Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Будівельна ніша – найпопулярніша та найконкурентніша в бізнесі. У ній складно вийти на першу сторінку видачі, але можливо.
Просування інтернет-магазину будівельних матеріалів має високу вартість та свої особливості, які потрібно враховувати у роботі.
Просування сайту будівельних матеріалів від ITForce працює над:
Перше, що ми визначаємо – тип сайту. Розкрутка сайту будівельних матеріалів гіпермаркету та дрібного інтернет-магазину відрізнятиметься. Відвідувачі невеликого магазину частіше роблять роздрібні покупки або дрібнооптові, великого – орієнтовані на великий гурт партій товару. Відповідно, і посадкові, на які просування в пошуку наводитиме користувачів, теж будуть різними.
Великий маркет використовує відразу всі засоби розкручування в інтернеті. Дрібному бізнесу краще розпочати з пошукового просування. Це робота на довгострокову перспективу.
Друга особливість просування будівельних сайтів – кількість категорій та підкатегорій товарів. Будівельні магазини – багатоасортиментні. Працювати необхідно з кожною категорією, і для цього потрібний великий бюджет. Тому ми виділяємо та погоджуємо із замовником пріоритетні категорії – ті сторінки, на які будемо вести трафік. Це ті групи товарів, які приносять більше прибутку цього сезону.
SEO просування працює на довгострокову перспективу. Інтернет просування будівельних матеріалів краще почати хоча б за 6 місяців до початку сезону ремонтів.
Так сайт поступово підніметься у видачі і до моменту підвищеного попиту наблизиться до першої сторінки за позначеними запитами, він краще ранжуватиметься і його відвідуваність зросте.
Якщо вам потрібні клієнти в короткостроковій перспективі, для цього краще задіяти контекстну рекламу. А ще найкращим методом розкручування будівельних сайтів буде комплексне застосування всіх інструментів інтернет-маркетингу.
Тоді контекст почне із залучення клієнтів на сайт, SEO працюватиме на функціонал, SMM – підвищуватиме впізнаваність серед користувачів, а email-маркетинг – формуватиме відданість аудиторії.
На етапі брифування замовник та Project manager проекту визначають KPI, яких слід досягти інтернет-проекту.
Рис. 1 — Зростання трафіку після початку робіт із проекту (Google Analytics)
Просування інтернет магазину будматеріалів передбачає створення інформаційного блоку, який наводитиме безкоштовний трафік з пошуку. Як правило, це блог. І той фактор, наскільки активно ви наповнюєте його якісними матеріалами.
У блозі на сайті ми створюємо рубрики, далі по ТЗ від SEO-фахівця копірайтер пише статті. Кожна стаття розкриває свою групу запитів, а тому що більшість запитів у будівельній тематиці це “як це працює”, то пошуковий попит подібних статей високий.
За комерційний трафік (це попадання на сторінки карток товарів та подальше оформлення замовлення) відповідає внутрішня оптимізація веб-проекту.
Рис. 2 – Зростання видимості ключових запитів, Serpstat
SEO-просування будівельного сайту покликане покращити видимість веб-проекту у пошуку. Нарощування маси посилань сайту, особливо крауд-маркетинг (а саме, посилання з форумів, з відгуків та рекомендацій, на дошках оголошень), працюють з позиціями у видачі.
Чим вище знаходиться сайт замовника у видачі, тим більша його відвідуваність.
Рис. 3 – Показники зростання залученості відвідувачів
Пошукове просування опосередковано впливає і на продаж. На зручному сайті простіше замовляти. Правильна оптимізація ресурсу, доопрацювання картки товару, сторінки Кошики та оплати сприяють збільшенню продажу.
Вартість просування будівельних матеріалів в Інтернеті залежить від кількості конкурентів, геолокації бізнесу, вихідного стану сайту. Чим більше доробок потрібно провести, тим вище буде вартість розкручування.
Комплексний підхід із включенням усіх інструментів просування: SEO, контекстної реклами, email-маркетингу, розкрутки у соціальних мережах також потребує великих вкладень.
Заповнюйте заявку на сайті, щоб дізнатися скільки коштує просування будівельного сайту від компанії ITForce.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.