замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

SEO оптимізація сайту


SEO оптимізація сайту

Користувачі обирають ті сайти, що відповідають на їх запитання, викликають довіру та привертають легкістю та простою навігацією. Зі зрозумілим сайтом зручно взаємодіяти, на нього з задоволенням повертаються користувачі.

А трафік і конверсії – основа бізнесу. Щоб їх отримати та примножити, про сайті повинні знати не тільки пошуковики, але й користувачі інету. Чим краще оптимізовані сторінки, тим простіше такий ресурс просунути в пошукових системах. Тим вище він розташовується в Пошуку й тим більше відвідувачів приносить. Перед тим, як замовляти внутрішню оптимізацію сайту, потрібно розуміти, що конкретно будуть оптимізувати SEO-фахівці.

SEO оптимізація сайту – дії, що спрямовані на поліпшення видимості ресурсу в пошукових системах.

Внутренняя оптимизация

Юзабіліті


Важливо оптимізувати сайт під пошукові системи. Правильне юзабіліті покращує поведінкові фактори та допомагає ранжируванню пошуковими системами. Проста взаємодія сприяє високій конверсійності ресурсу.

Юзабилити внедрение фильтров

Приклад роботи над юзабіліті проекту (введення фільтрації на сайті для інтернет-магазину меблів у USА)

Мікродані


Робота з мікроданими входить до якісної оптимізації сайту. Мікродані відповідають за повноту сніпету. Розширені сніпети більш привабливі, на них частіше клацають користувачі.

Приклад заповнених мікроданних

Приклад заповнених мікроданних

Семантика


Саме за ключовими словами відвідувачі знаходять ваш сайт.

Чим ширше ваше семантичне ядро, тим за більшою кількістю запитів показується сайт в Пошуку та тим частіше на нього клікають користувачі. У підсумку ваш веб-проект стає видимим за більшою кількістю ключових фраз, тобто, його відвідують частіше.

Етапи семантичної оптимізації:

  • збір ключових слів (вручну та за допомогою автоматизованих сервісів);
  • огляд конкурентів та доповнення семантики;
  • чистка зібраних ключових слів від нецільових запитів й малоефективних слів;
  • кластеризація запитів та розподіл їх по сайту.

Тут важлива точна відповідність сайту запитам, а не кількість ключових слів, за якими ваш сайт знаходять у Пошуку.

Пример работы с семантикой клиентского проекта (количество ранжирующихся запросов)

Приклад роботи з семантикою клієнтського проекту (кількість запитів, що ранжуються)

Пример работы с видимостью сайта после расширения семантического ядра проекта

Приклад роботи з видимістю сайту після того, як SEO-спеціаліст розширив семантичне ядро проекту

Пропорційно видимості ресурсу зріс й потік клієнтів, бо тепер сайт розташовується в першій видачі та отримує значну кількість переходів та наступних завершених продажів.

Структура


Ми дивимося на поточний стан проекту клієнта та його найближчих конкурентів, оцінюємо, наскільки повним чином існуюча структура охоплює семантичне ядро. Далі розділяємо семантику на кластери та визначаємо, чи достатньо ввести фільтрацію на сайт, або ж потрібно буде створити нові розділи під кожну групу подібних за ознаками товарів.

Пример правильной структуры проект на основе семантического ядра и анализе конкурентов

Приклад правильної структури проекту, що розроблена на основі семантичного ядра та аналізі конкурентів

Вимоги до структури сайту:

  • використання всієї зібраної семантики;
  • віддаленість сторінок від Головної – не більше 3 кліків;
  • логіка в побудові;
  • зручність в користуванні.

Меню, хлібні крихти та блоки зі схожими або рекомендованими товарами спрощують взаємодію користувача з веб-проектом. Неважливо, ви замовляєте оптимізацію під Google, Bing або Яндекс. Правильна структура проекту розподіляє внутрішню контрольну вагу по всіх сторінках сайту згідно їх важливості як для відвідувачів, так і для SEO-просування.

Таким чином, грамотно складена структура допомагає пошуковим роботам швидше індексувати зміни в проекті, що відбивається на ранжируванні сайту пошуковими системами.

Метатеги


Оптимізація сайту для пошукових систем включає також роботу з метатегами. Іноді правильно заповнені метатеги істотно впливають на швидкість виходу ресурсу в ТОП. Адже це перше, що бачить користувач у видачі. За підсумком прочитаного в сніпеті він вирішує, чи варто переходити на сайт.

Етапи роботи з метатегами:

  • розробка маски тегів Title і Description;
  • складання конверсійних метатегов.

У цьому пункті потрібно обов’язково стежити за унікальністю тегів Title і Description та їх розбіжністю. Тому що якщо ці теги збігаються, пошуковик ігноруватиме ресурс.

Оптимізація контенту


Оптимізація контенту та сторінок сайту починається з оптимізації структури сайту.

Згідно зібраної семантиці створюємо контент. Готуємо технічне завдання для копірайтера з побажаннями по:

  • ключовим входженням;
  • текстовим характеристикам (заголовкам, обсягом, розмітці, унікальності, переспаму, нудоти і ін.).

Чим краще сайт відповідає на запити користувачів, тим більше цільових відвідувачів та користувачів, що повернулися, отримає майданчик. Тим краще поведінкові фактори, на котрі орієнтуються пошуковики при ранжируванні.

Перелінковка


Перелінковка – один з істотних етапів внутрішньої пошукової оптимізації сайту.

По-перше, вона допомагає розподіляти вагу сторінок та ключових слів по сайту. Це призводить до зростання відвідуваності ресурсу.
По-друге, перелінковка сприяє зручності користування сайтом.
По-третє, так ви збільшуєте кількість переходів всередині проекту – підвищуєте залученість відвідувачів шляхом збільшення часу перебування користувача на сайті.

В результаті пошукові роботи краще індексують ресурс.

Комерційні фактори


Ці елементи сайту обов’язково повинні бути впроваджені при СЕО-оптимізації. Вони показують пошуковим системам, що на сайті можна щось купити та сайт містить всю важливу для покупця інформацію.

Перелік показників:

  • канали зв’язку (телефон, месенджери, пошта);
  • сторінка “Контакти” (+ пункти самовивозу товару, фізична адреса офісу та схема проїзду, варіанти здійснення доставки);
  • присутність в Google Maps;
  • відгуки покупців;
  • наявність акцій та спецпропозицій;
  • ціна товару (+ кількість балів за покупку, наявність на складі або час доставки);
  • фільтрація або сортування товарів / послуг;
  • активні профілі в соцмережах;
  • розділ “Про компанію” (+ сертифікати, нагороди, дипломи);
  • онлайн-чат підтримки на сайті та Callback-сервіс;
  • розділ “Допомога”;
  • політика конфіденційності.

Для того, щоб вийти до ТОПу в комерційній тематиці, рекомендується використовувати хоча б частину метрик.

Начало роста трафика после внедрения коммерческих факторов для монобренда

Початок зростання трафіку після впровадження комерційних факторів для монобренду

Посилальний профіль


Кожній ніші підходить своя посилальна стратегія. Ми дивимося поточний стан вашої посилальної маси та конкурентів. Чистимо профіль від непотрібних беклінків – мінімізуємо ймовірність попадання проекту клієнта під фільтри пошукових систем.

Після аналізу виробляємо посилальну стратегію індивідуально з урахуванням бізнесу.

Після оптимізації сайту ви отримуєте проект, що повністю готовий до просування. І котрий просуватиметься легше, оскільки в нього:

  • грамотна структура;
  • релевантний призначеним для користувача запитів контент;
  • зрозумілий функціонал;
  • адаптивний дизайн під різну видачу, який позитивно сприймається відвідувачами і пошуковими системами.

Ми виконуємо ті дії, які відповідають вимогам пошукових систем.

Постійна систематична робота над проектом робить його конкурентоспроможним та приваблює цільову аудиторію. Значить, збільшує конверсії. А це – головна мета будь-якого бізнесу в інтернеті.

Замовити
оптимізацію сайту

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.