У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сайт мав низьку відвідуваність, що з кожним місяцем падала. Замовник прагнув поліпшити видимість ресурсу та залучити цільовий трафік на сайт.
SEO (пошукове просування)
Сайт спортивного харчування та аксесуарів
Росія
Зростання пошукового трафіку на 259%
Залучити максимум цільового трафіку на сайт
Збільшити органічний трафік
Для вибору стратегії роботи над сайтом необхідно провести ряд заходів з аналізу внутрішньої оптимізації. Це допоможе визначити, з чим спочатку потрібно працювати.
Первинний аудит сайту виявив основні недоробки та причини невеликого обсягу пошукового трафіку:
Ці недоробки обмежували видимість сайту в пошукових системах Google і Яндекс. В результаті чого у ресурсу був низький трафік і мала кількість конверсій. Сайт відвідували, але трафік стабільно зменшувалася щомісяця. І це не дивно, так як кілька років над сайтом не проводилося ніяких робіт.
В середньому в квітні 2019 р – 26 972 візитів на місяць (початок робіт) та 600-900 осіб на день:
Рис. 1 – Дані Яндекс Метрики, початок робіт
В першу чергу ми зайнялися технічною оптимізацією та коригуванням зовнішніх посилань, як то: відхилити неякісні. Вивчили конкурентів в тематиці спортивного харчування й склали стратегію просування. Але для початку потрібно було виправити всі очевидні упущення.
Помилки у внутрішній оптимізації:
Завдання полягало в:
ВАЖЛИВО! Мобільну версію не зробили, так як клієнт планував створити новий сайт. Але, не дивлячись на це, завдяки виправленню основних технічних помилок, хорошим поведінковим факторам та посилальному профілю, сайт почав показувати зростання позицій.
Також через обмеженість CMS (стара версія, яку замовник не бажав оновлювати) були впроваджені деякі пункти з техаудиту.
Помилки зовнішньої оптимізації:
Ситуацію необхідно було швидко виправити, щоб не попасти під фільтр за посилання, благо, бюджет дозволяв.
Сайт замовника знаходився на старому домені, на якому були присутні зовнішні посилання 5-6 річної давності, якість яких вже не підходила під сьогоднішні критерії. Тому ми рівномірно їх відхилили й замінили на нові.
Просування тематичними посиланнями – один з головних чинників SEO-просування сайту. Для цього ми провели аналіз основних конкурентів у видачі та склали стратегію придбання посилань.
Завданнями були:
Рівномірне розміщення посилань на якісних майданчиках привело до поліпшення рейтингу сайту тайого конкурентоспроможності у видачі.
Результати після перших впроваджень з внутрішньої оптимізації та роботи над посилальною масою:
Рис. 2 – Зростання відвідуваності після початку робіт
Виправивши очевидні недоробки, ситуація почала змінюватися в кращий бік.
Важливим стримуючим фактором для зростання позицій та відвідуваності виступила неможливість виправити значне число технічних помилок (головні з яких – мобільна версія та низька швидкість завантаження сайту). Причина полягала в роботі над створенням нового сайту та переїзді на іншу CMS.
Ми посилено працювали з тим, що затвердив замовник. З часом роботи дали результат.
Дані за запитами:
Рис. 3 – Зростання видимості за запитами
Рис. 4 – Зростання органічного трафіку
Органічний трафік збільшився з 25476 до 65978 візитів в місяць – приріст 259%.
А відвідуваність зросла з 600-900 до 2500 відвідувачів в день. Що вийшло за рахунок опрацювання контенту, семантичного ядра, метаданих, та ін. внутрішніх факторів, що впливають на ранжування сайту ПС.
Рис. 5 – Порівняння двох періодів
Відвідуваність зросла на 18% в порівнянні з попереднім роком, зростання склало 80 479 відвідувачів за рік.
Робота над SEO-просуванням сайту – кропітка праця в усіх напрямках. І, щоб домогтися результату, необхідно діяти швидко.
У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Клієнту необхідно було популяризувати компанію на ринку Європи та залучити трафік на сайт
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.