Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
На початку робіт веб-сайт не ранжувався ні за якими ключам. Завданням було підвищити видимість ресурсу в органічному пошуку та залучити релевантний трафік.
SEO (пошукове просування)
Сайт магазина штор
Україна
Збільшення трафіку з пошукових систем в 11 разів за 7 місяців
Залучити максимальну кількість цільового трафіку на сайт
Збільшити органічний трафік та конверсії
Сьогодні просування інтернет-магазину – це не тільки проведення заходів з просування, але й планомірно вибудована стратегія, генерування ідей, втілення котрих приносить максимум результату.
Наші SEO-фахівці окрім впровадження вироблених гіпотез шукали додаткові засоби збільшення видимості проекту за більшою кількістю запитів.
Первинний технічний аудит сайту визначив основні причини, що впливають на відсутність пошукового трафіку:
Ці чинники заважали природному росту видимості ресурсу в пошукових системах. Результат – дефіцит трафіку та конверсій. Сайт практично не ранжирувався ні за якими ключами, відвідання сайту були випадковими та все за низькочастотними запитами.
20-30 користувачів на добу – така середня відвідуваність у травні 2018 р. (початок робіт).
Рис. 1 – Дані Google Analytics
Ми вивчили бізнес-нішу проекту, з котрою працювали. І в першу чергу приступили до проведення аудиту.
Після технічного аудиту стали зрозумілі основні проблеми веб-проекту:
Після усунення технічних помилок пішло перше зростання трафіку:
Рис. 2 – Початок зростання трафіку після виправлення технічних помилок
Сайт належить до вузькоспеціалізованої тематики. Тому крім виправлення технічних помилок необхідно було обрати вірну стратегію просування. Для цього ми вивчили основних лідерів в ніші. Аналіз показав їх переваги, на підставі котрих ми склали документ програмісту з переліком робіт для виправлення. У підсумку ми:
Вихідна семантика проекту була дуже обмеженою.
SEO-спеціаліст зібрала повне семантичне ядро, що включало весь спектр високо-, середньо-, та низькочастотних запитів. Вийшло близька 1500 ключових фраз.
На підставі аналізу структури конкурентів та оновленого ядра проекту ми запропонували замовнику створити ряд нових посадкових сторінок та ввести фільтр за характеристиками для низькочастотних запитів.
Сайт містив переспамлені тексти з вкрай вузькою кількістю ключів. З урахуванням розширеної семантики ми переписали тексти для основних сторінок.
Після додавання блогу на майданчик написали корисні статті з ідеями дизайну інтер’єру, порадами щодо правильного вибору штор та ін..
Оскільки клієнт займається пошиттям і оптовим продажем штор, ми прийняли рішення розробити посадкові сторінки за цими напрямками – створили сторінки зі слайдером портфоліо з різними видами штор.
В ході роботи над проектом ми зосередилися на таких діях:
Роботи з внутрішньої оптимізації:
З зовнішнього просування:
Проведені роботи над сайтом прості та всім відомі. Головне – планомірно розвивати проект. Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, те ж саме стосується й сайтів.
Підсумкова видимість ресурсу на всі запити, які потрапили в ТОП-3:
Рис. 3 – Загальна видимість ресурсу за всіма запитами
Ми регулярно моніторимо нові можливі ключові слова та додаємо їх до ядра – що й сталося 20.09.2018 (стрибок на графіку).
Зростання видимості ресурсу в пошукових системах в Google Webmaster:
Рис. 4 – Зростання показів сайту у видачі та кліки
Ефект здійснених над проектом робіт спостерігався вже з перших місяців. Це надихнуло нас та замовника на подальшу реалізацію всіх планів.
Після впровадження запланованих робіт органічний трафік та конверсії зросли.
Рис. 5 – Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics
Результат через 7 місяців SEO-робіт:
Що склало приблизно 200-250 користувачів на добу з пошукових систем.
Рис. 6 – Порівняння даних Google Analytics
Пошукове просування – одна з найефективніших, але трудомістких та дорогих послуг.
В рамках робіт з SEO ми впоралися з головним завданням клієнта – збільшили пошуковий трафік в 11 разів.
Для подальшого просування склали план дій, згідно якого сьогодні розвиваємо сайт.
Бажаєте таких самих вражаючих результатів?