замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію

Контекстна реклама

Google Ads - підходить для будь-яких ресурсів та підприємств, незалежно від їх популярності та «прокачування».

Послуги

Аудит рекламних кампаній Google Ads
Ведення контекстної реклами
Налаштування Google Ads
Налаштування WEB-аналітики
Налаштування Yandex.Direct
Перенесення акаунту Яндекс.Директ до Google Ads
Створення фіда даних для Google Merchant Center

Контекстна реклама

Контекстна реклама – один з основних каналів інтернет-маркетингу, що призводить нових клієнтів з перших днів запуску.
За допомогою контексту формують нову аудиторію та працюють з вже існуючою. Налаштовані спеціалістом кампанії приносять максимум конверсій навіть при мінімальних бюджетах.

 

 
Інструменти контекстної рекламы дозвояють взаємодіяти з користувачами на різних етапах воронки продажів.
Мета – підштовхнути до вчинення цільових дій (продаж товару, замовлення послуги, підписка на розсилку та ін.).
 

Чому контекстна реклама?

 

Таргетована контекстна реклама охоплює аудиторію, виходячи з цільових пошукових запитів.
А також місця розташування, віку, інтересів, купівельної спроможності, доходів, та інших характеристик користувачів мережі.

PPC service preferences

Завдання, що вирішує контекстна реклама:

 

  1. Дозволяє з нуля налаштувати та запустити промоушн. Ви одразу побачите віддачу у вигляді дзвінків та продажів.
  2. Формує первинну аудиторію навколо продукту, а потім нарощує її.
  3. Повідомляє аудиторію про нові, акції, товари, бонуси.
  4. Покращує поведінкові фактори та позиції в рейтингу пошуку.
  5. Нарощує обсяги дзвінків, продажів.
  6. Збільшує прибуток бізнесу.
  7. Зменшує витрати на просування сайтів за рахунок показу контекстної реклами тільки зацікавленої аудиторії.

У більшості випадків КР призначена для завдань, які вимагають швидкого прийняття рішення: купити товар, повідомити про розпродажі, акції, запуску нових продуктів.
 
Google Premier Partner

Наші співробітники – сертифіковані спеціалісти Premier Google Partner.

З 2015 року допомагаємо рекламодавцям досягати кращих результатів у Пошуку та КММ Google.
 

Кому підходить?

 

  1. Новачкам на ринку. Контекстна реклама в пошукових системах дає можливість новим компаніям отримати перші продажі та ліди, заявити про себе.
  2. Інтернет-магазинам та торговим майданчикам. Промоутування товарів залучає на платформу нових покупців.
  3. Відомим брендам. Допомагає повернути інтерес до бренду та певним товарам.

Якщо ви ніколи не мали справу з контекстною рекламою, саме час звернутися в агентство інтернет-маркетингу за налаштуванням та веденням кампаній.
 

Що ми робимо?

 

1. На початковому етапі роботи встановлюється мета співпраці , виходячи з побажань клієнта (збільшення замовлень, зменшення вартості заявки, залучення трафіку і т. д.).

У процесі комунікації команда висуває власні рекомендації. Масштабні цілі розбиваються на більш дрібні. Це дозволяє розробити ефективну покрокову рекламну стратегію.
При розробці стратегії орієнтуємося на специфіку проекту. Для кожного кейса співпраці розробляється індивідуальний план заходів.

2. Перед створенням рекламних кампаній проводиться налаштування системи аналітики для збору даних про користувачів . За допомогою звітів проводиться оцінка доцільності різних рекламних заходів.

Збираються ключові слова. До їх списку входять запити, за якими показуватимуться оголошення користувачам.

3. Складаємо рекламне оголошення з заголовків та картинок . Йде підбір зображень з видом вироба, що рекламується, або ж відповідними за тематикою. Формуємо чіпляючі заголовки з описом переваг клієнта. Якщо налаштовується пошукова реклама, пишемо текст описів.

Налаштовуємо рекламні кампанії для залучення нових відвідувачів та ремаркетинг для роботи з “теплою” аудиторією.

 


Ми займаємося налаштуванням рекламного акаунта з нуля. Якщо в клієнта він вже є, беремо його на ведення та вносимо корективи в роботу існуючих кампаній.


 

Контекстна реклама може працювати з будь-яким бюджетом. При необхідності спеціаліст надасть рекомендації щодо витрат.
В кінці кожного місяця клієнт отримує звіт з приведенням основних показників роботи кампаній: кліки, користувачі, доходи та ін..

PPC service Google Ads
 

Інструменти та типи реклами

 

Налаштування реклами проводиться в таких інструментах, як Google Ads та Яндекс.Директ.
Ведення рекламного аккаунта – постійний процес, тому спеціаліст відстежує й коректує роботу кампаній, тестує автоматичні та ручні кампанії, зупиняє неефективні й пропонує нові формати, ідеї.

Після первинного налаштування процес роботи приймає циклічний вид:

Контекстна реклама може бути у вигляді тексту, банеру та відеоролика. Формат обирається виходячи з типу кампанії та цілі просування клієнта. Для досягнення мети формати використовуються в комплексі.

Ми розробимо стратегію просування та підберемо первинні інструменти для роботи.
Для кращих результатів вашого бізнесу ми створюємо аккаунт, який після налаштування буде готовий до запуску. Також налаштуємо аналітику (Google Analytics та Яндекс. Метрика).
Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів.
 

Де здійснюється показ реклами

 

Поиск

У пошуку. Результати пошукової видачі в Google та Яндекс на перших 2 сторінках містять рекламні оголошення. Принцип їх розміщення залежить від аукціону. Рекламодавці роблять ставку на ключові слова, переможець займає перше місце в рекламному блоці. Система розподіляє місця, ґрунтуючись на релевантності оголошення запиту й сумі, що готовий заплатити рекламодавець.

У КММ та РСЯ. Медійна реклама показуються на сайтах-партнерах пошукових мереж Google та Яндекс, що значно збільшує охоплення ЦА та забезпечує показ оголошень на сайтах потрібної тематики.

В КМС и РСЯ
Транзакционные рассылки

У Youtube та відеомережі Яндекс. Оголошення можна побачити на початку, в середині та наприкінці відеоролика. А також в блоці рекомендованих відео (праворуч зверху).

Товарна галерея. Оголошення показуються над блоком результатів пошукової видачі у вигляді карток з товаром та ціни.

Товарная галерея

Google Реклама також може показуватися в Gmail (вкладка “Промоакції”) у вигляді тізерів та в Discovery Feed (стрічка новин).

PPC service steps

 

Клієнти

 

Мы працюємо с різними напрямками:

 

Чому слід замовляти контекстну рекламу в нас?

 

Увеличение прибылиЗростання прибутку:

Контекстна реклама працює з аудиторією, що вже готова до очікуваної дії – покупки. Користувача з чітким усвідомленим наміром контекстна реклама конвертує в лід. Ремаркетинг та динамічний ремаркетинг нагадують цільовим користувачам про товари, які вони переглядали на вашому сайті.

Экономия средствЕкономія коштів:

Регулярна оцінка ефективності роботи та оптимізація налаштувань рекламних кампаній допомагають знижувати ціну на заявку, отримувати більше дійсно цільових кліків по оголошеннях саме від вашої аудиторії, що в підсумку збільшує прибутковість реклами в Харкові, в Києві та в Україні.

Команда специалистовКоманда спеціалистів:

Головна перевага замовлення послуги в агентстві – досвід спеціалістів. Співробітники ITForce працюють з проектами в абсолютно різних нішах наших клієнтів та отримують вимірний результат.

 

Наші переваги

 

Преимущества контекстной рекламы

 

НАШІ КЕЙСИ:

 

PPC service case studies

1) NectarFlowers (вартість конверсії -72%, дохід +350%)

Кейс з налаштування контекстної реклами для магазину квітів в Канаді. Клієнт прийшов до нас з вже готовим рекламним аккаунтом та налаштованим відстеженням конверсій. Замовник бажав оптимізувати витрати на рекламу та зменшити вартість конверсії.

Разом за весь період:

На момент початку співпраці вартість конверсії перебувала на рівні 44CA$. Після налаштування кампаній та впровадження ремаркетингу вдалося знизити вартість транзакцій в 3,6 рази та збільшити їх кількість в 2,5 рази..

Докладніше>>

 

2) Налаштування контекстної реклами з нуля для магазину контактних та кольорових лінз, аксесуарів до них, а також окулярів

Замовник бажав використовувати новий вид просування та звернувся до нас. За півроку вдалося суттєво збільшити прибуток й кількість транзакцій.

Email-маркетинг

Разом за весь період:

При постійному коригуванню та оптимізації, дохід від реклами збільшився в 2,7 рази, а вартість транзакції впала в 2,5 рази.

Докладніше>>

Як замовити послугу

 

Заявка

1) Залишаєте заявку на консультацію. Протягом доби з вами зв’яжеться наш менеджер та відповість на всі питання.

2) Заповнення брифу. Це необхідно для того, щоб спеціаліст зміг підібрати оптимальну стратегію розвитку. Наша мета не продати вам більше, а підібрати найефективніші інструменти для досягнення найкращих результатів.

Бриф
Транзакционные рассылки

3) Комерційна пропозиція. Ми підготуємо пропозицію, що врахує всі нюанси вашого бізнесу та запропонуємо варіанти подальшої співпраці.

4) Реалізація та звітність. Реалізовувати стратегію ми починаємо одразу після укладення договору. В кінці кожного звітного періоду ми надаємо вам докладний звіт.

Бриф

 

Замовити дзвінок

 

 
 

ВСІ ПОСЛУГИ:



Питання та відповіді

✅ Кому потрібна контекстна реклама?

Контекстна реклама підходить кожній ніші. Вона ґрунтується на інтересах користувачів, тобто, ваша аудиторія вже зацікавлена в покупці й готова до неї.
Ви отримуєте користувачів, готових до покупки.

▶️ Від чого залежить вартість запуску контекстної реклами?

- від тематики проекту;
- обсягу рекламної кампанії (кількість сторінок чи категорій, що просуваються);
- кількості інструментів контекстної реклами, що використовуються (пошукова реклама, реклама у КММ Google, Google Shopping, та ін.);
- часових витрат на ведення.

⌛ Як скоро я отримаю ліди?

Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів. Тобто, заявки та дзвінки ви отримаєте буквально с перших днів показів.

☄️ Як скоро ви приступите до запуску моєї реклами?

Роботу мы починаємо одразу після заповнення брифу на услугу. Для налаштування вашої реклами знадобиться від 3 рабочих днів.
Строк залежить від складності та обсягу робіт (наявність рекламного кабінету, кількість креативів, запитів, та ін.).

⚙️ Який саме алгоритм роботи з рекламою?

Розробляємо та узгоджуємо рекламну стратегію.
Отриуємо доступи до сервісів Google (Ads, Analytics, Tag Manager). Налаштовуємо системи аналітики.
Підбираємо ключові слова, готуємо креативи, запускаємо рекламні кампанії.

Замовити
контекстну рекламу

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.