замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Аудит рекламних кампаній Google Ads


Аудит контекстної реклами Google Ads

Коли ви самостійно проводите налаштування та ведете контекстну рекламу, або ж довіряєте її фрілансеру, доцільно періодично проводити професійний аудит рекламних кампаній в Яндекс та Google. Він покаже, чи необхідні доналаштування та як оптимізувати витрати на рекламу, щоб отримати більшу віддачу від РРС-маркетингу.

Результативність контексту забезпечують:

  • покази оголошень цільової аудиторії;
  • оптимально підібрана вартість переходу;
  • перенаправлення клієнта на цільові сторінки сайту.

Комплекс інструментів контексту дає якісні покази реклами в усіх задіяних каналах.

Що показує аудит?


  • з’ясовує причини, за якими реклама не приносить клієнтів;
  • знаходить і виправляє помилки, через які реклама не окупається;
  • визначає нові можливості для зростання.

Нижче – приклад зростання ефективності реклами клієнта, що звернувся за базовим аудитом та після впровадив ті рекомендації, що запропонував наш фахівець.

Аудит

Рис. 1 – Приклад зростання ефективності реклами після впроваджень рекомендацій аудиту

Всі дії, що проводить з акаунтом фахівець з контекстної реклами, відповідають цілям замовника. І забезпечують скоріше досягнення означених завдань.

Послуга експрес-аудиту контекстної реклами включає перевірку:


  • структури рекламного аккаунту (розподіл РК за девайсами, соцмережами та ін.);
  • поточних налаштувань рекламних кампаній (цілі, аудиторії, типи, геотаргетинг, UTM-мітки, час показів, конверсій та ін.);
  • прив’язки Google Analytics до Google Ads;
  • семантичного ядра (кластеризація семантики, релевантність “запит – оголошення”);
  • банерів та оголошень (конгруентність запитам, застосування розширень);
  • частоти трафіку (перевірка пошукових запитів та мінус-слів);
  • втрати трафіку та конверсій (% відмов, втрати через нестачу бюджету);
  • кампаній в КМС (цілі, майданчики для показу, налаштування таргетингу);
  • бюджетів і ставок (вірність виставлення, розподіл між кампаніями).

На виході ви отримуєте звіт з наведеними помилками та рекомендації щодо їх виправлення.
Від вас потрібно лише надати нам гостьовий доступ в акаунти Google Analytics, Google Ads, Яндекс.Директ та Яндекс.Метрика.

*Наведений регламент робіт описує базовий аудит сайту та не його фінальний варіант. Кожен бізнес розвивається своїм шляхом. Точний список робіт ми визначимо після знайомства й оцінки проекту.

Детальний аналіз рекламної кампанії в інтернеті необхідний в разі, коли рекомендації після проведеного експрес-аудиту впроваджені, але ефект від запуску PPC як і раніше невтішний.

Етапи:


  1. визначаємо цілі та проблеми бізнесу;
  2. аналізуємо пропозиції та ставки конкурентів;
  3. співвідносимо отримані дані з вашими можливостями та пропонуємо варіанти доопрацювання;
  4. виходячи з отриманої інформації розробляємо стратегію просування.

Наша агенція працює з інтернет-рекламою з 2015 року. Компанія ITForce – преміум-партнер корпорації Google. Співробітники відділу PPC – сертифіковані фахівці Google Ads.
Результат детального аудиту – повний аналіз поточних налаштувань та ефективності рекламних кампаній.

Після замовлення аудиту вашої реклами ви отримаєте план з оптимізації рекламної кампанії. Це допоможе мінімізувати витрати на PPC та збільшити прибуток. Ваша реклама принесе більший ефект.

Замовити
аудит рекламної кампанії

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.