замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Проморозсилки


Проморозсилки

Як швидко підвищити зацікавленість клієнтів до бренду? Запустити проморозсилки. Вони привертають увагу до бренду та працюють з довірою клієнтів.

Проморозсилка – комерційна розсилка, що містить короткі заклики до дії (зареєструватися, підписатися, купити, та ін.).

Мета промо-кампаній – повідомити абонентів про нові пропозиції (акції, розпродажі, знижки). І як наслідок – переконати клієнта купити товар після прочитання листа.

Завдання проморозсилок:


  • проінформувати про спецпропозиції;
  • збільшити залученість передплатників;
  • стимулювати зростання продажів;
  • підвищити дохід.

Неможливо створити розсилку, що однаково зацікавить усіх. В кожної людини з зібраної бази контактів свої потреби та переваги. Коли ви замовляєте проморозсилки для свого онлайн-бізнесу, ви підбираєте ключ до кожного конкретного підписника.

Магазин побутової техніки вирішив розпродати квадрокоптери та запустив email-розсилку зі спецпропозицією. Лист отримали літній сантехнік та жінка в декреті. Який між ними та квадрокоптерами зв’язок? Вірно, його взагалі немає. Обидва персонажа – НЕ цільова аудиторія акційного товару. Можна припустити, що в сантехніка є знайомі, котрих зацікавить спецпропозиція. А в молодої жінки – чоловік, що теоретично захоплюється фотозйомкою, та квадрокоптер стане в нагоді йому для роботи. Але достовірно ми цієї інформації не знаємо.

Розсилаючи однакові листи всій базі клієнтів, ви дратуєте передплатників, втрачаєте лояльно налаштованих користувачів, й просто зливаєте бюджет email-кампаній.

Емейл проморассылки

Рис. 1 – Приклад сегментованої розсилки кешбек-сервісу для різних магазинів

Сегментовані розсилки листів, що складені з урахуванням цінностей ЦА, приносять продажів більше, ніж ті, що розсилаються всій базі контактів. Листи з сегментованих розсилок мають більш високий Click rate та Open rate.

Які роботи ми проводимо перед стартом email-маркетингу:


  1. поділяємо базу підписників на сегменти;
  2. відбираємо релевантні вашій пропозиції групи користувачів;
  3. розробляємо дизайн листів;
  4. готуємо текст розсилки та лід-магніт;
  5. підбираємо оптимальну частоту та час для відправки листів.

Після запуску ми контролюємо:


  • рівень відкриттів та кліків;
  • кількість відписок;
  • рівень продажів від проморозсилок.

Аналізуємо показники, якщо потрібно, коригуємо інфопосил та підбираємо інші лід-магніти.

Мабуть, проморозсилки – самий нав’язливий тип email-розсилок. Але він як і раніше найдієвіший. Конверсія якісно складених листів вище – правильно підібраний лід-магніт просуває користувачів далі по воронці продажів.

Коли ви замовляєте впровадження проморозсилок, ви гарантовано підвищуєте віддачу email-каналу. Інформація про акції, новинки, розпродажі та спецпропозиції завжди привертає увагу людей та спонукає скористатися пропозицією.

Замовити
проморозсилки

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.