замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

SMM - просування

SMM (Social Media Marketing) - інструмент для популяризації бренду в мережі, роботи з репутацією, а також залучення клієнтів з соцмереж

Послуги

Facebook
Instagram

SMM-просування

SMM сьогодні конвертує продажі, це факт для сфери e-commerce. Але більшою мірою комплекс заходів SMM спрямований на формування бренду, зміцнення іміджу та створення атмосфери навколо марки. Тобто на зміцнення репутації в мережі.

Куди найчастіше заходять користувачі, щоб повніше ознайомитися з брендом? Спочатку на сайт, вірно. А після – в соцмережі. Подивитися, чим живе компанія, як веде спільноти, коммунікує з користувачами.

Які завдання вирішує маркетинг в соціальних мережах?


Головна перевага соцмереж – швидкий фідбек аудиторії.

Чим активніше користувачі соцмереж обговорюють та взаємодіють з вашим контентом за допомогою лайків, коментів, репостів та ін., тим краще відбувається ранжування вашого бренду та тим вище розташовується спільнота в стрічці.

Робота з SMM відкриває широкі можливості для бізнесу. І все ж соціальний маркетинг підходить не всім.

Соцмережі, з якими ми працюємо:

Ви обираєте один чи кілька майданчиків для ведення соцмаркетингу. Ми допомагаємо не тільки з просуванням ваших сторінок в соцмережах, але й з таргетованою рекламою. Ви спробуєте, оцінюєте результат та перспективи, й обираєте ефективний мікс інструментів.

Рішення, що ми пропонуємо для просування в соцмедіа:


  1. визначення цілей просування;
  2. вивчення портрета ЦА в соцмедіа;
  3. аналіз поточного стану бренду й конкурентів;
  4. вибір оптимальних платформ для просування;
  5. розробка стратегії просування та контент-плану для соцмереж на мінімальний період ведення (1 місяць);
  6. створення офіційних сторінок, спільнот або груп;
  7. базове налаштування акаунту (компонентів співтовариств, описів, налаштування бізнес-профілю, якщо він не налаштований, зв’язування акаунтів між собою);
  8. дизайнерське оформлення акаунту та графічного матеріалу для контенту в Instagram та Facebook;
  9. підбір релевантних хештегів для продукції;
  10. постинг, розробка активностей та промоутування постів у соціальних мережах згідно прийнятої стратегії та контент-плану;
  11. налаштування рекламного кабінету та проведення рекламних кампаній (таргетована реклама в Instagram та Facebook через рекламний кабінет Facebook);
  12. створення розділу “Магазин” в Facebook за допомогою фіда даних;
    створення Shoppable Posts в Instagram (сфера e-commerce);
  13. таргетована реклама + ремаркетинг (залучення цільових підписників);
  14. формування KPI;
  15. аналіз ефективності робіт та коригування;
  16. щомісячна звітність.

Готові до підкорення соцмереж? Заповнюйте бриф або надішліть заявку!

Вопросы и ответы

⚙️ Що від мене потрібно буде в ході робіт?

Від вас буде потрібно надати нам доступ до акаунтів FB/Instagram, та до робочого кабінету Ads Manager. 
Також потрібно бути готовим давати якісні фотографії (якщо їх немає на сайті в достатньому обсязі), повідомляти про акції, майбутні заходи та новини компанії. Організовувати нові івенти при наявності таких завдань в контент-плані. Надавати інформаційний контент (якщо на сайті він закінчився).

⌛ Коли очікувати перших продажів?

Якщо профіль створюється з нуля, то в перший час буде складно спрогнозувати обсяг продажів, т. я. ви ще невідомі аудиторії. Завдання SMM цього періоду - залучити користувачів в життя спільноти, сформувати довіру та лояльність до бренду. Підвищити впізнаваність.
Продукт та ніша бізнесу також впливають на швидкість покупки. У деяких товарів та послуг час прийняття рішення може займати не один місяць.

✅ Навіщо потрібно запускати таргетовану рекламу або промоутувати пости, якщо це зараз не приносить продажів?

Просування в соціальних мережах - це не тільки комунікація з користувачами. SMM-просування - це підтримка статусу компанії, робота бренду на впізнаваність та перспективу.
Якщо не вкладати зусилля в рекламу, або вкладати мало, то користувачі про вас просто не дізнаються. Ви втратите більшу частину вашої ЦА. До того ж, SMM часто приносить асоційовані конверсії.

⛷️ Чи варто мені вкладатися в SMM, якщо моя аудиторія там не сидить?

Соцмережі - це мільйони користувачів, серед яких є ваша цільова аудиторія.
SMM потрібен кожному бізнесу, що орієнтований на тривалу присутність на ринку. Просування в соціальних мережах підвищує впізнаваність бренду та працює на перспективу.

✏️ Хто відповідатиме на повідомлення, що пишуть користувачі в Директ або до самої групи?

На повідомлення відповідає клієнт або менеджер з боку клієнта, т. я. він знає продукт краще за всіх.

Замовити
SMM - просування

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.