Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Імовірність того, що клієнт купить коштовний товар відразу після перегляду оголошення, невелика. Користувачеві потрібен час на обдумування та ухвалення рішення. Але якщо підштовхнути та нагадати про намір, мотивувати користувача сайту завершити замовлення, ймовірність успішного продажу зростає.
Ремаркетинг Google Ads – функція реклами в контекстно-медійній мережі, що налаштовує таргетинг рекламної кампанії на користувачів, що відвідували ваш сайт або мобільний додаток.
Рис. 1 – Приклад запуску ремаркетингу з 0 на користувачів, які відвідували сайт клієнта
Простіше кажучи, ремаркетинг допомагає наздогнати “теплих” користувачів – тих, що заходили на сайт, але так і не дійшли до завершення транзакції (реєстрації, покупки товару/послуги, підписки на e-mail розсилку та ін.). І не важливо, з якого каналу прийшов користувач: SEO, PPC, соцмережі або email. Крім того, ремаркетинг допоможе здійснити допродаж – запропонувати товари та послуги, які функціонально доповнять куплені ними товари. Наприклад, при покупці дитячої коляски запропонувати автокрісло.
Вимоги до запуску ремаркетингу:
Або є інший варіант – тільки через Google Ads. Але тут менше варіацій налаштування.
Замовляючи налаштування ремаркетингу, ви можете бути впевнені в швидкій віддачі інструменту.
Статистика показує, що 96% користувачів залишають сайт, не здійснивши на ньому ніякої дії. Засоби Google Ads дозволяють вивантажити контакти цих клієнтів.
Далі – створюємо під них рекламну кампанію та запускаємо ремаркетинг Google. Отже, тепер при відвідуванні інших сайтів КММ, додатків у Google Play та AppStore, цим користувачам показуватиметься ваша реклама. Ви нагадаєте їм про те, що вони недавно відвідували ваш сайт, проте так і не здійснили на ньому цільового дії.
На графіку нижче чітко видно точку зростання після запуску ремаркетингу.
Рис. 2 – Приклад запуску ремаркетингу
Ви витратили кошти SEO, PPC та SMM на залучення цих відвідувачів. Користувачі вже зацікавлені у вашій торговій пропозиції – щось їх привабило, бо вони зайшли на сайт. Потрібно “дотиснути” їх та змусити знову провзаємодіяти з вашим ресурсом.
Завдяки правильному налаштуванню ремаркетингу сервіси Google Ads підлаштовуються під задані маркетингові задачі.
Ми виявляємо ЦА продукту та його життєвий цикл. Після збираємо та формуємо списки ремаркетингу. Сегментуємо користувачів за типами цільових дій на сайті (перегляд товару, кинутий кошик, час, проведений на сайті та ін.). Кожній групі пропонуємо свій варіант оголошення, що їх наздоганятиме.
Яких результатів дозволяє досягти ремаркетинг?
Ремаркетинг допоможе повернути вам потенційних клієнтів – користувачів, що здійснили взаємодію з вашим ресурсом.
Утримуйте користувачів, що вже провзаємодіяли з вашим сайтом – запускайте ремаркетинг.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.