замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Пошукова реклама Яндекс.Директ


Пошукова реклама Яндекс.Директ

Найпростіший спосіб отримати трафік – налаштувати та запустити контекстну рекламу в Яндекс.Директ. Адже вона відповідає на конкретний запит користувача та одразу показуватиметься в пошуку з моменту запуску.

Пошукова реклама – реклама, що показується під пошуком Яндекс або під рядком пошуку партнерів мережі Яндекс. Доступна для мобільної та декстопної видачі.

Залежно від блоку розміщення, існує 2 види реклами:

  1. спецрозміщення – реклама під рядком пошуку (всього може бути 4 позиції);
  2. блок гарантованих показів – до 4 рекламних позицій праворуч або внизу сторінки (після блоку SEO-видачі).

Головна перевага налаштування рекламної кампанії Яндекс.Директ – “гарячий” трафік.

Яндекс Директ

Потенційний клієнт задав пошуковику чіткий запит. Користувач вже має сформований намір купити. А ви маєте товар, готовий до продажу. Людина вже бачить себе володарем продукту – вона придумала, як його використовувати та які вигоди від покупки товару він отримає.
Показ рекламного оголошення в цьому випадку – тригер для цільового дії.
Завдання реклами – продемонструвати чіпляючу та максимально релевантну запиту користувача пропозицію в банері. Це підштовхне його до покупки.

Завдання пошукової реклами Яндекс.Директ:


  1. прямий продаж – точний таргетинг та чітко обрані запити скорочують процес між моментом прийняття рішення та покупкою;
  2. створення попиту – непрямий таргетинг формує попит на новий товар (та дозволяє задіяти споживачів суміжних послуг);
  3. брендування – створення стійких асоціацій між товаром та брендом;
  4. зниження вартості залучення клієнтів – на основі звітів Яндекс.Аналітікі можна перерозподіляти та оптимізувати бюджет на залучення нових користувачів;
  5. вихід на нові ринки – задіяння суміжних аудиторій розширює споживче коло.

В силу деталізації транзакційних запитів реклама охоплює тільки зацікавлену аудиторію – користувачів з нижньої частини воронки продажів. Тому після запуску пошукової кампанії ви одразу бачите ефект у вигляді зростання заявок та продажів.
На старті ми збираємо статистику, виявляємо слабкі сторони та працюємо над поліпшенням показників взаємодії з сайтом.

Схема роботи з налаштування реклами в Яндекс.Директ:


  • визначення цілей та завдань рекламної кампанії;
  • вивчення конкурентів;
  • розробка стратегії просування та затвердження бюджету;
  • налаштування та запуск;
  • моніторинг та оптимізація;
  • звітність.

Замовляючи налаштування пошукової реклами в Яндекс.Директ сьогодні, ви формуєте регулярний, і, найголовніше, результативний, канал продажів.

Ми розглянемо ваші бізнес-задачі та запропонуємо рішення, що зробить вашу пошукову рекламу ефективною. Кожен конкретний випадок матиме своє рішення.

Замовити
пошукову рекламу Яндекс.Директ

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.