замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Налаштування наскрізної аналітики


Налаштування наскрізної аналітики

Ви використовуєте різні рекламні канали для просування, але не знаєте, котрий з них приносить більший ефект? А на підставі яких даних ви розподіляєте бюджет на PPC, SEO та SMM-просування? Ці питання вирішує наскрізна аналітика.

Наскрізна аналітика (фреймворк) – мультиканальна модель оцінки ефективності інвестицій в маркетинг.

Інструмент крім збору статистики надає інформацію для вирішення та точно визначає обсяг вкладених та зароблених рекламою засобів. Аналітика відстежує шлях користувача з моменту першого торкання та об’єднує інформацію всіх точок взаємодії клієнта з сайтом: від кліка по оголошенню до оплати замовлення.

Переваги наскрізної аналітики:


  • зібрана статистика за рекламними каналами міститься в єдиній системі;
  • доступність відомостей про джерела трафіку та ключових запитах, що призвели клієнтів;
  • відстеження шляху користувача від перегляду реклами до реального продажу.

Наскрізна аналітика працює з онлайн та оффлайн рекламою. Розраховує конверсію на сайті за кожним каналом та навіть ефективність персоналу, що працює з CRM.

Інструменти наскрізної аналітики:

  • веб-аналітика (Google Analytics, Яндекс.Метрика, Google Tag Manager);
  • аналіз оффлайн реклами (промокодів, сертифікатів, статистичне відстеження дзвінків);
  • системи управління взаємин з клієнтами (CRM);
  • системи динамічного колтрекінгу (Ringostat, Binotel та ін.).

Робота з аналітикою дає розуміння механізму продажу – того, що саме приваблює покупців.

Після налаштування ви дізнаєтеся, в якій канал просування слід спрямувати кошти, щоб отримати максимум від реклами. З’ясуйте, які інструменти не працюють або працюють з недостатньою віддачею, а які доцільно закрити.

Завдання, що вирішує аналітика:


  • облік та збір даних з кожного каналу комунікації з клієнтом (форма на сайті, email-розсилка, дзвінок та ін.);
  • розрахунок вартості звернення за кожним каналом;
  • оцінка коефіцієнта конверсії;
  • дані про прибуток за кожною операцією;
  • розрахунок окупності кожного з рекламних каналів та розподіл бюджету.

Детальна аналітика корисна тим, що на кожен етап воронки продажів доводиться своя цільова дія. Ви її знаєте та маєте можливість порівняти з очікуванням від вкладень. І вчасно скоригувати бюджет.

Замовляючи налаштування наскрізної аналітики, на основі її звітів ви зможете скласти досить точний прогноз перспектив розвитку бізнесу.

Етапи налаштування наскрізної аналітики:


  1. збір інформації з усіх джерел статистики;
  2. передача даних до CRM (кожному ліду присвоюється ідентифікаційний номер ID);
  3. об’єднання відомостей з CRM, веб-аналітики та колтрекінгу;
  4. виведення обробленої інформації до інтерфейсу сервісу, таблиці, дашборду чи на платформу.

*Інструменти наскрізної аналітики не розраховані на сфери з тривалим циклом прийняття рішення (авто, нерухомість, продукція преміум-класу та ін.). Також детальна аналітика не потрібна товарам миттєвого попиту (модним сезонним товарам), т. я. витрати на її впровадження не окупляться.

Наші фахівці проконсультують вас щодо переваг CRM та колтрекінгових модулів.

З урахуванням ваших бізнес-процесів та побажань ми спільно виділимо ті, що максимально підходять системи. Кожній бізнес-ніші підійде свій комплекс інструментів. Вам залишиться лише визначитися з вибором.

Замовити
налаштування наскрізної аналітики

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.