У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт мав досить велику базу передплатників, але не користувався email-каналом. До нас він звернувся з бажанням його задіяти: запустити тригерні й проморозсилки.
Email-маркетинг
Інтернет-магазин корейської косметики
Україна
Зростання бази підписників в 1,8 раз. Збільшення доходу на 2,56% за 3 місяці
Збір бази, утримання та повернення клієнтів
Внедрение email-маркетинга и повышение продаж
Досить велика клієнтська база контактів – 4 500 осіб. Збиралася на протязі 1-2 років. Робота за базі раніше не велась.
Ми перевірили вихідну базу на валідність та ліквідність. І змушені були очистити її від неякісних email. За підсумком активними виявилося всього 3228 поштових адрес.
На момент початку співпраці на сайт додали можливість реєстрації та спливаючий поп-ап, що пропонував знижку за реєстрацію. Далі користувач отримував лист підтвердження реєстрації та лист після оформлення замовлення. Інших робіт за каналом не проводилося.
Welcome-ланцюжок
Так як впроваджувати форму підписки не було необхідності, ми одразу приступили до складання вітальної серіі ланцюжка для нових користувачів. За підсумком вона складалася з 4 листів:
Рис. 1 – Привітальний ланцюжок листів
Показники вітального ланцюжка:
Рис. 2 – Показники вітального ланцюжка
Зареєструватися користувач міг як через кнопку на сайті, так і прямо з кошика, поставивши чекбокс реєстрації. З огляду на таку специфіку збору контактів й те, що знижка давалася тільки на першу покупку, ми розділили всі нові контакти на 3 сегменти:
Виходячи з того, до якого сегменту потрапляв користувач, йому відправлялася та чи інша кількість листів.
Для 1ї групи ми додали лист з умовами дії знижки та вдячністю за реєстрацію.
Для 2ї починали ланцюжок одразу з програми лояльності.
Для 3ї підготували додатковий лист – запрошення зареєструватися та отримати знижку.
Рис. 3 – Лист з пропозицією зареєструватися
Рис. 4 – Дані покупок вітального ланцюжка
За 4 місяці роботи було зібрано 2 607 нових контакти. І це при тому, що проект прийшов до нас на ведення на початку травня, коли умови карантину були більш суворими.
Показники листів welcome-серії склали 57,5% від загальної кількості продажів з email-каналу. Це пов’язано з тим, що ЦА спочатку вже була теплою та очікувала листів. Така аудиторія потенційно готова до покупки. Тому кількість замовлень і перевищує показники проморозсилок в 1,5 рази.
Подальше завдання – надати якісний сервіс та утримати клієнта, в тому числі шляхом промо й RFM-розсилок.
Рис. 5 – Схема вітального ланцюжка для тих, хто зареєструвався, але не зробив покупку
Всього за період співпраці:
Проморозсилки
Проморозсилки ми запустили з середини червня – після того, як був підготовлений мультішаблон листа, почищена база та зареєстрований акаунт в сервісі розсилок.
Завдяки тому, що проект працює в популярній та зрозумій всім ніші, можна було погратися з контентом та розсилати не тільки акції листи, а й листи з корисним контентом.
Наприклад:
Рис. 6 – Приклад листа з розпродажем
Всього за 2 місяці було проведено 5 проморозсилок:
Рис. 7 – Показники відкриттів та переходів
За скриншом помітне зростання % відкриттів та кількості переходів. Частково це пов’язано з тим, що ми провели А/В-тестування тем листи та виявили, які працюють ефективніше.
Крім стандартної розсилки ми також тестували емодзі в темі листа. Раніше ми вже проводили подібний тест для магазину одягу та там теми без емодзі показали кращий результат.
В даному випадку теми з емодзі навпаки перемогли:
Рис. 8 – Статистика використання емоджі в темі листа
Дані:
Тригери
На даний момент ми тільки запускаємо тригери кинутого кошика та RFM, тому важко щось говорити про їх ефективність. Лист після оформлення замовлення працював і раніше, але ми замінили шаблон, а також додали в ланцюжок лист з проханням залишити відгук.
Вихідний шаблон листа:
Рис. 9 – Вихідний шаблон листа
Шаблон після редизайну:
Рис. 10 – Шаблон після редизайну
Рис. 11 – Лист кинутого кошика
Всього за час співпраці:
Разом по завершенню 3х місяців загальна база контактів склала 5 835 адрес. Тобто з моменту старту база зросла на 181,7% (1,8 раз).
Налагодили роботу всіх інструментів email-маркетингу та вивели канал на один рівень прибутковості з реферальним трафіком. При тому, що останнім займалися задовго до початку робіт з розсилками. При цьому витрати на email були значно нижче, ніж на інші види просування.
Рис. 12 – Зростання трафіку через канал email
З огляду на той факт, що з базою не працювали зовсім, а контакти в ній були 2-3 річної давності, можна сміливо стверджувати про досить високі показники.
За час ведення проекту ми підвищили відкриття листів на 2% шляхом тестування контенту, тем листів та поступового збільшення кількості розсилок.
Збільшили в 1,8 раз базу контактів й прибутковість каналу на 2,56%. При цьому робота з новим сегментом показала найвищі результати.
У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Клієнту необхідно було популяризувати компанію на ринку Європи та залучити трафік на сайт
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.