замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Аудит сайту


Аудит сайту

Кожен власник бізнесу в інтернеті на власному досвіді знає, що лише створення сайту та запуск реклами – не гарантія ефективного просування в мережі. Все впирається в якість сайту – адже чим краще та зручніше ресурс для користувачів, тим вище ймовірність того, що саме на вашому сайті він здійснить замовлення.

Технічний аудит сайту – комплекс заходів, що спрямовані на виявлення та усунення помилок на сайті.


Наша статистика роботи з клієнтськими проектами стверджує, що 74% відвідувачів залишають сайт, якщо він технічно не оптимізований під користувача.


SEO-аудит сайту необхідний у випадках:

  • потрапляння ресурсу під санкції пошукових систем;
  • тривалого перебування веб-проекту у хвості пошуку;
  • для поліпшення видимості сайту в пошукових системах;
  • профілактики роботи проекту.

SEO-аудит

Коли ви тільки створюєте сайт, або займаєтеся проектом, що вже існує, є велика ймовірність того, що ресурс недопрацьовує та ви не отримуєте того максимального ефекту, який міг би забезпечити ваш веб-проект при своєчасній оптимізації. Деякі технічні помилки безпосередньо впливають на сприйняття сайту пошуковими системами. А це відбивається на прибутковості бізнесу.

Пошукові алгоритми удосконалюються кожен день. Недостатньо одноразово оптимізувати сайт. Кожен проект вимагає регулярної діагностики та своєчасного реагування на зміни в ранжуванні пошукових систем.

Наша мета – планомірна праця з поліпшення вашого бізнесу в мережі. На скріншоті нижче проект нашого клієнта – ми бачимо регулярний приріст трафіку (підсумковий результат +1100%) після виправлення технічних помилок. Підсумок співробітництва – збільшення кількості заявок та замовлень.

Аудит сайту

Приклад зростання трафіку після усунення технічних помилок

Дії, що ми впроваджуємо після аналізу сайту на помилки, покращують видимість проекту в пошукових системах. А це сприяє зростанню позицій та трафіку, тобто, відвідуваності майданчика.

Сайт, що оптимізований правильно, повністю відповідає на запит користувача. До такого ресурсу пошукові системи налаштовані добре та його простіше просунути до ТОПу.

1 Технічний аналіз сайту


Пошуковий SEO-аудит виявляє проблеми в технічній частині роботи сайту.

Наші фахівці роблять наголос на ретельному опрацюванню коду проекту, де, як правило, й знаходиться більшість помилок, що при візуальному перегляді ресурсу в інтернеті не помітні.

Рішення подібних проблем впливає на позиції сайту в Пошуку, кількість трафіку та конверсій. Після усунення знайдених помилок проект піднімається у видачі, бо тепер майданчик відповідає актуальним вимогам пошукових систем.

Найпростіший приклад – ваш сайт якимось чином випадково закритий від індексації. Звичайно, його не обходять пошукові роботи, а значить, трафіку та відвідувачів на ресурсі немає. І що би ви не робили, доки помилка не знайдеться та не вирішиться, сайт не потрапить до індексу та не почне зростати.

2 Поради щодо написання метатегів


Метатеги потрібні для коректного відображення інформації щодо сторінки в пошуковій видачі.

Title та Description ви бачите як сніппет, коли вбиваєте запит до Пошуку:

Аудит сайту

Приклад відображення метатегів у SERP

Тому, чим зрозуміліше та точніше Title і Description відображають вміст сторінки, тим частіше користувачі клікатимуть на ваш URL. Частота переходів на сайт показує пошуковим системам, що веб-майданчик користується попитом. А такий ресурс у видачі розташовується вище.

Послуга технічного SEO-аудиту сайту передбачає розробку рекомендацій щодо структури складання метатегів або орієнтовний шаблон з мікророзміткою, якщо у вашому проекті теги відсутні.

3 Рекомендації з юзабіліті


Відбудова юзабіліті веб-проекту необхідна для оптимального розміщення об’єктів на сторінках ресурсу. Це може бути картка товару, система фільтрів, зручне меню пошуку, вірне розподілення на категорії продукції і т. ін..

Грамотна оптимізація юзабіліті впливає на швидкість прийняття рішення щодо покупки. Адже чим простіше відвідувачам орієнтуватися на майданчику, тим лояльніше вони відноситимуться до ресурсу, і тим імовірніше перейдуть до статусу “клієнт”.

4 Пропозиції щодо оптимізації контенту


Коли користувач вводить запит в пошуку й далі переходить за посиланням, на відкритому сайті він очікує побачити відповідь на своє питання.
Контент, що написаний на основі грамотно зібраної семантики, саме так і працює – максимально задовольняє потреби цільової аудиторії. На сторінці, релевантній запиту, людина затримується. Що покращує показники ресурсу.

Після повного аудиту ми виносимо в окремий файл рекомендації щодо оптимізації контенту на сайті:

  • побажання щодо поліпшення текстових показників (заголовки, переспам, унікальність, оптимізація під голосовий пошук);
  • аналіз семантичного ядра та поради щодо доопрацювання;
  • рекомендації з оптимізації зображень.

Аудит сайту

Приклад зростання видимості ресурсу після того, як SEO-спеціаліст якісно зібрав семантику проекту

5 Аудит посилальної маси


Чому так важливо стежити за посилальним профілем?

Низька якість беклінків з заспамлених майданчиків загрожує ресурсу підпаданням під санкції пошукових систем. Що знижує позиції у видачі та призводить до падіння трафіку. Сайт перестає показуватися в Пошуку, а ви стрімко втрачаєте відвідувачів та замовлення.

“Чистий” зовнішній посилальний профіль – запорука того, що ваш сайт не потрапить під фільтри ПС.

Аудит сайту

Приклад динаміки зростання посилального профілю ресурсу після очищення SEO-спеціалістом списку сайтів-донорів та грамотного підбору стратегії посилального просування (домени)

Аудит сайту

Приклад динаміки зростання посилального профілю ресурсу після чистки SEO-спеціалістом списку сайтів-донорів і грамотного підбору стратегії посилального просування (сторінки)

За підсумком комплексного SEO-аудиту сайту ви отримуєте документ зі знайденими помилками в роботі ресурсу та перелік рекомендацій щодо поліпшення функціонування веб-проекту. Після внесення всіх правок видимість ресурсу в Пошуку зростає, що тягне за собою приплив пошукового трафіку та клієнтів.

Ми регулярно здійснюємо перевірку сайту та контролюємо впроваджені рекомендації. Вислуховуємо ваші побажання та складаємо стратегію просування сайту разом з вами. Над вашим проектом працює команда з 5 чоловік. Раз на 2 тижні проводимо узгодження виконаної роботи, вносимо правки.



Замовити
аудит сайту

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.