замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Ретаргетинг Яндекс.Директ


Ретаргетинг Яндекс.Директ

Ретаргетинг – інструмент інтернет-реклами в Яндекс.Директ, який допомагає повертати користувачів, які відвідали ваш сайт.

Налаштування ретаргетингу в мережі Яндекс ефективне за рахунок зібраної за допомогою cookies інформації про клієнтів: їх контактів, даних про те, які сторінки відвідували, який товар бажали купити або поклали до кошика, і т. д..

Цілі ретаргетингу:


  • підштовхнути відвідувача до покупки вашого продукту;
  • запропонувати ваші товари користувачеві, який вже здійснив цільову дію на сайті.

Згідно з результатами дослідження Яндекс, близька 35% відвідувачів, котрих наздогнав ретаргетинг, позитивно завершили цільову дію.

Для того, щоб зібрати аудиторію для ретаргетинга Яндекс.Директ, потрібно встановити лічильник Яндекс.Метрика. Лічильник дозволить нам налаштувати списки таргетингу згідно діям відвідувачів. Користувачі знаходяться на різних етапах воронки продажів, значить, і ваші рекламні оголошення повинні бути різними: одним можна запропонувати знижку при купівлі товару, що вони поклали до кошику, іншим – покупку суміжного з вже купленим товаром, і т д..

Функції, що виконує ретаргетинг:


  • наздоганяє відвідувачів, що покинули сайт та нагадує про вашу пропозицію;
  • підштовхує їх зробити цільову дію (покупка товару, замовлення послуги);
  • сприяє крос та апсел-продажам (пропозиція супутніх або товарів з меншим чеком);
  • зміцнює асоціації з брендом.

Ретаргетинг сприяє продовженню купівельної активності, формує довіру до бренду, підтримує інтерес та лояльність з боку постійних клієнтів. Задоволений користувач найімовірніше продовжить взаємодію з ресурсом та зробить ще покупки. Завдання ваших кампаній ретаргетингу РСЯ – вчасно нагадати відвідувачам про ваш асортимент.

Налаштування ретаргетингу в Директі підходить будь-який не вузькій ніші з високим трафіком. Виняток – бізнес із занадто коротким циклом прийняття рішення. А також заборонені до реклами тематики: медицина, доросла тематика (знайомства, інтим-товари). Ретаргетінг працює тільки в партнерській мережі Яндекс, в пошуковику на запит користувача оголошення не з’явиться.

Етапи налаштування кампанії ретаргетингу в Яндекс.Директ:


1. Підготовка:

  • вивчення бізнесу та визначення цілей;
  • складання списків аудиторій на основі вивчення поведінки відвідувачів.

2. Налаштування:

  • встановлення кодів лічильників Яндекс.Метрики, Google.Analytics та ін.;
  • встановлення кодів ремаркетингу для збору списків аудиторії;
  • створення та перевірка якості кампанії;
  • запуск кампанії.

3. Аналіз та оптимізація:

  • моніторинг кампанії – аналіз поведінки користувачів, оптимізація оголошень;
  • звітність.

Головна перевага замовлення налаштування ретаргетингу в Яндекс.Директ – знання поведінки споживачів допомагає точніше налаштовувати рекламу, що економить бюджет, сприяє зростанню успішно завершених конверсій та повторних продажів.

Наш досвід в створенні рекламних кампаній допомагає нам точно налаштовувати списки аудиторій та досягати цілей.

Замовити
ретаргетинг Яндекс.Директ

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.