Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Email-маркетинг – найрезультативніший інструмент повторних продажів. Він активно залучає користувачів в життя бренду та підштовхує підписників до нових покупок.
Як отримати такий ефект? Для цього ми запускаємо email-розсилки, мета яких – залучити нових та утримати існуючих користувачів на сайті.
Основа поштової розсилки – шаблон листа. У нього ми вбудовуємо вашу спецпропозицію.
Рис. 1 – Макет листа розсилки
Шаблон бажано оформлювати в корпоративних кольорах бренду. Дизайн потрібен для того, щоб ваші листи користувач одразу пізнавав з тієї безлічі розсилок, що отримує середньостатистичний користувач.
Мета розсилки – підвищити лояльність користувачів до бренду. І таким чином зробити його впізнаваним. Для цього необхідно побудувати асоціативний ряд між розсилкою та брендом. Розсилка запам’ятовується, коли вона виділяється.
Користувач спочатку бачить візуальні елементи, і вже потім звертає увагу на текст. Структура та колірна гамма листа, зображення, зручність читання на різних пристроях, – ці чинники впливають на дочитування розсилки. І на вчинення цільової дії.
Рис. 2 – Приклад шаблону листа в корпоративних кольорах компанії
Правильно сконструйований лист підвищує залученість підписників та ефективність розсилки. Що в кінцевому підсумку стимулює продажі.
За основу беремо корпоративні кольори бренду та розробляємо адаптивний шаблон листа для ваших розсилок.
Ми погоджуємо дизайн шаблону, вносимо ваші побажання, тестуємо відображення макета та його проходження спам-фільтрів у всіх популярних поштових клієнтів, браузерах та пристроях.
Залежно від типу розсилки (проморозсилки, тригерні, інформаційні або тематичні листи) блоки шаблону можуть змінюватися. При замовленні розробки макета листи ми на прикладі готового контенту вам показуємо, як це буде виглядати.
Ми визначаємо структуру листа, погоджуємо дизайн та теми. Складаємо контент-план ланцюжка листів (послідовність, графік, час) та запускаємо проморозсилки.
Так ми збільшуємо впізнаваність бренду та залучаємо додаткову увагу підписників. В результаті відкриття листів зростають, користувачі очікують ваші листи, ви отримуєте нових передплатників та ліди.
*За необхідності ми надаємо вивантаження HTM-коду шаблону листа.
Кожен наш клієнт досягає результату в email-маркетингу. Після розробки шаблону листа для розсилок ми запускаємо email-кампанію, контролюємо її роботу та аналізуємо результат.
Замовляючи розробку шаблону, ви залучаєте підписників в життя бренду, емоційно прив’язуєте їх до розсилок та стимулюєте до повторних покупок.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.