Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Недостатньо просто взяти та створити інтернет-магазин. Необхідно врахувати всі чинники внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту.
Рис. 1 – Мети створення інтернет-магазину
Як правило, інтернет-магазини містять сотні й тисячі сторінок, кожна з котрих відповідає на певні запити створених кластерів.
SEO інтернет-магазинів в пошукових системах – стратегія довгострокового розвитку e-commerce проекту.
Цілі стратегії:
Поліпшення позицій e-commerce-ресурсу у видачі, збільшення трафіку, обсяг замовлень, зростання середнього чека, утримання та підвищення лояльності клієнтів – ось навіщо потрібно просувати сайт. SEO-просування інтернет-магазину в Пошуку – одна з важливих складових ефективного розвитку бізнесу в цілому.
Та інші роботи, що призводять до збільшення цільового трафіку та зростання конверсій.
Перед тим, як замовляти послугу пошукового просування інтернет-магазину, важливо врахувати чинники, що впливають на позиції сайту в Пошуку.
Вірне просування ґрунтується на побудові стратегії розкрутки проекту шляхом аналізу конкурентів.
На що ми звертаємо увагу:
Рис. 2 – Частина елементів структури клієнтського проекту з урахуванням всіх факторів SEO-просування
Структура сайту орієнтується на семантичне ядро. Саме семантика показує, котрі категорії та підрозділи повинен містити сайт.
Навігація веб-проекту – це набір URL, що збудовані логічно в певній послідовності.
Щоб про ваш сайт довідалися користувачі, він повинен знаходитися на першій сторінці Пошуку. За це відповідає зібрана та розподілена по сторінках семантика проекту.
Написання SEO-контенту для сторінок товару у 2019 році вже не приносить того ефекту, що раніше. Сьогодні e-commerce проектам більш важливі зовнішні джерела посилань, т. з. “авторитетність” сайту.
Ми надаємо рекомендації щодо оптимізації розташування елементів на сторінці.
Ми спираємось на аналітику посилальної маси та стратегії конкурентів. Побудову посилального профілю починаємо з впровадження елементів, що вже виправдали себе в роботі у ваших конкурентів.
Беручи проект до роботи, проводимо техаудіт – виявляємо технічні помилки, що перешкоджають ефективній роботі ресурсу.
Часто вже після усунення проблем в технічній частині сайту клієнт починає отримувати більше трафіку.
Рис. 3 – Приклад зростання ресурсу після усунення технічних помилок
Проблеми, з якими ми найчастіше стикаємося:
Основа роботи е-commerce ресурсу – ранжування за комерційних запитам, бо від кількості завершених продажів залежить етап життєвого циклу проекту. Інтернет-магазин працює для покупців.
Результати, яких досягають наші клієнти:
Рис. 4 – Приклад зростання трафіку сайту після обліку всіх вимог SEO-фахівця
Залежно від виду проекту, компанія ITForce виконує й інші завдання щодо SEO-просування.
Ми формуємо позитивний імідж бренду та комплексно розвиваємо бізнес.
Щоб бути конкурентоспроможним, потрібно регулярно працювати над ресурсом та проводити моніторинг конкурентів. Ми вислуховуємо ваші побажання та складаємо стратегію розкрутки сайту разом. Канали й методи просування для кожного проекту підбираються індивідуально. Ми виходимо з бізнесу замовника: обраної ніші, рівня конкуренції, бюджету на просування та інших чинників. Над проектом працює команда з 5 осіб. Бюджет відкритий. Раз на 2 тижні проводиться узгодження виконаної роботи, внесення правок.
В нас спільна мета. Будьте готові швидко реагувати та вносити зміни на сайт. Покращувати його. Адже до цього ми прагнемо.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.