У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
На момент початку робіт проект знаходився в ТОПі за вузьким низькочастотним пулом запитів. Завданням було підвищити видимість ресурсу в органічному пошуку та залучити релевантний трафік.
SEO-поисковое продвижение
Adult-тематика (ескорт-послуги)
Казахстан
Збільшення трафіку з пошукових систем в 12 разів
Залучення максимальної кількості цільового трафіку на сайт
Збільшення релевантного пошукового трафіку і залучення нових користувачів після тривалого періоду падіння ключових показників сайту
Компанія вперше працювала з проектом тематики Adult. За рядом причин ми не називаємо сайт – це комерційна таємниця.
Нам довелося креативити, знаходити й впроваджувати нестандартні прийоми для просування проекту.
SEO-фахівці тестували все розроблені гіпотези. Одне сформоване в ході брейншторму рішення стало особливо вдалим – після його запуску пошукова видимість проекту та переходи з органіки зросли завдяки планомірній щомісячній праці.
На стадії складання комерційної пропозиції та первинного аудиту ресурсу, ми визначили вузлові проблеми, що впливають на відсутність органічного трафіку:
Сукупність цих факторів впливала на ключову проблему – низьку видимість ресурсу в пошукових системах. І, як наслідок, відсутність органічного трафіку в веб-проекта.
На момент початку робіт проект знаходився в ТОПі за вузьким низькочастотним пулом запитів. Середньодобова відвідуваність сайту з пошукових систем становила 80 – 100 користувачів.
Рис. 1 – Дані Google Analytics
Ми приступили до усунення основних проблем ресурсу і подальшого занурення в дану нішу.
Тематика проекту досить специфічна. Для вибору вірної стратегії дій має бути розуміння особливостей роботи запропонованого ринку послуг. Тому в першу чергу ми провели повний аналіз конкурентів. Виявили лідерів в ніші, визначили їх сильні й слабкі сторони. За підсумками конкурентного аналізу склали список додаткових “фіч”, рекомендованих для впровадження в проект.
Наступний крок – первинний технічний аналіз сайту. На стадії складання комерційної пропозиції ми одразу помітили помилки, що впливають на некоректне сприйняття ресурсу в пошукових системах.
За підсумками аудиту сформували перелік зі 100+ проблемних пунктів, серед основних які:
Файл з помилками передали програмісту на доопрацювання.
SEO-фахівці приступили до збору семантичного ядра та реформації структури ресурсу. Поточна семантика проекту була занадто вузькою. Ми продіагностували головні трафікогенеріруючі сторінки, основні категорії розділів, пройшлися по рівням вкладеності сайту. В ході роботи стало зрозуміло, що поточної семантики проекту недостатньо. Ми поставили завдання розширити ядро ключових запитів. На стадії оцінки конкурентів пропрацювали близько 10 проектів adult-тематики. Їх вивчення допомогло сформувати оптимальну структуру веб-проекту для охоплення максимальної кількості запитів в ніші. Також ми помітили, що жоден з конкурентів не використовує фільтрацію на сайті.
SEO-фахівці вирішили доопрацювати структуру, а саме:
На сайті цей типу сторінок присутній, але був вузьконаправленим.
Цей тип сторінок раніше був відсутній на сайті. Зазвичай фільтрація застосовується для ресурсів сфери e-commerce, але ми ризикнули й впровадили її на сайт замовника. Саме цей крок дав поштовх до зростання пошукового трафіку:
Рис. 2 – Початок зростання трафіку після впровадження фільтрації
Основні зусилля ми сконцентрували на усуненні помилок внутрішньої та зовнішньої оптимізації проекту, а також модернізації контенту.
Ключові роботи з внутрішньої оптимізації:
Основні моменти зовнішньої оптимізації:
Контентна частина:
Підсумок – сьогодні на сайті заповнено 1000+ нових сторінок. Це сформувало “майданчик” для залучення трафіку за новими пошуковими запитами для проекту.
Видимість ресурсу за всіма запитам:
Рис. 3 – Загальна видимість ресурсу по всім запитам
Після усунення основних помилок, а, на жаль, даний період зайняв більше часу, ніж планувалося – виникли складнощі в реалізації змін через особливості системи управління сайтом, показники сайту стали планомірно збільшуватися.
Проявилася позитивна динаміка зростання органічного трафіка:
Рис. 4 – Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics
Через 6 місяців робіт з оптимізації та просування сайту відвідуваність ресурсу зросла на 1 270% від початкових показників та склала в середньому 1100 – 1200 користувачів на добу з пошукових систем.
Рис. 5 – Порівняння даних Google Analytics
За підсумками пошукового просування клієнт отримав вражаючі результати завдяки рішучості й злагодженій роботі наших SEO-фахівців та Рroject менеджера.
Так що, друзі, не бійтеся незвіданих бізнес-ніш!
У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Клієнту необхідно було популяризувати компанію на ринку Європи та залучити трафік на сайт
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.