У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Співпраця з замовником триває більше року. За цей час були налаштовані ряд кампаній в пошуковій мережі для пріоритетних категорій товарів, частина з них булf припинені через низьку ефективність. На момент налаштування Web push повідомлень в акаунті працювали 5 кампаній в пошуковій мережі + Ремаркетbнг. Ефективність рекламних кампаній відстежували за допомогою звіту p електронної торгівлі в акаунті Google Analytics.
PPC (контекстна реклама)
Україна
Додаткові +138 транзакцій
Отримання максимальної кількості цільового трафіку
Збільшення кількості транзакцій
Співпраця з замовником триває вже понад рік. За цей час були налаштовані ряд кампаній в пошуковій мережі для пріоритетних категорій товарів, частина з котрих була припинена через низьку ефективність. На момент налаштування Web push повідомлень в акаунті працювали 5 кампаній в пошуковій мережі + Ремаркетинг.
Ефективність рекламних кампаній відстежували за допомогою звіту з електронної торгівлі в акаунті Google Analytics.
Створення Web-push повідомлень та настроїти їх відправлення проводилися за допомогою сервісу розсилки SendPulse. Зміст повідомлень (текст, зображення і т.д) створювалося індивідуально, згідно з інформацією на сайті, на котру бажали звернути особливу увагу користувачів.
Перед початком розсилки необхідно було зібрати підписників – користувачі, що дали свою згоду на отримання повідомлень (в код сайту необхідно вставити спеціально згенерований в акаунті SendPulse рядок коду):
Перша розсилка була запущена через тиждень після початку формування списку підписників. На момент першої розсилки цей список складався 549 осіб.
Зміст Web-push повідомлень містив інформацію про наявність категорії товарів на сайті за «суперцінами»:
Час розсилки був обраний з урахуванням часу перебування максимального трафіку на сайті.
Статистика першої розсилки:
На сьогодні пройшло 6 місяців з моменту запуску першої розсилки.
Середня кількість розсилок в місяць – 1-2, в залежності від наявності акційних пропозицій та свят.
Дані щодо підписників:
За цей час Web-push повідомлення були створені для ознайомлення підписників з новими надходженнями товарів на сайт, початком розпродажу, зміною ціни і т. д ..
Ефективність розсилки за минулий період:
Без додаткових витрат за допомогою Web-push повідомлень вдалося отримати 138 транзакцій.
Кількість нових користувачів склала 45 осіб.
Приклади push-повідомлень:
Разом, витрати клієнта не збільшилися, а ми отримали додатковий канал транзакцій – push-повідомлення.
Найкращим способом розсилка спрацювала в Чорну п’ятницю та під час новорічної акції – 37 та 31 замовлення відповідно.
В загальній кількості це дало замовнику додаткові здійснені продажі від нового каналу просування контекстною рекламою.
Бажаєте таких самих результатів?
Звертайтеся до наших фахівців!
У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Клієнту необхідно було популяризувати компанію на ринку Європи та залучити трафік на сайт
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.