замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Збір бази email


Збір бази email

Збір email-бази – перший крок в розробці стратегії email-просування.

База підписників, по суті користувачів, що вже готові до покупки, допомагає вам регулярно повертати відвідувачів на сайт та спонукати їх знову й знову обирати вас при наступних покупках.
Тільки маючи в активі базу цільових email-адрес, ми складаємо стратегію розвитку вашого email-каналу продажів.

Перший етап робіт після замовлення впровадження форм підписки на сайт – відмальовка шаблону, що показуватиметься користувачам при заході на ваш ресурс. Так ми залучимо нових цільових користувачів, з котрими працюватимемо надалі.

Услуга емейл база

Рис. 1 – Форма підписки в секторі b2b

Особливості форми-підписки:


1. форма підписки:

  • Email-адреса.

І опціонально ім’я, стать, місто, вік, та інші дані передплатника.

2. УТП – інформація щодо причин та вигід підписки:

  • заголовок (великий та привертає увагу);
  • текст (пояснення, що це за розсилка та яка від неї користь користувачеві);
  • кнопка з CТА (помітна та кидається в очі).

3. лід-магніт – прикріплюємо до форми для посилення мотивації підписки:

  • подарунок за підписку;
  • знижка на послугу/товар;
  • безкоштовний навчальний матеріал;
  • безкоштовний тестовий період дії спецпропозиції.

Спільно з формою підписки ми використовуємо double-opt-in – після вказівки даних користувачу на вказану адресу приходить лист для підтвердження email-адреси та згоди на отримання розсильних листів.
По-перше, цей спосіб збільшує ймовірність отримання цільового підписника. По-друге, так ми знижуємо шанси потрапляння листів до папки “Спам”. І по-третє, таким чином ми мінімізуємо кількість попадання до бази недійсних або невірних адрес.

Як механізм виглядатиме для підписника:

Услуга емейл база

Рис. 2 – Лист-підтвердження double-opt-in

Механізм дії форми підписки – pop-up вікно.

Ми адаптуємо вікно форми підписки під десктопну та мобільний видачу, щоб зібрати контакти всіх потенційних клієнтів. Так ми зводимо до мінімуму ризик втрати цільових підписників.
Тестуємо роботу – розробляємо кілька макетів форми та контролюємо їх відображення в різних браузерах, та випробовуємо їх конверсійність на сайті.

Параметри, котрі ми враховуємо при розробці шаблону підписки:


  • час появи форми (через скільки секунд після відкриття сайту з’явиться форма);
  • місце появи (по центру екрана, збоку, внизу сторінки);
  • глибина перегляду (яку кількість сторінок користувач повинен переглянути, перш ніж з’явиться поп-ап).

Якщо в вас вже є база підписників, ми перевіряємо її на актуальність, видаляємо неіснуючі адреси та спам-пастки, виключаємо тих, хто ніяк не відреагував на листи.

Замовлення впровадження форми підписки приносить результат: ви отримуєте лояльних клієнтів, що свідомо зацікавлені в вас. Їх не потрібно підігрівати для покупки ваших товарів, т. я. збір контактів підписників вже приніс аудиторію, що готова до покупки. Ефект від роботи з користувачами, що готові до взаємодії, набагато вище, ніж від холодної аудиторії.

Замовити
збір бази email

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.