замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Налаштування Google Ads

Послуги

Ремаркетинг Google Ads
Пошукова реклама Google Ads
КММ Google Ads
Динамічний ремаркетинг
Відеореклама Google Ads
Google Shopping

Налаштування Google Ads

Контекстну рекламу можна запустити в будь-який момент – вона не залежить від етапу розвитку бізнесу:

  • ледь виходячим на ринок підприємцям контекст принесе перших клієнтів;
  • бізнесам з історією – поверне частину аудиторії й допоможе з відомістю бренду.

Що дозволяє зробити реклама в Google Ads?


  • залучити цільовий пошуковий трафік з контекстно-медійної мережі;
  • оптимізувати витрати на рекламу (плата лише за цільових відвідувачів, обраних в налаштуваннях таргетингу);
  • відстежити ефективність реклами.

Види контекстної реклами в Google Ads, з якими ми працюємо:

  • пошукова реклама;
  • відеореклама;
  • ремаркетинг;
  • динамічний ремаркетинг;
  • реклама в медійній мережі.

Також здійснюємо налаштування акаунту Google Shopping.

Сервіс Google Ads дозволяє охопити аудиторію мережі Google та користувачів мобільних пристроїв на iOS і Android.
Ми проведемо аудит поточних налаштувань кампаній та запропонуємо рекомендації з розвитку.
Якщо ж у вас ще немає рекламного кабінету в Google Ads, наші PPC-фахівці виконають його професійне налаштування. Ви отримаєте готовий до роботи акаунт.

На старті робіт з контекстною рекламою в Google необхідно розібратися з цілями. Визначитися, для чого ви запускаєте рекламну кампанію, чітко розуміти ЦА й знати, які інструменти Google Ads будуть ефективніше працювати з вашим товаром або послугою.
Потрібно бути готовим до нестандартних рішень.
Ми розробимо стратегію просування й підберемо первинні інструменти для роботи. Для підвищення ефективності рекламний кампаній підготуємо акаунт в технічній частині й налаштуємо аналітику Google Analytics.

Правильне налаштування аналітики дозволяє:


  • виявити сильні й слабкі сторони сайту;
  • визначити реальні бізнес-цілі;
  • розібратися з проблемами й мотивами здійснення покупок ЦА;
  • зрозуміти окупність ROI.

Облік аналітичних показників допоможе оптимізувати бюджет на просування.

На підготовчому етапі (налаштування акаунту) розбираємося з деталями:

  • формуємо структуру облікового запису;
  • збираємо семантику;
  • складаємо оголошення.

Приклад виведення рекламної кампанії з 0:

Услуги РРС

Етапи робіт після налаштування рекламного акаунту:


  1. вивчаємо бізнес (УТП, товари й послуги, що рекламується, регіони показу);
  2. аналізуємо конкурентів (їх бюджет та ставки);
  3. визначаємо цілі й погоджуємо KPI (CTR, конверсії);
  4. підбираємо ключові слова й створюємо оголошення (збираємо й кластеризуємо семантичне ядро, визначаємо мінус-слова, пишемо заголовки й текст оголошень в кабінеті, додаємо розширення);
  5. встановлюємо й налаштовуємо аналітику;
  6. оптимізуємо й автоматизуємо кампанії (системи автоматизації та call-tracking’у);
  7. збираємо статистику й супроводжуємо кампанії після налаштування.

Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів.

Замовити
налаштування Google Ads

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.