замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

GTM


GTM

Онлайн-бізнес вимагає результату та вимірних показників. Для цього на сайт встановлюються системи веб-аналітики. Коли їх багато, виникає необхідність єдиного сховища, звідки є можливість керувати всіма фрагментами коду.

Google Tag Manager (GTM) – офіційний безкоштовний сервіс Google, що дозволяє керувати різноманітними системами збору даних з одного інтерфейсу.

Можливості GTM:


  • налаштування відправлення даних до Google Analytics, Яндекс.Метрики та ін. систем аналітики;
  • розміщення на сайті тегів ремакетингу Google Ads, Facebook та ін.;
  • розміщення на сайті HTML-скриптів для показу банерів та ін. робіт.

Головна перевага Диспетчера тегів – розміщення скриптів аналітики в одному місці, т. я. GTM – контейнер, де зберігаються всі додаткові коди аналітики для сайту. Наявність одночасно декількох кодів сервісів ускладнює роботу з сайтом – швидкість завантаження сторінок сповільнюється, а це негативно впливає на SEO.

PPC GTM

Рис. 1 – Принцип роботи Google Tag Manager

Диспетчер тегів значно спрощує інтеграцію зі сторонніми сервісами, бо механізм включає встановлення різних інструментів аналітики – месенджерів, віджетів, колл-трекінгові платформ, систем аналітики, та ін. до кореня сайту або додатка.

Завдання, що допомагає вирішити замовлення послуги “встановлення Google Tag Manager на сайт”:


  • підтвердження прав на сайт;
  • впровадження семантичної розмітки;
  • встановлення кодів ремаркетингу та ретаргетингу;
  • відстеження внутрішніх переходів;
  • відстеження переходів за конкретним зовнішнім посиланням, або за всіма одразу;
  • відстеження джерел трафіку за допомогою подій у Google Analytics;
  • інтеграцію платформи Google Optimize для А/В-тестування;
  • визначення показника відмов;
  • моніторинг відправки контактних форм;
  • відстеження переходів за текстом кліка;
  • встановлення кнопок шерінгу на зображення;
  • підміна номера на сайті;
  • відстеження кліків за соц. кнопками та віджетами.

Встановлення Google Tag Manager на сайт позбавляє від необхідності виправлення скрипту на кожній сторінці – інструменти GTM виконують це автоматично. Після встановлення сервісу ГТМ будь-яка операція здійснюється прямо з інтерфейсу Google.
Диспетчер тегів та набір вбудованих та користувацьких змінних швидко відстежують події на сайті. У разі необхідності ви завжди можете повернутися до попередніх налаштувань, застосування Tag Manager дозволяє це зробити без проблем.

Ми сформуємо та встановимо код GTM. Подальше налаштування аналітики наші фахівці зроблять через Google Tag Manager самостійно. Вам залишиться лише відібрати сервіси, котрі б ви бажали впровадити до свого веб-проекту.

Замовити
налаштування GTM

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.