замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Ведення контекстної реклами


Ведення контекстної реклами

Після налаштування рекламних кампаній необхідно відстежувати їх роботу та оптимізувати. Так вони принесуть набагато більше ефекту: ви отримаєте більше цільових переходів за нижчою вартістю. Контекстна реклама окупиться швидше, ви знизите витрати на контекст та заощадите бюджет.

Ведення контекстної реклами – ведення рекламних кампаній від моменту налаштування, відстеження й коригування роботи з наданням звітності.

Що входить до послуги ведення контекстної реклами:


  1. первинна оцінка проєкту (бюджет, вартість реклами);
  2. підбір ефективних ключових слів та конверсійних запитів;
  3. рекомендації щодо оптимізації посадкових сторінок;
  4. складання оголошень (текст, фото);
  5. розміщення реклами на майданчиках;
  6. моніторинг кампаній (оптимізація ключових слів та запитів, відстеження позицій оголошень, виключення нерелевантних майданчиків для показу, оцінка взаємодії користувача з рекламою);
  7. аналіз результатів проєкту та оптимізація;
  8. масштабування (збільшення бюджетів, підключення нових можливостей Google).

Робота з контекстною рекламою — це тестування впроваджених інструментів та опрацювання результатів, а також:

  • відстеження ціни за клік;
  • опрацювання ключових слів;
  • виявлення ефективних оголошень й тих, що результату не приносять, та їх відключення;
  • визначення аудиторій користувачів, додавання нових таргетингів;
  • аналіз конверсій, ROI та денного бюджету.

Регулярне опрацювання ключових слів покращує результат кампаній — так ми знаходимо нові аудиторії користувачів, а неефективні відключаємо. Облік цих метрик дозволяє знижувати вартість кліка, підвищувати конверсію, отримувати більш вигідні позиції у видачі та знижувати витрати на контекст.

*Якщо на етапі налаштування акаунту у вас не була налаштована веб-аналітика, ми зробимо це.

Чим ведення рекламних кампаній відрізняється від налаштування?


Після налаштування розвиток вашої контекстної реклами фахівець не відстежує. А пошуковим кампаніям найчастіше потрібне регулярне коригування, т. я. на їх роботу впливає дуже велика кількість чинників.

За підсумком робіт ви отримуєте запущені кампанії:

  • пошукової реклами;
  • контекстно-медійної мережі;
  • рекламу в соцмережах;
  • ремаркетинг;
  • динамічний ремаркетинг;
  • товарну рекламу.

Рекламний комплекс може варіюватися в залежності від ваших завдань та показників ефективності кампаній.

Модель сплати контекстної реклами — за клік, ми зацікавлені в тому, щоб бізнес клієнта отримував цільовий трафік. Наші фахівці відстежують роботу вашої реклами та пропонують варіанти її оптимізації (динамічний ремаркетинг, рекламу в Google Shopping та ін.). Коли ви замовляєте послугу ведення рекламних кампаній в Google Ads в ITForce, ви отримуєте результат.

Крім того, ми завжди йдемо назустріч побажанням клієнта, але не на шкоду вашому бюджету та ефекту від контексту.



Замовити
ведення контекстної реклами

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.