Клієнт звернувся до нас задля пошуку нових клієнтів за допомогою налаштування таргетованої реклами.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Завдання - збільшити кількість реєстрацій на сайті
PPC (контекстна реклама)
Сайт для проведення операцій введення, виведення та обміну цифрових валют
Росія
Збільшено кількість конверсій на 144,14%
Підвищення кількості реєстрацій на сайті
Збільшення кількості конверсій
Будь-які операції можна здійснювати на сайті тільки після реєстрації та створення особистого облікового запису.
Тому єдиною та основною конверсією було визначене відправлення форми для реєстрації акаунту.
На етапі створення рекламної кампанії:
На етапі оптимізації рекламної кампанії ми сконцентрували зусилля на збільшенні кількості конверсій.
Тому було вирішено скористатися автоматичною стратегією призначення ставок «Максимум конверсій». Це стратегія інтелектуального призначення ставок в Ads, що дозволяє отримувати якомога більше конверсій в рамках заданого бюджету. У цій стратегії для оптимізації ставок на аукціонах оголошень використовується технологія машинного навчання
Автоматичні стратегії відкривають великі можливості, бо 80% часу витрачається на неавтоматизовані, рутинні завдання, та лише 20% – на вирішення стратегічних завдань. Важливо обирати «розумні» стратегії призначення ставок з урахуванням бізнес цілей замовника, тому ще на початку співпраці необхідно чітко визначити та зрозуміти його основні пріоритети та очікування.
Чому автоматичні стратегії вважаються більш ефективними?
При тривалому шляху до конверсії визначити вірне коригування ставок та ставку для кожного ключового слова дуже складно! Розумні стратегії призначення ставок роблять це за вас в режимі реального часу з урахуванням крос-девайсовості.
З огляду на динамічність пошукових аукціонів, “правильна ставка” – плаваючий показник. Знайти правильну ставку для ключового слова важко, особливо якщо врахувати, що ставки ключового слова повинні змінюватися в залежності від аудиторії.
З автоматичними стратегіями оптимізація відбувається згідно специфіці кожного індивідуального аукціону. Ручне встановлення ставок тільки дозволяє призначати однакову ставку для різних сегментів:
Використовуючи автоматичні стратегії, ми отримуємо справжню оптимізацію в режимі реального часу, що визначає ставки для кожного конкретного аукціону, а не просто “кілька разів на день”.
З метою визначення ефективності стратегії призначення ставок для її подальшого застосування на постійній основі, ми прийняли рішення налаштувати Експеримент в рамках кампанії в пошуковій мережі.
Стратегія «Призначення ціни за клік вручну» порівнювалася зі стратегією «Максимум конверсій». Експериментальна кампанія діє водночас з вихідною протягом деякого часу, та отримує певну частку її трафіку та бюджету. Тому при налаштуванні Експерименту необхідно вказати його тривалість, а також частку трафіку (та бюджету) вихідної кампанії, що виділятиметься для нього.
Експеримент був налаштований на 2 тижні, частка бюджету – 50%.
Т. я. ми планували застосовувати стратегію Максимум конверсій, замовник був попереджений про те, що в цій стратегії бюджет кампанії використається максимально, тому, якщо до цього бюджет міг витрачатися не повністю, то під час проведення Експерименту (а, можливо, і після), витрати помітно зростуть.
Через тиждень роботи Експерименту підбили перші підсумки.
Дані, що отримали:
З огляду на отримані результати ми прийняли рішення припинити Експеримент і застосувати стратегію призначення ставок «Максимум конверсій» на постійній основі для вихідної кампанії.
Наступного місяця після застосування розумної стратегії призначення ставок «Максимум конверсій» відносно вихідної кампанії під час роботи над оптимізацією контекстної реклами клієнта, ми отримали такі результати:
Нових користувачів +70,7%;
Отриманих конверсій +144,14%.
Клієнт звернувся до нас задля пошуку нових клієнтів за допомогою налаштування таргетованої реклами.
Клієнт звернувся до нас, щоб збільшити кількість лідів за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.