замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Динамічний ремаркетинг


Динамічний ремаркетинг

Динамічне залучення – найконверсійніший інструмент в контекстно-медійній мережі Google. Найбільш результативніше динамічний ремаркетинг працює для складних та дорогих товарів. Для тих, на обдумування котрих користувачеві потрібно час, щоб прийняти остаточне рішення.

Основне завдання динамічного ремаркетингу в Google Ads – повернення відвідувачів на сайт саме до тих товарів, котрими користувачі вже цікавилися.

У чому головна відмінність, вона ж перевага, динамічного ремаркетингу від звичайного?


Динамічний “наздоганяє” користувачів всіх пристроїв не просто рекламою магазину, а банерами тих товарів, що вони недавно переглядали. Кожній виділеній групі відвідувачів показуються адаптовані конкретно під їх інтереси рекламні оголошення.

Динамический ремаркетинг

Рис. 1 – Принцип дії динамічного ремаркетингу

Поки ви дивилися в інтернет-магазині бігові кросівки, алгоритми збирали інформацію про вас та ваші уподобання. Тепер, тільки-но ви ввійдете до мережі, банери з кросівками бігатимуть за вами по п’ятах – пропонуватимуть варіації бігового взуття.

Умови для налаштування динамічного ремаркетингу:


  • товарний фід (ми створимо, якщо у вас його немає);
  • вбудований на сайт тег Google Реклами (встановимо, якщо на вашому сайті його немає);
  • запущений ремаркетинг та функції звітів з реклами;
  • зв’язок акаунтів Google Ads та Google Analytics;
  • прив’язаний до Google Ads Google Merchant Center (для інтернет-магазинів).

Налаштування динамічного ремаркетингу Ads має на увазі використання технологій машинного навчання. Вони допомагають зрозуміти, що цікавить ваших потенційних покупців. Механізм збирає дані щодо поведінки користувачів та їх історію переглядів.

За рахунок персоналізації (обліку демографічних характеристик та прогнозування намірів користувачів), динамічне залучення більш інтерактивне. Сегментація аудиторій конкретизує покази реклами, т. я. алгоритм Google Ads обирає тільки релевантні для користувача пропозиції з фіда. Такий підхід стимулює відвідувачів повертатися на сайт для завершення цільової дії. Тобто, вирішує головне завдання бізнесу – нарощує клієнтську базу й обсяги продажів.

Наскільки ефективним може бути динамічне залучення:

Скрины_Услуги_РРС_8

Рис. 2 – Ефект від запуску динамічного ремаркетингу

Ми налаштовуємо повернення відвідувачів на такі аудиторії:

  • відвідування сайту;
  • пошук товарів;
  • перегляд інформації про продукти;
  • додавання товару до кошика з подальшим видаленням;
  • незавершена конверсія;
  • пропозиція супутніх товарів та ін..

Групи користувачів, котрим демонструються ваші оголошення, ви обираєте самі. Замовляючи налаштування динамічого ремаркетингу в Google Ads в ITForce, ви на регулярній основі отримуватиме клієнтів. Ми перевіримо налаштування кабінетів, зв’яжемо акаунти Google Analytics та Google Ads.

Етапи робіт:


  1. визначення цілі рекламної кампанії;
  2. збір аудиторії та складання сегментів користувачів за схожими ознаками;
  3. завантаження товарного фида до Google Ads (при необхідності);
  4. написання й встановлення коду динамічного ремаркетингу на сайт;
  5. формування типового рекламного банера;
  6. запуск кампаній.

Ми контролюємо покази, аналізуємо результат та оптимізуємо кампанії.
За статистикою, динамічні оголошення найкраще стимулюють продажі у КММ.
Настав час застосувати динамічне залучення для вашого бізнесу.

Замовити
динамічний ремаркетинг

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.