замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію

Ціни

Ви можете замовити окремі послуги з просування сайту, або комплексний пакет. Всі роботи ми виконуємо під ключ.

Якщо не знаєте, з чого почати просування свого сайту, замовте консультацію нашого фахівця в формі нижче.

Ми вивчимо ваш сайт та проаналізуємо його сильні й слабкі сторони. За підсумком ви отримаєте документ з рекомендаціями, які саме послуги краще обрати, щоб отримати максимум трафіку та замовлень.

follow us on facebook follow us on instagram follow us on linkedin follow us on telegram

Заповніть бриф

для індивідуального розрахунку вартості послуг просування сайту

Ціна розкрутки сайтів в інтернеті

ПослугаМін. вартістьФорма оплати
SEO-просування від 875 $ щомісячно
Оптимизація сайту від 875 $ разово
Налаштування Google Ads від 600 $ разово
Ведення контекстної реклами від 500 $ щомісячно
Налаштування Google Shopping 600 $ разово
Таргетована реклама від 600 $ щомісячно
SEO-аудит сайту від 500 $ разово
SEO (консультація) 100 $ за годину (мінімум 2 години)
PPC (консультація) 100 $ за годину (мінімум 2 години)
ASO просування від 875 $ щомісячно
ASO оптимізація від 875 $ разово

Формування вартості наших послуг

*пояснимо на реальних прикладах, чому економити на просуванні погано

Вибір підрядника у сфері інтернет-маркетингу пов’язаний з ризиком отримати нульовий результат та втратити гроші. Можливо, навіть і бізнес.
Деякі “фахівці” обіцяють вивести сайт в ТОП за кілька тижнів. У реальності це неможливо. Маркетинг – це безперервний процес, що планомірно піднімає рейтинг сайту.

Цінник на послуги розкрутки варіюється й у вас постає питання – де замовити просування, щоб отримати результат?

Профі vs рядові підрядники

Топові агентства інтернет-маркетингу формують ціну на свої послуги ґрунтуючись на десятках факторів. Ось кілька основних:

Кінцеву суму відразу озвучити неможливо. Клієнта просять заповнити бриф, що покладе початок комунікації з командою просування.

Співпрацювати з тими, хто не пропонує заповнити бриф (містить вступну інформацію про бізнес) НЕ потрібно!

З рядовим агентством вийде зменшити витрати. Такий підрядник розуміє, що не має всіх ресурсів, що необхідні для досягнення найкращого результату. Від того й ціна менша. Професіонали від рядових відрізняються двома факторами:

  1. З ними ваш бізнес максимально поліпшить свою віддачу.
  2. Їх робота, план і дії завжди логічно обгрунтовані й структуровані.

Професійний підрядник на зв’язку з клієнтом 24/7, всі дії узгоджуються між сторонами, а побажання враховуються.

Ключовий аспект – команда досвідчених спеціалістів розробить робочу стратегію. Зрозуміти це легко: у професіоналів величезний досвід роботи з абсолютно різними сферами й кейсами. Саме на основі знань, отриманих з попередніх випадків, будується стратегія для конкретного бізнесу з урахуванням особливостей ніші.

Результати, яких досягають професіонали, перевершують результат фрілансерів та інших посередніх агентств у 2-5 разів.

Звертаючись до нас, ви отримаєте команду, що індивідуально працюватиме над вашим ресурсом в не залежності від його спрямованості та особливостей.

За вашим кейсом буде закріплена команда з двох чоловік:

Досвід має значення

Ви необов’язково повинні йти до нас. Це ваш вибір. Але в нас є те, чого не вистачає конкурентам. Ми працюємо з різнопрофільними проектами та не боїмося труднощів, якщо стикаємося з новою нішею.

Отже, причина №1 – різноплановість кейсів. Це як раз той фактор, що розширює кругозір наших фахівців за рахунок опрацювання множинних проектів з різних галузей.

Щоб побачити картину в цілому, ось один з наших прикладів:

В роботі був кейс з просування сайту ескорт-послуг.
Це дуже специфічна ніша, про котру ми самі нічого не знали. Довелося розробляти нову методику, впроваджувати й тестувати гіпотези, щоб знайти саме той фактор, що почав працювати на користь клієнта. І в нас це вийшло!

Кейс_6_2

Крім доопрацювання структури сайту, ми впровадили фільтрацію послуг, що надаються. Таке рішення зазвичай не використовується для сайтів дорослої тематики. Але командне мислення й опрацювання різних сценаріїв дали той інструмент, що допоміг досягти збільшення відвідуваності в 14 разів.

Причина №2 – виправлення наслідків співпраці з сумнівними підрядниками.

Вище ми згадували про те, що співпрацюючи з професіоналами, є шанс поліпшити показники у 2-5 разів. А можна ще й бюджет зменшити. А як, запитаєте ви?

Ось ще один приклад з практики:

Власник магазину квітів з доставкою до цього вже використовував послуги контекстної реклами. Як результат – каша в кампаніях, дублі ключів, відсутність доходу.

Коли замовник звернувся до нас, ми зібрали й кластеризували семантику, виділили переваги, виправили помилки в існуючих кампаніях та налаштували нові.
Критичне мислення команди дало можливість будувати й розвивати стратегію, і таким чином дійти до необхідного результату, та навіть перевершити його:

Кейс Цветы Канада

Нам вдалося зменшити бюджет кампанії в 2 рази, збільшити прибуток в 4,5 рази, і зменшити вартість транзакції в 3,6 рази.
Зауважимо, що це ринок Канади, і кампанії налаштовувалися з урахуванням показу англомовним жителям.

Причина №3 – спроби самостійно просувати бізнес.

Це робиться для економії, т. я. робота професіоналів коштує чималих грошей. Будемо чесні – більшість таких авантюр закінчуються невдачами через відсутність систематичного підходу.

Ще один випадок з практики:

Email-розсилка часто здається легким заняттям, адже ми всі хоча б раз відправляли листи через електронну пошту.
Так і робив наш клієнт – самостійно працював з каналом розсилки листів для магазину жіночого одягу. Звернувшись до нас, він побажав збільшити трафік та продажі.

Ми з’ясували, що розсилка відбувалася рідко, була відсутня систематичність. Наш спеціаліст налаштував ланцюжки, склав контент-план, підготував інфоприводи.
А щоб збільшити ефект від розсилки, аудиторію розділили на сегменти. Для кожної групи користувачів ми склали окремий тригерний ланцюжок. Це призвело до швидкого зростання трафіку і транзакцій:

E-mail кейс 13

За два місяці співпраці вдалося збільшити трафік в 14 разів, а доходи від email більш ніж у 20 разів. Але ж можна було отримати й більш значущі результати, якби замовник звернувся до ITForce раніше.

Причина №4 – можливість сфокусуватися на розвитку продукту. Це цінується в професійному середовищі. Тоді відпадає необхідність постійно нервувати з приводу реклами або розсилок.

Надається шанс делегувати роботу з просування й бути впевненим, що результат відповідатиме очікуванням. Звісно, що розумним.

Економія або прибуток?

Правда в тому, що не вийде заробити, заощадивши на просуванні. Не обманюйте себе, коли чуєте таке. Тільки експертні знання та час допоможуть вийти в ТОП. А ці речі не коштують дешево. Причини вище це підтверджують.

Співпрацюючи з нами, ви дізнаєтеся, що навіть в складні часи можливо розвиватися. Адже ми:

Ми розробимо кілька стратегій, протестуємо їх та впровадимо краще для вашого бізнесу з урахуванням тимчасових й фінансових побажань.

Замовити
консультацію

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.


Питання та відповіді

⚙️ Що входить у вартість SEO-просування сайту?

Вартість SEO-просування проекту складається з роботи фахівців згідно виділеного бюджету.
Ми розробляємо план робіт та впроваджуєм його:
- аналізуємо конкурентів та розробляємо стратегію;
- проводимо внутрішню оптимізацію (структура сайту, семантичне ядро, та ін.);
- зовнішня оптимізація (складаємо стратегію лінкбілдінгу).

✅ Що входить у вартість PPC-просування сайту?

У вартість роботи з контекстною рекламою входить робота фахівців + бюджет на РРС-просування.
Ми розробляємо та погоджуємо рекламну стратегію.
Отримуємо доступи до сервісів Google (Ads, Analytics, Tag Manager).
Налаштовуємо системи аналітики.
Підбираємо ключові слова, готуємо креативи, запускаємо рекламні кампанії.

⏩ Що входить у вартість SMM-просування сайту?

Вартість SMM-просування сайту складається з оплати послуг SMM-фахівця та рекламного бюджету на кампанію.
Ми розробляємо стратегію просування в соцмедіа та впроваджуємо її.

✉️ Що входить у вартість email-просування сайту?

У вартість email-просування сайту входить робота фахівців над проектом: email-маркетолога, дизайнера, project-manager'а.
Ціна email-просування залежить від обсягу та складності робіт.