замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Тригерні розсилки


Тригерні розсилки

Як підштовхнути користувача до здійснення покупки? Регулярною взаємодією через розсилки. Тригерні розсилки спрямовані на підвищення конверсії: відкриття листів, переходів за посиланнями, активації промокоду, заявки, додаткові або повторні покупки, і ін..

Тригерні розсилки – серія повідомлень, що відправляється підписникам в залежності від виконання (чи невиконання) їх дій на сайті, або після настання події, що пов’язана з користувачем.

Емейл триггерные

Рис. 1 – Автоматизація тригерних повідомлень

Тригерні листи відкривають на 70,5% частіше, ніж звичайні. Компанії, що включають тригерні розсилки до своєї стратегії email-маркетингу, отримують на 53% більше конверсій.

*дані дослідження компанії WebFX.

Проблеми, з котрими працює тригерна розсилка:


  • відсутність повторних продажів;
  • зростання допродажів (супутні товари та ін.);
  • зниження інтересу постійних клієнтів;
  • низький середній чек.

Мета тригерних email розсилок – утримати підписників у воронці продажів.
Для цього ми виділяємо тригери та розробляємо сценарій взаємодії з ними користувача.
Персоналізація листів – головна перевага тригерних розсилок. Ми враховуємо інтереси кожного конкретного клієнта та персоналізуємо листи. Замовляючи тригерні розсилки, ви підвищуєте кількість відкриттів листів та покращуєте поведінкові фактори відвідувачів.

Завдання тригерних листів:

  • повернення підписника до комунікації з компанією;
  • утримання клієнта в воронці продажів шляхом формування заданого алгоритму сценарію;
  • доведення до скоєння цільової дії.

Тригерні розсилки орієнтовані на конкретного клієнта та його інтереси: ми чітко знаємо портрет користувача, і для кожного маємо варіативний набір спецпропозицій. Вони спираються на дії підписника з сайтом.

Принцип роботи тригерної розсилки:


  • вибір тригерів (подій, при настанні котрих користувач отримає лист);
  • налаштування скриптів на відстеження подій та відправку листів-шаблонів за виконаним сценарієм;
  • здійснення відвідувачем тригерних дій (при відвідуванні сайту користувачем система ідентифікує його за даними в cookie або local storage, та при наявності його мейла в базі контактів спрацьовує відправка триггерного листа. Або коли настає тригерні умова, то спрацьовує процедура відправки меседжу).
  • отримання підписником листа, зміст якого залежить від дії користувача на сайті або від спрацьованої події;
  • перехід користувача на сайт для здійснення цільової дії.

На практиці дію тригера ми реалізуємо таким чином:

Емейл триггерные

Рис. 2 – Механізм роботи тригера “Кинутий кошик”

У кожному бізнесі свої варіанти автоматизації email-маркетингу. На будь-який новий крок підписника можна сформувати лист зі спецпропозицією та спонукати користувача зробити потрібну вам дію.

8 основних тригерних сценаріїв для ecommerce, з якими ми працюємо:


1. Привітання (підтвердження реєстрації, вітання, нагадування).

Лист-підтвердження допомагає відфільтрувати недійсні мейли, що введені до поля реєстрації для отримання безкоштовностей.

2. Незавершені дії (покинуті: корзина, перегляд товару, перегляд розділу та ін.).

Розміщення додаткових бонусів в листі (знижка на 1 замовлення, подарунки при покупці, безкоштовна доставка), підвищує конверсію в покупку до 10%. І до 40%, якщо лист надсилається протягом години після покидання користувача сайту.

Також в цій ситуації відмінно працює розсилка блоку з популярними товарами тієї ж категорії або інформацією про нові надходження.

3. Статус товару (в наявності, подешевшав, закінчується, і т. д.).

Інформація підштовхує підписників до вчинення дії, залучає нових клієнтів.

4. Зміна статусу замовлення.

Після виконання фінальної стадії можна вислати клієнтам листа з пропозицією залишити відгук.

5. Післяпродажний супровід.

Доцільно запропонувати суміжні та доповнюючі товари, бонуси за фото/відеозйомку огляду.

6. Знижки, акції.

Регулярне повідомлення клієнтів щодо накопичених бонусів, розміру знижки, статусу промокодів, виписці за балансом, подарунків за сумою оформлених замовлень.

7. Реактивація давніх користувачів.

Для цієї групи клієнтів ми підбираємо спеціальні пропозиції та знижки. Або розсилаємо інформацію щодо нових надходженнь та акцій.

8. Події.

  • з боку компанії: розпродажі, переїзд філії, зміна асортименту, закриття магазину та ін.;
  • з боку клієнта: дні народження, річниця співпраці та ін..

*Крім email, ми налаштовуємо тригерні розсилки також через Viber та SMS.

Ми аналізуємо реакцію користувачів. Наше пріоритетне завдання – відстежити зміну інтересів та поведінку користувачів, щоб підготувати нові тригерні сценарії.

Тригерні ланцюжки варіабельні – ми тестуємо різні варіанти розсилок та відбираємо ті, що показали себе ефективніше. Коли ви замовляєте тригерні сценарії email-маркетингу, ви формуєте пул постійних та лояльних клієнтів за рахунок актуальних пропозицій для кожного підписника. За рахунок цього наші тригерні email-розсилки результативні.

Замовити
тригерні розсилки

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.