Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Показує, чи треба допрацьовувати готові рекламні кампанії в Google Ads та Яндекс.Директ.
Експрес-аудит дає зрозуміти, чи потрібно коригувати кампанії та чи є потенціал для поліпшення показників KPI.
це ведення рекламних кампаній від моменту налаштування, відстеження й коригування роботи з наданням звітності.
На відміну від налаштування, подальше відстеження й коригування роботи рекламних кампаній проводить фахівець.
На старті робіт з контекстною рекламою в Google необхідно розібратися з цілями.
Визначитися, для чого ви запускаєте рекламну кампанію, чітко розуміти ЦА й знати, які інструменти Google Ads будуть ефективніше працювати з вашим товаром чи послугою.
система збору, виміру, аналізу інформації про відвідувачів ресурсів з метою поліпшення й оптимізації ключових показників ефективності.
Веб-аналітика необхідна кожному інтернет-підприємцю для відстеження результатів діяльності. Налаштовувати її потрібно з моменту запуску бізнесу в мережі - щоб взаємодія першого ж відвідувача з сайтом було враховано системою та одразу ж почався збір статистики.
Роботу з контекстною рекламою можна почати в будь-який момент. Налаштування та запуск рекламних кампаній в Україні не залежать від етапу розвитку бізнесу.
Новим бізнесам контекст принесе перших клієнтів. Компаніям з історією - поверне частину аудиторії.
здійснюється для масштабування рекламних кампаній (охоплення нових користувачів, територій).
Експорт успішно налаштованої кампанії з одного сервісу в інший економить час та дозволяє врахувати всі нюанси налаштування кожної площадки.
надає можливість показу реклами товарів в Google Shopping.
Товарні оголошення істотно розширюють охоплення потенційних покупців.
Кожен проект унікальний. За кожним бізнесом стоїть історія розвитку та ті проблеми, що продукт пропонує вирішити. Це те, на що ви орієнтуєте промоушн.
Контекстна реклама працює ефективно, коли чітко визначені цілі кампанії. Так реклама привертає максимум зацікавленої аудиторії на сайт за мінімально короткий термін.
Інструменти контексту дозволяють звертатися до користувачів на різних етапах воронки продажів, персоналізувати повідомлення та підштовхувати до вчинення цільових дій (продаж товару, замовлення послуги, підписка на розсилку та ін.).
Контекстна реклама – тип інтернет-реклами, що показується згідно із запитом, інтересами чи поведінкою користувача.
PPC (Pay Per Click) – рекламна модель, при котрій сплата за показ реклами здійснюється за кожен клік користувача за рекламним оголошенням.
С т. з. сплати, модель PPC вважається найбільш об’єктивною. Використовується в Google Ads, Яндекс.Директ, Bing Ads та ін..
PPC має гнучку систему налаштувань, завдяки чому ви маєте змогу раціонально розподілити бюджет на рекламу та зосередитись на цільових користувачах, що готові оформити замовлення. А не витрачаєте гроші на розмиту аудиторію “Ж 18-35 років”.
Контекстна реклама охоплює аудиторію, виходячи з цільових пошукових запитів. Місцеположення, віку, інтересів, купівельної спроможності, та інших характеристик користувачів мережі. Інакше ваші покази не будуть ефективними.
PPC-маркетинг починає працювати з моменту запуску. Ви одразу бачите віддачу від нього у вигляді дзвінків та продажів.
У будь-який момент після запуску рекламної кампанії ви можете змінювати текст, додавати ключові слова та оголошення. Коригувати бюджет та час показу.
Ви знаєте, котре саме рекламне оголошення або ключове слово приводить більше відвідувачів, та яка ціна кожного нового залученого користувача.
Приклад пошукового оголошення
Контекстна реклама в більшості випадків призначена для завдань, що вимагають швидкого прийняття рішення: купити товар, повідомити про розпродажі, акції, запуску нових продуктів. Це й пошукова, й банерна реклама, і медійна, і ремаркетинг. Кожен вид вирішує свої завдання.
Наші співробітники – сертифіковані фахівці Premier Google Partner.
З 2015 року ми допомагаємо рекламодавцям досягати кращих результатів у Пошуку, на сайтах партнерів та у мобільних додатках. Замовляючи налаштування контекстної реклами в ITForce, ви можете бути впевнені у вірності виконаних робіт.
Перш, ніж ми приступаємо до налаштування, ми визначаємо цілі та завдання, котрих повинна досягти реклама. Складаємо портрет ЦА та обираємо інструменти Google Ads та Яндекс.Директ, що підійдуть саме вам. Тобто ті, що оптимально спрацюють саме у вашій ніші, продаєте ви товар або послугу. Різним нішам підходить свій рекламний комплекс, тому потрібно бути готовим до нестандартних рішень.
На налаштування та роботу рекламної кампанії в пошукових системах потрібно від 3 до 5 робочих днів. Термін виконання завдання залежить від складності проекту.
Бюджет прозорий: ви сплачуєте тільки за тих користувачів, що зацікавилися вашим рекламним оголошенням та перейшли на сайт.
Підсумкова вартість залежатиме від тематики проекту, обсягу рекламної кампанії та тимчасових витрат на її ведення.
Ми розробимо стратегію просування та оберемо первинні інструменти для роботи.
Для кращих результатів вашого бізнесу ми створюємо аккаунт, що після налаштування буде одразу готовий до запуску. Також налаштовуємо аналітику (Google Analytics та Яндекс Метрику).
Облік аналітичних показників допоможе оптимізувати бюджет на просування.
На підготовчому етапі (налаштування акаунту) розбираємося з деталями:
Етапи робіт після налаштування рекламного аккаунту:
Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів.
Контекстна реклама підходить кожній ніші. Вона ґрунтується на інтересах користувачів, тобто, ваша аудиторія вже зацікавлена в покупці й готова до неї.
Ви отримуєте користувачів, готових до покупки.
- від тематики проекту;
- обсягу рекламної кампанії (кількість сторінок чи категорій, що просуваються);
- кількості інструментів контекстної реклами, що використовуються (пошукова реклама, реклама у КММ Google, Google Shopping, та ін.);
- часових витрат на ведення.
Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів. Тобто, заявки та дзвінки ви отримаєте буквально с перших днів показів.
Роботу мы починаємо одразу після заповнення брифу на услугу. Для налаштування вашої реклами знадобиться від 3 рабочих днів.
Строк залежить від складності та обсягу робіт (наявність рекламного кабінету, кількість креативів, запитів, та ін.).
Розробляємо та узгоджуємо рекламну стратегію.
Отриуємо доступи до сервісів Google (Ads, Analytics, Tag Manager). Налаштовуємо системи аналітики.
Підбираємо ключові слова, готуємо креативи, запускаємо рекламні кампанії.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.