У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт користувався email-каналом, але хотів підвищити його ефективність.
Email-маркетинг
Магазин жіночого одягу
Україна
Збільшення доходу на 2 330% завдяки регулярним email-розсилок
Збільшити трафік та продажі через email-розсилки
Оптимізація роботи каналу email
До звернення до нас клієнт самостійно працював з каналом email-маркетингу.
Зрідка та несистематично запускав промо-розсилки через сервіс Mailerlite з різними інфоприводами (знижки до свят, розпродажі, нові надходження товарів).
Замовник мав намір підвищити ефективність цього каналу та спробувати нові інструменти розсилок.
Рис. 1 – Дані на початку робіт (жовтень, Google Analytics)
Вихідні показники клієнта за місяць самостійних розсилок:
Ми проаналізували розсилки, з якими працював клієнт (інфоприводи, текст, верстка шаблону). І з’ясували, що необхідно зробити:
Для зростання повторних продажів та повернення клієнтів провели RFM-сегментацію та впровадили тригерні ланцюги за кожним сегментом підписників.
Сервіс для розсилки – Esputnik.
Витрати на сервіс – 950 грн/місяць.
Що включали проморозсилки:
Листи з добірками розсилалися всієї зібраної базі клієнтів.
Коли користувач потрапляв на сайт, він бачив спливаюче вікно з пропозицією підписатися на новини та отримати бонус:
Рис. 2 – Форма підписки на розсилку
Її ми розробили для збору нових підписників:
Рис. 3 – Приклад листа з підтвердженням підписки
Коли користувач підтверджував підписку, він одержував 2 вітальний лист із подякою та подарунком.
Рис. 4 – Приклад листа з бонусом
На 3 день після підписки ми відправляли лист із запрошенням приєднатися до бренду в соціальних мережах:
Рис. 5 – Лист-запрошення долучитися до бренда у соцмережах
Ми не кидали підписників, ми підігрівали їх готовність зробити покупку листом з описом переваг магазину:
Рис. 6 – Лист з описом переваг магазину
На 5 день відправляли лист з пропозицією заповнити інформацію про себе в особистому кабінеті (наприклад, дату народження), щоб далі отримати бонус або подарунок до свята:
Рис. 7 – Лист з пропозицією розповісти про себе
Для тих же підписників, хто протягом 7 днів не скористався знижкою, ми відправляли нагадування про те, що людину все ще чекає подарунок:
Рис. 8 – Приклад листа з нагадуванням про невитрачений бонус
Підсумок привітальних розсилок:
Рис. 9 – Дані Google Analytics після запуску привітальної серії листів (листопад)
Порівнюючи отримані показники з вихідними даними, ми домоглися зростання кількості транзакцій в 5 разів і доходу майже в 6 разів.
Хоча головними завданнями, які ми ставили перед початком розсилки з вітальною серією листів, були:
Після такого успішного старту ми перейшли до налаштування тригерів “Кинутий кошик” та “Покинуті перегляди“.
В грудні ми використовували 2 види розсилок:
Рис. 10 – Приклад тригерного листа з кинутим кошиком
Підсумки за місяць:
Тригерні листи:
Рис. 11 – Дані тригерних розсилок (грудень, Google Analytics)
Загальні показники:
3 рядок графіка – дані з самостійної розсилки клієнта. Це відкладені перегляди – ймовірно, користувачі зберігали той лист у вхідних мейлах. А перед НР знову відкривали його та переглянули пропозиції. Ось звідси отриманий додатковий трафік з цього каналу.
Рис. 12 – Загальні дані за грудень
І результат, що ми отримали за 2 місяці роботи з проектом:
Рис. 13 – Дані результативності каналу email за 2 місяці
Промо-розсилки та тригерні мейли спрацювали на одному рівні – 172 транзакції проти 162.
Рис. 14 – Графік зростання показників після впровадження email-розсилок за усіма напрямками
Загальний приріст трафіку по всіх каналах склав 372%. Продажі при цьому зросли на 2 330%.
Разом за 2 місяці роботи з замовником ми в 13 разів підвищили відвідуваність сайту через поштові відправлення, оптимізували канал email продажів та впровадили нові види розсилок (тригерні, привітальні).
Ми розширили базу підписників на 54%, збільшили прибутковість каналу email у 23,3 рази.
За нашими підрахунками, за 2 місяці розсилок кожна 17а людина з бази підписників відкрила листа та перейшла за посиланням, зробила на сайті покупку. Прекрасний результат, так?
Звичайно, інфоприводи були конверсійні – все листопадові та грудневі свята.
Жіночий одяг – товар зі швидким строком прийняття рішення, хоч й відноситься до ніші спонтанних покупок.
Але, якби не email-розсилки, такий результат був би недосяжний – досить подивитися на вихідні дані, з якими до нас прийшов клієнт.
Які найголовніші чинники результативної роботи з каналом email продажів? Регулярність та методичність.
Слід пам’ятати про утримання уваги користувачів: краще ще раз нагадати про себе листом та підтримати контакт з підписником, ніж кинути його на півдорозі воронки продажів. Ось чому наша привітальна розсилка на збільшення бази контактів містила 6 листів. Саме тому вона відмінно спрацювала. І саме тому ми доповнювали її роботою з тригерами. Так канал email-продажів показав ще кращий результат.
У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Необхідно було збільшити кількість заявок та знизити їх вартість.
Клієнту необхідно було популяризувати компанію на ринку Європи та залучити трафік на сайт
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.