замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Перенесення акаунту Яндекс.Директ до Google Ads


Перенесення акаунту Яндекс.Директ до Google Ads

Ваші налаштовані кампанії в Яндекс.Директ працюють та приносять ліди. Але ви прагнете охопити нових користувачів та завоювати нові ринки в Google.Ads. Часу окремо налаштовувати систему немає, а автоматичний імпорт кампаній з Яндекс не передбачений.

Що робити? Потрібно з Яндекс.Директ перенести кампанії в акаунт Google.Ads. Є кілька варіантів вирішення цього питання:

1. Ручний.

Покроково перенести вручну кампанії. Це часозатратна та трудомістка робота (переписати сотні або тисячі оголошень – не жарт). Потрібно бути максимально уважним, щоб уникнути помилок.

2. Класичний.

Швидше ручного, але вимагає ретельного опрацювання всіх вимог Google. Аккаунт переноситься за допомогою сервісів Google Ads Editor та Директ.Коммандер.

  • підготовка шаблону для перенесення;
  • експорт кампанії;
  • опрацювання ключових слів;
  • створення оголошень;
  • імпорт в Ads Editor;
  • запуск кампаній.

3. Google Телепорт.

Інструмент переносить лише пошукові кампанії.

  • завантаження в Google Ads експортованого файлу з Яндекс та проходження перевірки;
  • конвертація (сервіс переносить усі основні параметри рекламних кампаній: геотаргетинг, мінус-слова, та інші параметри);
  • вивантаження в Google Ads (оголошення вже будуть повністю адаптовані).

Перенести рекламний аккаунт з Яндекс.Директ в Google.Ads реально, якщо знати всі відмінності в налаштуванні рекламних кампаній.

Нюанси, що ми враховуємо при перенесенні:


  • в Яндекс.Директ та Google.Ads різний синтаксис (ми замінюємо проміжки на проміжки з плюсом – в іншому випадку бюджет на рекламу зіллється, т. я. оголошення показуватимуться за всіма варіаціями запитів ключових слів);
  • системи по-різному завантажують ключові слова до шаблонів оголошень, в них різні типи відповідностей ключових слів;
  • в Google.Ads відсутнє автоматичне видалення мінус-слів – ми вручну чистимо їх на рівні ключових слів, а також схиляємо їх, та проводимо крос-мінусовку на рівні груп оголошень;
  • пошукові системи обмежені за символами в Title (Google – 30 символів, Яндекс – 33), ми перевіримо вірність перенесення та відображення заголовків;
  • в оголошеннях Google.Ads полів більше, ми вручну проконтролюємо заповнення кожного.

Автоматичне перенесення кампанії з КММ Google в Директ неможливе. Максимум, що дозволяє система – перенесення списку ключових слів.

Перенесення аккаунту Яндекс.Директ в Google Ads – кропіткий процес, що вимагає максимальної зосередженості. Якщо ви не готові самостійно виконувати цю роботу, ми візьмемо її на себе та перенесемо ваш аккаунт без втрати даних.
Наша мета – вирішити всі питання з налаштуванням. Після замовлення послуги з перенесення аккаунту Яндекс.Директ ваш аккаунт в Google.Ads буде повністю готовий до запуску оголошень.

Етапи налаштування кампаній під Google Ads:


  1. кластеризація ключових слів (в Ads ефективніше працює групування за схожими ключами);
  2. аналіз попиту та розширення семантики (в Україні користувачі переважно використовують пошуковик Google, в РФ – Яндекс, та товари відвідувачі можуть шукати за різними запитами, тому необхідно розширення семантики, облік додаткових мінус-слів);
  3. складання та розширення оголошень (в Google використовується 2 заголовка, при перенесенні потрібно додати унікальний 2 заголовок, додати контакти, адреси, опис товару, – ці параметри повинні бути в Ads);
  4. встановлення ціни за клік та бюджету кампаній (в пошукових системах різний рівень конкуренції, ціна за клік та бюджет теж різні).

Не обмежуйте свій бізнес в онлайні тільки однієї рекламної мережею та сміливо збільшуйте продажі, користуючись всіма доступними рекламними інструментами.

Замовити
перенесення акаунту

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.