Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Головне в бізнесі – запам’ятовуватися. На сайт, що швидко розпізнається серед сотень схожих один на одного веб-проектів та простий в роботі, користувачі повертаються охочіше. Вони замовляють послугу повторно та приводять нових покупців. Адвокати бренду – один з надійних каналів продажів для результативного SEO-просування.
В інтернеті важливе не тільки зручне юзабіліті, а й повнота відповіді сторінки на запит, впізнаваність бренду, УТП та посилальна стратегія розвитку ресурсу.
Вже 4 роки сайти наших клієнтів щодня продають та приносять цільової трафік власникам. Команда ITForce допомогла виділитися, завоювати нішу та щодня отримувати продажі за допомогою пошукової оптимізації 400+ компаній.
В маркетингу перевагами володіє той, хто має уявлення щодо сильних та слабких сторін найближчих конкурентів. Готові вдалі рішення ваших суперників вже приносять результат в пошуковому просуванні. Логічно застосувати напрацьований досвід та перевірені фішки на своєму сайті.
Вивчення конкурентів покаже, за якими ключами та на які посадкові сторінки приходять відвідувачі та купують товари. Ми допрацюємо або створимо сторінки, що генеруватимуть трафік.
Дивіться, яких результатів досяг наш клієнт, замовивши СЕО-просування сайту послуг:
Рис. 1 – Порівняння відвідуваності ресурсу (до початку робіт і після)
Опрацювання недоліків в технічній частині веб-проекту – швидкий спосіб отримати приріст трафіку. Очищений від дублів та неіснуючих сторінок сайт сканується швидше та розташовується в SERP вище.
Рис. 2 – Зростання трафіку після перших впроваджень техаудиту (Google Analytics)
Щоб забезпечити зростання відвідуваності ресурсу та замовлень, сторінки, на котрі потрапляють відвідувачі, коли клацають на сніппет в Пошуку, повинні бути релевантні запиту, що ввів користувач до поля Пошуку. Ми кластерізуємо зібрані запити та створюємо посадкові сторінки під неохоплені, але перспективні для просування сайту за запитами, ключі.
Ось як можна поліпшити видимість веб-проекту, якщо наповнювати ресурс контентом, створеним на основі вірно зібраної семантики.
Рис. 3 – Тренд зростання видимості ключових запитів, Serpstat
Ми спираємося на досвід конкурентів. Наше завдання – вибрати ефективний та при цьому найменш витратний метод побудови власної стратегії посилального профілю.
Нижче – приклад некоректної посилальної маси одного з наших клієнтів. Ми бачимо різкий сплеск сторінок-донорів і такий самий різкий спад. Зазвичай після такого стрибка сайт потрапляє під фільтр, а це – відсутність трафіку та продажів через органічний пошук. З такою проблемою до нас й прийшов замовник. Тому і потрібно моніторити контрольний профіль.
Рис. 4 – Приклад некоректного посилального профілю (домени)
Рис. 5 – Приклад некоректного посилального профілю (сторінки)
Якщо ми бачимо, що сторінки сайту погано продумані та не приносять трафік, ми видаємо рекомендації з юзабіліті та оптимальному розташуванню елементів на екрані.
Як підсумок – сайт краще залучає відвідувачів.
Рис. 6 – Показники залучення відвідувача
Щоб бути конкурентоспроможним, потрібно регулярно працювати над сайтом та проводити моніторинг конкурентів.
Наша мета – сформувати позитивний імідж вашого бренду. Для цього ми розвиваємо ваш бізнес відповідно до своїх напрацювань та актуальних тенденцій в світі SEO. Вислуховуємо ваші побажання та складаємо стратегію просування сайту разом. Над проектом працює команда з 5 осіб. Бюджет відкритий. Раз на 2 тижні проводиться узгодження виконаної роботи та внесення правок.
В нас спільна мета. Будьте готові швидко реагувати та вносити зміни на сайт. Покращувати його. Адже до цього ми йдемо.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.