замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Push-повідомлення


Push-повідомлення

Push-повідомлення – короткі повідомлення, що сайт розсилає своїм підписникам на різні пристрої.

Мета повідомлень – повернути користувача на сайт, що він вже відвідував. Повідомлення показується поверх всіх відкритих вікон та залишається на екрані деякий час.

Механізм роботи простий:

Користувач бачить повідомлення на екрані та натискає “Дозволити” або “Блокувати”.

Email push-сообщения

Рис. 1 – Приклад підписки на пуш-розсилку

Після того, як користувач схвалив відправку йому повідомлень, ми починаємо розсилку повідомлень згідно із затвердженими інфоприводами.
Push-повідомлення результативні. Замовляти їх не тільки ефективно, але й вигідно. Головна перевага пушей – ціна. Відправка пушей безкоштовна, це не email-розсилка.

Пуші працюють з різними браузерами на робочому столі та смартфонах. За статистикою, на push-повідомлення підписуються частіше, ніж на емейл-розсилку (дані дослідження AdWeek).

Инфографика_E-mail_3

Рис. 2 – Структура push-повідомлень

В кожного браузера може бути своя структура пуш-повідомлень.
Пуші показуються поверх всіх відкритих вікон та залишаються на екрані, доки користувач не підпишеться на розсилку або не відключить push.

Типи push-повідомлень, які ми налаштовуємо:


  • Контентні – повідомляють про події або продукти.

“20 березня – міжнародний день щастя. До 21 березня – знижка 20% на вироби з розділу “У наявності”. “

  • Рекламні – містять інформацію про акції, спецпропозиції, розпродажі.

“Акція на комп’ютерні миші жовтого кольору триватиме ще 2 дні. Підсвітіть сонцем свій робочий стіл! “

  • Тригерні – показуються в залежності від дії клієнта на сайті (нагадування про кинутий кошик, подяку за повторне замовлення та ін.).

“Ми раді, що ви повернулися на сайт! Ваш бонус – промокод на наступну покупку. “

Пуш-повідомлення – працюючі доповнення до ланцюжків кинутих кошиків та переглядів.
Кожен тип листів вирішує своє бізнес-завдання. Щоб підвищити віддачу email-каналу, рекомендуємо замовити пуш-розсилку, так ми збільшимо охоплення відвідувачів й ще раз нагадаємо користувачам про ваш бренд.

Переваги push-повідомлень:

  • легкість встановлення на сайт;
  • простота підписки/відписки без необхідності введення контактних даних;
  • актуальність інформації;
  • зручність – пуші не заважають взаємодії з сайтом;
  • висока конверсія – можливість збору даних до картки користувача, потім сегментація підписників та розробка індивідуальних пушей для кожної групи;
  • планування – підбір графіка й кількості показів під виділені групи;
  • офлайн-підтримка – пуші показуються підписникам навіть тоді, коли вони закрили сайт;
  • гарантія доставки – повідомлення доставляється користувачам в той же момент, коли ви натискаєте на “Відправити” + пуші 100% не потрапляють до спаму.

Наш пріоритет – вірно визначити потреби підписників. Далі ми створюємо інфоприводи, готуємо шаблони листів та запускаємо розсилку. Перед стартом кампанії реєструємо й налаштовуємо ваш аккаунт в сервісі з розсилок. Вам залишиться тільки додати код сервісу на свій сайт, або наші фахівці зроблять це самі.

Етапи push-кампанії:


1. Реєстрація та налаштування облікового запису в сервісі з розсилки push-повідомлень.

2. Збір та додавання бази передплатників.

3. Планування (тема повідомлень, графік відправки та ін.).

На цьому ж етапі визначаються цілі кампанії (сегментування, інформування, нагадування та ін.), Формат, зовнішній вигляд, тривалість розсилки та ін..

4. Розсилка й аналіз.

Дивіться, якого результату досяг наш клієнт за 6 місяців розсилок:

Клатчи_5

Рис. 3 – Результат дії пушей для ecommerce-ресурсу

Ідеальна схема роботи з push-повідомленнями – задіяти всі 3 канала з розсилок:

Инфографика_E-mail_4

Рис. 4 – Найбільш ефективна схема роботи з push-повідомленнями

Таким потрійним ланцюжок ми точно досягнемо мети – достукаємося до підписника та підштовхнемо його до вчинення цільової дії. Але навіть включення одного каналу розсилок до маркетингової стратегії істотно покращує взаємодію з клієнтами: від першого торкання до успішно завершеної транзакції.

Замовити
push-повідомлення

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.