Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
демонстрація оголошень в стрічці користувачів або на сторінці компанії (бренду) згідно соціально-демографічними параметрами та інтересам обраної аудиторії.
Таргетована реклама - це найшвидший спосіб отримати грошову віддачу з соцмереж. Призначені для користувача кластери налаштовуються на основі демографічних, територіальних даних аудиторії, її інтересів та вказаних професій.
Просування в Facebook - показ вашого рекламного оголошення з текстовим, фото чи відеоконтентом обраної за потрібними параметрами аудиторії в соцмережі. При кліку на оголошення користувач переходить на сторінку компанії в Facebook або на сайт.
За даними 2019 р., щомісячна аудиторія мережі становить майже 2,3 млрд. осіб у світі (в Україні частка мережі - 53,11%, це 13 млн українців). Тільки від вас залежить, яка кількість користувачів стане вашими клієнтами та адвокатами бренду.
Просування в Instagram - демонстрація рекламного оголошення у вигляді фото, відео, або їх комбінації, при кліку на котре користувач переходить на сайт вашої компанії або до профілю.
У кожного 3 власника смартфона встановлено цю програмою. Кожен з них - ваш потенційний клієнт.
Просування в LinkedIn орієнтоване на пошук ділових партнерів та підбір співробітників.
LinkedIn створений для професійної аудиторії для пошуку професійної інформації, обміну досвідом в групах.
Просування в Pinterest - просування на візуальній платформі шляхом збереження пінів з посиланнями, описами й зображеннями на дошки користувачів.
Pinterest орієнтований на ідеї й майбутні дії користувачів. Pinterest - віртуальна вітрина сфери e-commerce.
Просування в Twitter - просування продуктів через публікації постів з товарами.
Твіттер підходить для миттєвих повідомлень підписників про важливу інформацію (новинки, розпродаж, акції, знижки та ін.).
просування каналу на відеохостингу, аудиторія котрого налічує 2 млрд користувачів на місяць.
Реклама на YouTube вигідніше, ніж на ТБ - вона спрямована на користувачів, що готові комунікувати з брендом та купити ваш товар.
Що таке SMM-просування? – Це комплекс інструментів для роботи з аудиторією соціальних мереж.
Частина цієї аудиторії відноситься до вашої цільової аудиторії й SMM допомагає залучити її до вашого бізнесу.
Ми працюємо з популярними соцмережами, щоденна відвідуваність яких становить 100-500 млн осіб на добу. На цих майданчиках в будь-якому випадку присутній сегмент користувачів, які стануть вашими клієнтами – це залежить від самої соцмережі.
Ігнорувати такий потужний ресурс буде помилково, але й підходить SMM-просування не всім бізнесам. Переваги роботи в соціальних мережах наступні:
Робота з Facebook має на увазі просування за допомогою націлених оголошень. Точне налаштування аудиторій допомагає нівелювати нецільової трафік. Як оголошення, так і посадкова сторінка, повинні бути релевантними для користувача. Просування полягає в написанні актуальних постів.
За даними 2021р щомісячна аудиторія мережі становить майже 2,74 млрд осіб у світі (загальне охоплення аудиторії в Україні через рекламний кабінет – 19,5 млн.). Серед такої кількості потенційних клієнтів наша задача – залучити тільки зацікавлених користувачів.
Instagram – це соціальна мережа, де основна концепція – візуальна. Фотографії доповнюються хештегами та підписами. SMM-просування в Інстаграмможет мати формат відео або фото. Просування в цій соціальній мережі має на увазі роботу над акаунтом для заповнення його релевантною інформацією. Разом з красивим візуалом профілю це допомагає швидко наростити рівень цільового трафіку.
LinkedIn – соціальна мережа для пошуку ділових контактів. Реклама налаштовується через власний кабінет та більше підходить для B2B бізнесу, тобто для пошуку ділових партнерів. Соцмережа відмінно підходить для довгих циклів та складних продажів.
Ділові люди налаштовані більш серйозно, тож є можливість отримати вигідне співробітництво з великим партнером.
Майданчик для SMM-просування в соціальних мережах підбирається під вимоги бізнесу, які необхідні для його максимального розвитку. SMM-спеціаліст оцінює аудиторію й вирішує з якими конкретно плейсментами варто працювати.
У Tвіттері мають акаунти велика кількість блогерів, артистів та інших особистостей, чия думка впливає на велику кількість людей (їх підписників). Відомі бренди мають в цій соцмережі профілі, які регулярно наповнюються контентом.
Основна частина інформації в Твіттер має текстовий вигляд та підходить для повідомлень про нові продукти, акційних пропозицій, актуальних новини, знижок.
Користувачі заходять в Pinterest почерпнути ідеї, надихнутися – вони готові витратитися на вподобані речі. Якість пінів та їх релевантність запитам користувачів грають ключову роль в підвищенні відсотка показів. Гарний атмосферний профіль – це результат кропіткої роботи, в якій бере участь як SMM-спеціаліст, так і сам клієнт.
SMM сьогодні конвертує продажі, але в більшій мірі комплекс заходів SMM спрямований на формування бренду, зміцнення іміджу та створення атмосфери навколо марки – на зміцнення репутації в мережі.
Куди найчастіше заходять користувачі, щоб повніше ознайомитися з брендом? Спочатку на сайт, вірно. А після – в соцмережі. Подивитися, чим живе компанія, як веде спільноти, коммуницирует з користувачами.
Крім цього, SMM-просування допомагає вирішити такі завдання:
Ми працюємо з різними напрямками:
Головна перевага соцмереж – швидкий фідбек аудиторії.
Чим активніше користувачі соцмереж обговорюють та взаємодіють з вашим контентом за допомогою лайків, коментарів, репостів і т. ін., тим краще відбувається ранжування вашого бренду. І тим вище розташовується спільнота в стрічці. Працювати з негативом в соціальних мережах так само важливо, як і дякувати за позитив.
Робота з SMM відкриває широкі можливості для бізнесу. Але соціальний маркетинг підходить не всім. Наприклад, така послуга як таксі, потрібна користувачу тут й одразу. У Інстаграм вас не шукатимуть. Тому потрібно оцінювати можливості розвитку ще до розробки рекламної стратегії. Однак, для формування адвокатів бренду та свого ком’юніті навіть таксі має сенс бути присутнім в Інстаграм.
Ви обираєте одну або кілька майданчиків для ведення соцмаркетінгу. Ми допомагаємо й з просуванням ваших сторінок в соцмережах, й з таргетированою рекламою, якщо вам ця SMM-послуга підходить. Ви пробуєте, оцінюєте результат та перспективи, і разом ми підбираємо ефективний мікс інструментів за адекватною ціною.
Зацікавлені користувачі оцінюють всі деталі публікації та загальний вигляд профілю, що вимагає ретельної підготовки контенту, що публікується.
Він разділяється на 4 види:
Ці види необхідно комбінувати та при підборі інформації для основної сторінки профілю її потрібно чергувати. Орієнтуйтеся на аудиторію: молодь цікавить розваги та знижки, а більш зрілим клієнтам буде цікава освітня інформація.
Ми готові взятися за повний супровід рекламного кабінету. І досягти результату. Азарт та численні кейси роботи наших співробітників дають їм можливість правильно оцінювати ситуацію й ризики.
Іноді для вирішення завдань потрібно підбирати неочевидні методи та способи взаємодії з аудиторією, але саме це дає нам перевагу й прискорює темпи SMM-просування.
Якщо ви зважилися замовити SMM-просування, наш спеціаліст зв’яжеться з вами й розповість, що входить в послугу та які роботи будуть проводитися.
Командна робота та різноманітність інструментів дозволили нам успішно виконати більше 50 проектів з просування наших клієнтів в соціальних мережах.
Разом за період:
За період ведення досягли збільшення кількості замовлень на сайті на 51%. Загальна кількість трафіку зросла на 60%.
Докладніше>>
Разом за весь період:
Провели налаштування таргетованої реклами й пропрацювали візуальну частину. У комплексі з постингом релевантного контенту вдалося збільшити охоплення публікацій в Instagram в 30 разів й привести 52 цільових підписника.
Докладніше>>
Від вас буде потрібно надати нам доступ до акаунтів FB/Instagram, та до робочого кабінету Ads Manager.
Також потрібно бути готовим давати якісні фотографії (якщо їх немає на сайті в достатньому обсязі), повідомляти про акції, майбутні заходи та новини компанії. Організовувати нові івенти при наявності таких завдань в контент-плані. Надавати інформаційний контент (якщо на сайті він закінчився).
Якщо профіль створюється з нуля, то в перший час буде складно спрогнозувати обсяг продажів, т. я. ви ще невідомі аудиторії. Завдання SMM цього періоду - залучити користувачів в життя спільноти, сформувати довіру та лояльність до бренду. Підвищити впізнаваність.
Продукт та ніша бізнесу також впливають на швидкість покупки. У деяких товарів та послуг час прийняття рішення може займати не один місяць.
Просування в соціальних мережах - це не тільки комунікація з користувачами. SMM-просування - це підтримка статусу компанії, робота бренду на впізнаваність та перспективу.
Якщо не вкладати зусилля в рекламу, або вкладати мало, то користувачі про вас просто не дізнаються. Ви втратите більшу частину вашої ЦА. До того ж, SMM часто приносить асоційовані конверсії.
Соцмережі - це мільйони користувачів, серед яких є ваша цільова аудиторія.
SMM потрібен кожному бізнесу, що орієнтований на тривалу присутність на ринку. Просування в соціальних мережах підвищує впізнаваність бренду та працює на перспективу.
На повідомлення відповідає клієнт або менеджер з боку клієнта, т. я. він знає продукт краще за всіх.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.