
  8. Збір та оцінка даних аналітики з подальшим коригуванням текстового й графічного наповнення при необхідності.

Спеціаліст, закріплений за проектом, моніторить результати рекламних кампаній та ефективність, кількість взаємодій в профілі, й на основі цих даних складає рекомендації з бюджету.

В кінці кожного звітного періоду (щомісяця) складається звіт з докладним аналізом та результатами роботи рекламних кампаній й планом на наступний місяць.

 

Ретаргетинг

 

Крім налаштування рекламних кампаній на залучення покупців та підписників, Фейсбук також надає інструменти роботи з аудиторіями для ретаргетингу. Таку аудиторію називають теплою, доводячи до покупки показом оголошень тих товарів, які користувач з цих аудиторій вже дивився чи купував раніше. Також ми можемо повторно показувати рекламу на людей, які раніше взаємодіяли з нашими акаунтами в соціальній мережі Інстаграм та Фейсбук, переглядали відео, зберігали, лайкали або репостили наші публікації.

Ретаргетінг можна налаштувати на такі користувацькі аудиторії:

  • схожі користувачі;
  • трафік з основного сайту;
  • залученість: ті хто вже взаємодіяв з аккаунтом, постами;
  • дії в додатку: ті, хто вже скачав, встановив додаток або робив у ньому певні дії;
  • дії офлайн: ті, хто взаємодіяли з магазином за допомогою офлайн-каналів.

Таким чином можна наростити повторні продажі та збільшити охоплення аудиторії в кілька разів. Крім користувацьких аудиторій можна використовувати аудиторії, автоматично зібрані з власних джерел соціальної мережі.

 

Місця розміщення реклами для просування в мережі Facebook

 

Реклама в соціальній мережі показується в:

  • stories (невелике відео, яке тримається у верхній частині сторінки 24 години: всі друзі та підписники бачать історію) розміщуються в Фейсбук, месенджері Фейсбук та Інстаграм;
  • новинній стрічці Instagram, Facebook (нативна реклама серед постів, що переглядають користувачі);
  • деськтопній версії соцмережі (банерна реклама розташовується вгорі праворуч від стрічки);
  • моментальні статті (швидко завантажуються статті в самій соцмережі з зображеннями та відео);
  • рекомендованих відгуках;
  • маркетплейсі (вкладка з товарами зліва від стрічки);
  • пошуку Фейсбук;
  • In Stream (під час програвання відео) та IGTV.

Формат підбирається, виходячи із завдань просування. Працюємо як з одним, так і з комбінацією форматів.

 

Цілі реклами у Facebook

 

Цели рекламы Фейсбук

В процесі просування воирається одна або кілька цілей, відповідно до яких спеціаліст налаштовує рекламні оголошення.

 

Стратегія розвитку

 

Після узгодження КП з клієнтом наш спеціаліст робить чіткий план робіт на перший місяць, прописує аудиторії, які ми будемо тестувати, готує креативи для реклами, рекламний бюджет.
Після узгодження стратегії ми приступаємо до виконання робіт.

Стратегія може змінюватися щомісяця для досягнення максимального результату, а може залишатися незмінною, якщо реклама працює добре й не вимагає кардинальних змін.

 

Чому слід замовляти рекламу Фейсбук в нас?

 

Увеличение прибылиЗростання прибутку:

Соціальна мережа дає можливість побудувати стійке ком’юніті навколо бренду й перетворити підписників на постійних клієнтів. Facebook відмінно підходить в якості додаткового каналу залучення покупців й надає інструменти для конструктивного діалогу зі своєю аудиторією. Реклама на Фейсбук дозволяє тестувати різні аудиторії та підходи в налаштуванні таргетованої реклами, а також швидко змінювати стратегію або масштабувати рекламні кампанії.

Экономия средствЕкономія коштів:

Параметри таргетованої реклами допоможуть виділити необхідну цільову аудиторію серед усіх користувачів. Це дозволить не зливати бюджет, а працювати одразу з потенційними клієнтами.

Команда специалистовКоманда спеціалістів:

ITForce закріплює команду спеціалістів за кожним проектом. З проектом працюватиме Project-менеджер, таргетолог та дизайнер. Це дозволяє комплексно підходити до роботи для досягнення максимального результату.

 

Наші переваги

 

Facebook advantages

 

Наші кейси

 

Співпрацюємо як з середнім, так і з великим бізнесом. Ефективність реклами спільно з інструментами націлювання роблять Facebook потужним каналом прибутку та лідів для наших клієнтів.

PPC service case studies

1) Grant Service (+1478 лідів за 3 місяці).

Кейс з ведення профілю Facebook та налаштування таргетованої реклами для польського агентства з працевлаштування. Завданням від клієнта було отримати контакти від зацікавлених здобувачів та розширити базу.

Разом за весь період:

Після налаштування рекламних кампаній в перший місяць отримали 566 оформлених лід-форм. За допомогою публікацій тематичного контенту домоглися збільшення охоплення в 25 разів та залученості в 34 рази для окремих посад.

Докладніше>>

 

2) Alkolavka (трафік +60%, транзакцій +51%).

Кейс з налаштування таргетованої реклами для інтернет-магазину алкогольних напоїв. Замовник звернувся з метою збільшити кількість замовлень алкогольної продукції. Від нас вимагалося отримати максимум конверсій за найменшою вартістю.

Email-маркетинг

Разом за весь період:

Налаштування РК привела до зниження вартості кліку на 25%. За рахунок опрацювання оголошень та використання формату карусель для демонстрації товарів вийшло збільшити кількість транзакцій в півтора рази.

Докладніше>>

Заповнюйте форму та залишайте заявку!



Замовити
просування в Facebook

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.