замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Медійна реклама РСЯ


Медійна реклама РСЯ

Медійна реклама охоплює набагато ширшу аудиторію, ніж пошукова реклама Яндекс.Директ.

Медійна реклама в РСЯ – система розміщення контекстних оголошень та медійних банерів на сторінках сайтів-партнерів мережі Яндекс.

Медійна реклама сконцентрована на роботі з емоційною складовою та допомагає створювати в відвідувачів сайту потрібні вам асоціації. Вона спрямована на підвищення інтересу до продукту та стимулювання продажів.
Мета замовлення налаштування медійної реклами РСЯ – створити попит. Тоді як контекстної – сформувати пропозицію.
Медійна реклама в РСЯ – перший крок споживача в воронці продажів.

Медийная РСЯ

Медійна реклама охоплює 20+ тис. партнерських сайтів та сервісів мережі Яндекс. Алгоритм Яндекс враховує зібрану про відвідувачів інформацію (інтереси, історію пошукових запитів), та на основі отриманих даних будує покази. При цьому рекламодавець може відключити показ реклами на деяких сайтах.

Які завдання вирішує налаштування медійної реклами РСЯ Яндекс.Директ:


  • інформує користувачів про продукт;
  • формує думку про товар;
  • нагадує та виховує лояльність бренду.

Модель оплати реклами в РСЯ – за 1000 показів. Але ви сплачуєте тільки за гарантовану взаємодію користувача з рекламою, за видимі покази – ті, що відбуваються, коли користувач переглянув більше 50% реклами.
Перевага інтерфейсу Яндекс.Директ – перегляд прогнозу охоплення потенційної аудиторії з урахуванням ставок та таргетингу.

Тематична контекстна реклама в РСЯ демонструється за принципами:

  • відповідності контексту майданчику – згідно з тематикою сайтів;
  • поведінкового таргетингу – за тематиками, котрими свого часу цікавився користувач.

Головна дія, що ми очікуємо від налаштування кампанії в Яндекс – клік користувачів на ваш банер в РСЯ. Саме для цього ви замовляєте розміщення медійної реклами в РСЯ. А ми для цього формуємо зацікавленість в продукті у користувачів показами вашої рекламної пропозиції.

Регулярна видимість оголошень формує довіру до продавця. Ознайомлені та зацікавлені користувачі з великою ймовірністю стануть вашими клієнтами. Реклама в РСЯ працює на довгострокову перспективу – приносить асоційовані конверсії.

Види оголошень реклами в РСЯ, що ми налаштовуємо:


  • банери різних форматів, що можна розмістити на сайтах партнерів мережі та сервіси Яндекса;
  • відеоролики в трейлерах або фільмах на КиноПоиск, ролики в тексті на сайтах без відеоконтенту;
  • аудіоролики, що вбудовуються до списку відтворення на Яндекс.Музиці або Яндекс.Радіо. Для зростання запам’ятовування такі ролики рекомендується доповнити банером, що показуватиметься при виборі треку чи станції.

Медійна реклама в РСЯ – дієвий спосіб охопити користувачів в період сезонного попиту та загострення конкуренції.

Фахівці компанії ITForce проведуть налаштування всіх форматів оголошень в рекламних кампаніях РСЯ в обох версіях: мобільній та десктопній. Вивчивши вашу бізнес-нішу, ми підберемо стратегію просування проекту в медійній РСЯ.

Замовити
медійну рекламу РСЯ

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.