замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

Email - маркетинг


Email-маркетинг

Покупець щодня не моніторить ваш сайт, але свій ящик email – завжди.
Листи в пошті нагадують клієнтам про вас, знайомлять зі спецпропозиціями, постачають цікавий та потрібний контент. Правильно підготовлений лист викликає у передплатників ті почуття та дії, котрі вам потрібні.

Завдання, що вирішує email-маркетинг:


Розсилки збільшують прибутковість та допомагають зростанню бізнесу.
Ось якого результату досяг клієнт після впровадження розсилок на регулярній основі:

E-mail

Приклад запуску привітальної серії листів

Email-розсилки займають 3 місце за обсягом продажів серед всіх маркетингових каналів. Вони мають найвищий коефіцієнт конверсій, вартість ліда нижче, а цінність вище. За email адресою завжди стоїть реальна людина, що читає пошту та потенційно готова до взаємодії з розсилкою.

Мета розсилок – сформувати довіру аудиторії до бренду, залучити користувачів в життя компанії.
Email-маркетинг вибудовує відносини з клієнтами на довгострокову перспективу.
Головна перевага каналу email-комунікацій – прямий контакт бренду з ЦА.
Email-реклама відправляється тільки цільовим користувачам – тим людям, що свідомо поділилися email-адресою. Тобто вони апріорі готові до отримання листів та взаємодії з брендом.

Як ми комунікуємо з користувачами?


Проводимо інтеграцію з базою замовлень та працюємо з RFM-аналізом, а потім розбиваємо клієнтів по групам:

Для кожного сегмента ми розробляємо свою серію листів та частотність розсилки. Зазвичай це листи:

Нижче результат запуску 2 видів розсилок:

E-mail

Приклад одночасного запуску промо та тригерних розсилок

Email-маркетинг знаходить підписників в інших каналах – при наявності email-адреси користувача його можна знайти в соціальних мережах, КМС Яндекс та Google. І запустити на цих платформах додаткову рекламу для цієї аудиторії. Так ми додамо тригерів підписникам таі прискоримо їх просування по воронці продажів.

Етапи розробки кампанії email-маркетингу:


  1. аналіз, формування стратегії;
  2. опрацювання бази контактів (якщо вона є);
  3. розробка шаблону листи;
  4. створення та впровадження форми підписки + привітальна серія листів;
  5. розробка та впровадження триггерної ланцюжка листів;
  6. RFM-сегментація та розробка серії листів для кожного з сегментів;
  7. підготовка контент-плану та проведення промо-розсилок;
  8. звітність та аналіз;
  9. моніторинг та оптимізація.

Email-маркетинг збільшує повторні продажі. Розсилки мотивують клієнтів повертатися на сайт та купувати продукт.

Метрики, що ми враховуємо при аналізі email-розсилок:


Для кожного проекту в бізнес-ніші комплекс інструментів email-маркетингу різний.

Щоб їх визначити, замовник отримує для заповнення бриф. На його підставі ми визначаємо механізми розсилки та формуємо вартість просування проекту. При замовленні послуги Email-маркетингу клієнт отримує ефективний робочий інструмент, що приносить додаткові продажі.

Замовити

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.