замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Налаштування WEB-аналітики

Послуги

Налаштування наскрізної аналітики
GTM
E-commerce

Налаштування WEB-аналітики

Веб-аналітика необхідна кожному інтернет-підприємцю для відстеження результатів діяльності. Налаштовувати її потрібно з моменту запуску бізнесу в мережі – щоб взаємодія першого ж відвідувача з сайтом була врахована системою, та почався збір статистики.

WEB-аналітика – система збору, виміру, аналізу інформації щодо відвідувачів ресурсів з метою поліпшення та оптимізації ключових показників ефективності.

Головні завдання системи аналітики:


  • моніторинг трафіку сайту;
  • контроль ефективності рекламних кампаній;
  • обчислення рентабельності інвестицій;
  • пошук прибуткових та нерентабельних рекламних каналів;
  • виявлення закономірностей в поведінці відвідувачів.

Інструменти веб-аналітики оцінюють якість трафіку, контенту, юзабіліті, аналізують вашу аудиторію та оцінюють рентабельність вкладень в маркетинг.
Перед налаштуванням аналітики ми визначаємо цілі, котрих повинен досягти сайт – це цільові дії користувача (реєстрація, підписка, покупка і т. д.).

Які роботи передбачає послуга налаштування веб-аналітики?


  • визначення цілей та вибір метрик для відстеження;
  • установку кодів Google Analytics та Яндекс.Метрики на сайт;
  • налаштування систем акаунтів та профілів, фільтрів та цілей в Google Analytics для відстеження;
  • збір та обробку даних;
  • звітність.

Коли ви замовляєте налаштування веб-аналітики, ви отримуєте доступ до розширених статистичних даних. Показники ефективності дають чітке уявлення портрета користувачів, розуміння справжніх потреб та очікувань цільової аудиторії. На їх підставі ми розробляємо способи ліквідації виявлених проблем. Впроваджуємо рішення щодо поліпшення паттернів користувачів. Запускаємо нові функціональні можливості інтернет-майданчика.
З урахуванням цієї інформації вносимо корективи в поточну стратегію просування та позначаємо вектор розвитку бізнесу.

Після налаштування метрик ефективності отримані відомості дозволять:

  • знизити вартість залучення цільового клієнта;
  • підвищити конверсію за різними джерелами просування;
  • поліпшити взаємодію користувачів з сайтом, та ін..

Дані завжди знаходяться у швидкому доступі – ви маєте можливість регулярно їх переглядати та оперативно реагувати на зміни.

Кожне завдання вимагає свого вирішення. Але в кінцевому підсумку все вони призводять до зростання кількості відгуків від відвідувачів та збільшення прибутку компанії. Для максимальної віддачі реклами веб-аналітика – обов’язковий для роботи інструмент.

Замовити
налаштування WEB-аналітики

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.