замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Пошукова реклама Google Ads


Пошукова реклама Google Ads

Будь-який вид реклами запускається для стимулювання продажів.

Коли ваша реклама в Ads налаштована правильно, вона демонструється цільовим користувачам – тим, в кого вже є намір купити ваш товар чи послугу.
Так ви спрямовуєте рекламний бюджет на потенційних клієнтів, т. я. в пошуковій рекламі сплата налічується все одно за клік по оголошенню та перехід користувача на сайт.
Замовляючи контекстну рекламу в Пошуку Google, ви абсолютно точно отримуєте результат.

Пошукова реклама (реклама в результатах пошуку Google) – текстовий вид контекстної реклами, що відображається в верхній частині пошуку Google та на сайтах пошукових партнерів згідно введеному користувачем запиту.

Поисковая реклама в Google

Рис. 1 – Приклад пошукової реклами в Google

Цілі пошукової реклами:


  • зростання продажів – точно спрямований таргетинг та чітко обрані запити скорочують процес між моментом прийняття рішення та покупкою;
  • створення попиту – непрямий таргетинг формує попит на новий товар (дозволяє задіяти споживачів суміжних послуг);
  • брендування – створення стійких асоціацій між товаром і брендом.

Пошукова реклама Google Ads ділиться на:

  • пошукову рекламу;
  • динамічні пошукові оголошення;
  • тільки номер мобільного телефону.

Пошукова реклама – реклама, що найбільш повно відповідає на запит користувача (оголошення містить максимальну відповідність заданим ключовим словам).

Поисковая мобильные

Рис. 2 – Приклад пошукової реклами в мобільній видачі

Так буде виглядати ваша реклама в мобільному пошуку – у вигляді розгорнутого текстового оголошення.

Динамічні пошукові оголошення працюють із запитами та посиланнями – підставляють їх до оголошення, щоб зробити його релевантним для користувача. Ефективні для сайтів з широким асортиментом товарів.

DSA

Рис. 3 – Приклад реклами DSA в мобільній видачі

Реклама з номером мобільного телефону може бути застосована тільки для мобільних пристроїв. При натисканні на оголошення користувачеві пропонується зателефонувати за номером, що висвітився, обравши канал зв’язку (Skype, Viber та ін.).

Только номер телефона в мобильной выдаче

Рис. 4 – Приклад реклами Тільки номер телефону в мобільній видачі

Комплекс робіт з використанням пошукової реклами Google Adwords:


  1. аналіз бізнесу та конкурентів (особливості бізнесу, поточні рекламні кампанії, ЦА);
  2. пропрацювання стратегії ведення рекламної кампанії (цілі, завдання, основні KPI);
  3. створення рекламних кампаній (тип кампанії, геотаргетинг, час показу, пристрої, кластеризація семантичного ядра, крос-мінусовка);
  4. написання рекламних оголошень та допрацювання розширень (URL, контактні дані, структуровані описи, додаткові посилання);
  5. зв’язок акаунтів Google Analytics та Google Ads;
  6. оптимізація рекламних кампаній (видалення неефективних ключових слів, ремаркетинг, динамічні оголошення, тестування оголошень);
  7. звітність.

Ми виявимо найбільш рентабельні канали для вашої реклами. Проведемо налаштування кампаній та запустимо контекст. З урахуванням даних за регіонами, ключовим словам, аудиторіям, графіку показів, ваша пошукова реклама Google Ads буде максимально оптимізована для досягнення бізнес-задач. Так ви отримаєте більше переваг перед конкурентами в показах.

Замовити
пошукову рекламу Google Ads

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.