замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію

Email-маркетинг

Email-маркетинг - доступний інструмент залучення клієнтів за допомогою розсилок

Послуги

Тригерні розсилки
Push-повідомлення
Проморозсилки
Розробка шаблону листа
Збір бази email

Email-маркетинг

Один з найбільш ефективних інструментів для розвитку бізнесу.

Його головне завдання – не просто залучити користувача, а й втримати його. Це допомагає сформувати армію постійних клієнтів та адвокатів бренду. А також попереджує вигорання аудиторії, та скорочує витрати на залучення нових лідів.

Email-маркетинг

Чому Email?

 

  1. Email-маркетинг – інструмент, дешевий інструмент, а також той, що дуже швидко окупається. ROI розсилок на 138% вище, ніж в інших видів просування. Він як і раніше 3-й у списку каналів з прибутку та 1-й в списку найдешевших способів залучити та утримати клієнта.
  2. Це канал, що прямо впливає на повторні продажі. А утримати користувача в рази простіше й дешевше, ніж залучити нового. Крім того, за статистикою, email залучає в 40 разів більше людей, ніж Facebook та Twitter.
  3. Вибудовує пряму комунікацію з клієнтом. Підвищує лояльність та відданість бренду. Постійно нагадує про ваш продукт. Якщо користувачу буде потрібен товар з вашої ніші, ви станете першим, про кого він згадає.
  4. Повертає “втрачених” клієнтів. Шляхом тригерів кинутого кошика та перегляду, а також постпродажних листів дотискує тих, хто застряг на етапі оформлення замовлення. Допомагає переконати користувача зробити покупку й придбати додаткові товари.
  5. Дозволяє чітко сегментувати клієнтів та збирати додаткову інформацію щодо них. Наприклад, шляхом опитувань та анкетування через email. А також за допомогою детального аналізу поведінки відвідувачів на сайті та з розсилками.

Email-маркетинг відмінно доповнює основні канали (SEO, PPC й таргетовану рекламу), збільшуючи ефективність інтернет-маркетингу в цілому.

Email-маркетинг

Завдання, що вирішує Email:

 

Email-маркетинг

Для кого підходить?

 

  1. Блогери та лідери думок. Якщо у вас свій сайт чи блог, в якому ви регулярно викладаєте статті, email-маркетинг вам відмінно підійде.
  2. Інтернет-магазини та маркетплейси. Повідомлення про новинки та акції допоможуть підвищити лояльність, простимулюють зростання повторних покупок й знизять % кинутих кошиків, ось що вас чекає після впровадження розсилок в бізнес.
  3. B2b-компанії. Розсилки — один з головних способів взаємодії з клієнтами, коли ви працюєте з іншими компаніями чи представниками бізнесу. Грамотний контент та корисна інформація допоможуть сформувати довіру до вас та ваших послуг й товарів.
  4. Сервіси та заклади освіти. Для інфобізнесу та сфери послуг теж важливо формувати довіру в потенційних клієнтів, а також повідомляти про акції та новинки. Куди без цього?)
  5. SaaS-проекти. Ви можете повідомляти про оновлення, зміни та доповнення продукту, пропонувати послуги, анонсувати нові проекти.

Якщо у вас немає бази контактів, не біда. Ми підготуємо конкурентний лід-магніт, відмалюємо форми підписки та дамо докладне ТЗ програмісту для налаштування форми збору контактів.

Email-маркетинг

Що ми робимо?

 

Формування бази підписників. Основний інструмент email-маркетингу — “чиста” база контактів. Тобто така, що зібрана легальним способом та зі згоди користувачів.

Тому один з перших етапів, з якого ми стартуємо – впровадження форм підписки на сайт (поп-ап та/або статична форма). Для цього ми:

 

Шаблон листа. Це універсальний макет, що можна використовувати для різних видів розсилки: тригерної, той, що продає, welcome-ланцюжка і т. д..

Основні його блоки й стиль оформлення залишаються незмінними, але контент листів при цьому щоразу змінюється. Шаблон листа необхідний для впізнаваності бренду й повинен підтримувати фірмовий стиль компанії. Ми беремо на себе повну розробку мультишаблону від концепту до фінальної верстки.

 

Чіпляючи контент. Звичайно, ніякий шаблон не зможе утримати увагу користувача при нудному контенті. В рамках послуги email в 90% ми розробляємо чіпляючий контент, що зацікавить ваших клієнтів, самі. Виняток становлять вузькоспеціалізовані ніші, де необхідна експертність. При підготовці контенту ми:

 

Планування email-комунікацій. Стратегія email-маркетингу складається з безлічі факторів. Одним з важливих її складових є планування. Ніхто не зможе надати вам з ходу готовий на 100% працюючий графік розсилок. Тому як кожна аудиторія й ніша унікальні й потрібно проводити детальний аналіз, вивчати та тестувати різні варіанти, щоб вибрати найефективніший. В рамках планування ми:

Email-маркетинг

Ми можемо налаштувати як з нуля, так і повністю скоригувати минулу стратегію, щоб вона працювала ефективніше. Крім того, ми можемо використовувати лише частину інструментів в залежності від особливостей вашого бізнесу та бюджетів.

Типи й інструменти розсилок

 

Проморассылки

Проморозсилки. Листи, які ми готуємо вручну для кожного інфоприводу. Це може бути добірка новинок, акції та знижки, новини й дайджести, інформаційні листи.

Тригерні листи. Листи, що відправляються як реакція на дію користувача. Наприклад, листи кинутого кошика, появи товару в наявності чи дня народження клієнта.

Триггерные письма
Транзакционные рассылки

Транзакційні розсилки. Майже те ж саме, що й тригери. Різниця цих листів в тому, що транзакційні листи не спрямовані на продажі. До них може відноситися лист зі зміною паролю, статус замовлення або ж нове повідомлення на форумі.

Email-маркетинг

Клієнти

 

Ми маємо досвід роботи з самими різними напрямками:

 

Стратегії розвитку

 

Email-маркетинг под ключ

Email-маркетинг під ключ:

  • Налаштовуємо сервіс розсилки, здійснюємо розсилки, аналізуємо результати й коригуємо стратегію. Проводимо А/В-тестування листів.
  • Розробляємо стратегію, аналізуємо конкурентів.
  • Реалізуємо збір нових контактів (pop-up підписки, статичні форми, реєстрація на сайті);
  • Перевіряємо базу на валідність та ліквідність, сегментуємо її.
  • докладніше
    • Створюємо контент-план продаючих та інформаційних розсилок.
    • Готуємо листи до розсилки: формуємо контент-план, готуємо тексти, верстаємо. *Дизайн банерів на стороні клієнта або оплачується окремо.
    • Займаємося технічним супроводом впровадження: готуємо ТЗ для програмістів, дизайнерів, копірайтерів.
    • Створюємо й впроваджуємо систему тригерних розсилок.
    • Налаштовуємо Push-повідомлення.
    • Налаштовуємо Viber, промо та тригерні розсилки в Viber.
    • Будуємо автоворонку, щоб домогтися омніканальності (Email + Viber + Push + SMS).

    Кому підходить?

    Тим, у кого вже є якась база контактів спочатку. Або тим, хто прагне максимального зростання в короткі строки. Ефективний навіть після припинення роботи з нами.

    Якщо у вас немає бази, ми працюємо 4 місяці. На 4й працюємо тільки з промоведенням замість першого.

Базовый пакет

Базовий пакет:

  • Розробляємо та налаштовуємо форму підписки;
  • Продумуємо та запускаємо Welcome-серію листів;
  • Розробляємо дизайн шаблону листа;
    Готуємо контент та дизайн листів.

Кому підходить?

Тим, у кого немає бази чи кошика як такого (наприклад, для сайту з послугами). А також для тих, кому зараз не рентабельно доплачувати за сервіс/програміста.

Промоведение

Промоведення:

  • Розробляємо шаблон листа;
  • Складаємо контент-план;
  • Створюємо дизайн та контент листів;
  • Готуємо листи до відправлення (+ верстка);
  • Розсилка (до 8 листів на місяць).

Кому підходить?

Тим, в кого вже всі процеси налаштовані, або не актуально налаштовувати на даний момент (наприклад, люди й так реєструються, щоб використовувати сервіс). І у кого є база контактів для розсилки. Результат ви отримаєте одразу.

Приклади наших робіт:

 

ITForce

Flower box

Korean beauty

Часик

Чому варто замовляти EMAIL-МАРКЕТИНГ в нас?

 

Увеличение прибыли

Збільшення прибутку:

Email-маркетинг при правильному підході дозволяє перетворити трафік в ліди. Він постійно повертає користувачів у ваш магазин та підвищує рівень продажів при мінімальних витратах. Ми звикли працювати на результат, а наш результат – це ваш прибуток.

Экономия средств

Економія коштів:

По-перше, налаштувавши email, ви скоротите втрати замовлень й збільшите прибутковість всього маркетингу. По-друге, замовивши послуги в нас, ви заощадите на утриманні співробітника в штаті.

Команда специалистов

Команда спеціалістів:

Замовляючи послуги в агентстві, ви отримуєте не одного співробітника, а цілу команду фахівців, яка займається вашим проектом.

Наші переваги:

 

Email

 

НАШІ КЕЙСИ:

 

Email-маркетинг

1) PARADISE STYLE

Кейс з налаштування форми підписки та welcome-ланцюжка для інтернет-магазину сумок та аксесуарів. До звернення до нас клієнт не працював з каналом email-маркетингу. Замовник бажав зібрати базу контактів для подальшої роботи й підігріти нових користувачів.

Підсумки за весь період:

Спочатку було 337 контактів в базі. Зібрано після впровадження форми підписки: 295 підписників через форму підписки; 348 контактів клієнтів з форми оформлення замовлення. Разом після впровадження підписки та збору даних з кошика клієнт має 1090 підписників. З них активних – 995.

Докладніше>>

 

2) DRESSLOOK

Кейс з налаштування всіх напрямків email-маркетинга для інтернет-магазину жіночого одягу. До звернення до нас клієнт самостійно працював з каналом email-маркетингу. Замовник мав намір збільшити ефективність цього каналу та спробувати нові інструменти розсилок, а ми йому в цьому допомогли.

Email-маркетинг

Підсумки за 2 місяці:

У 13 разів підвищили відвідуваність сайту через поштові відправлення. Розширили базу підписників на 54%, збільшили прибутковість каналу email у 23,3 рази. Кожна 17а людина з тих, хто відкрив лист та перейшов за посиланням, зробила на сайті покупку.

Докладніше>>

Як замовити послугу

 

Заявка

1) Залишаєте заявку на консультацію. Протягом доби з вами зв’яжеться наш менеджер та відповість на всі питання.

2) Заповнення брифу. Це необхідно для того, щоб спеціаліст зміг підібрати оптимальну стратегію розвитку. Наша мета не продати вам більше, а підібрати найефективніші інструменти.

Бриф
Транзакционные рассылки

3) Комерційна пропозиція. Ми підготуємо для вас пропозицію з урахуванням особливостей вашого бізнесу й запропонуємо варіанти подальшої співпраці.

4) Реалізація та звітність. Приступаємо до реалізації стратегії одразу після укладення договору. Надаємо докладний звіт в кінці кожного звітного періоду.

Бриф

ВСІ ПОСЛУГИ:



Питання та відповіді

1️⃣ Від чого залежить вартість email-маркетингу?

Вартість послуги залежить від обсягу (термін ведення проекту) та складності робіт (кількість листів, що розсилаються, участь дизайнера в роботі).

✅ Які елементи можна впровадити?

- форму підписки и ланцюжок привітальних листів;
- кинутий кошик та кинутий перегляд;
- оформлення замовлення + запит відгука;
- RFM-сегментацію;
- створити унікальний шаблон листа;
- проморзсилки, включаючи новини компанії, новинки, акції.

⌛ Коли чекати на результати?

Якщо у вас вже є база контактів, то ви побачите підвищення продажів та повернення клієнтів вже з 1-го місяця запуску розсилок.
Якщо ж бази немає, то результатом першого місяця ведення стануть перші контакти в базі й перші покупки.

☄️ Як швидко відбувається старт робіт?

Над проектом ми починаємо працювати одразу після отримання брифу.
Промоведення триває від 1 місяця.
Комплексне ведення проекту - від 2х.

⚙️ Який алгоритм старту робіт?

Аналізуємо вашу нішу та формируємо стратегію email-маркетингу.
Далі діємо виходячи з принятої стратегії
- встановлюємо форму підписки та налаштовуємо welcome-ланцюжок (якщо немає бази або не збираються контакти);
- опрацьовуємо базу контактів. Якщо база раніше не використовувалась для розсилок, перевіряємо її на валідність та ліквідність;
- готуємо унікальный шаблон листа у фірмовому стилі компанії та опрацьовуємо контент.

Замовити
Email-маркетинг

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.