Замовник звернувся до нас з метою налаштування таргетованої реклами для отримання цільових дзвінків для закриття вакансій.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт користувався email-каналом, але хотів підвищити його ефективність.
Email-маркетинг
Магазин жіночого одягу
Україна
Збільшення доходу на 2 330% завдяки регулярним email-розсилок
Збільшити трафік та продажі через email-розсилки
Оптимізація роботи каналу email
До звернення до нас клієнт самостійно працював з каналом email-маркетингу.
Зрідка та несистематично запускав промо-розсилки через сервіс Mailerlite з різними інфоприводами (знижки до свят, розпродажі, нові надходження товарів).
Замовник мав намір підвищити ефективність цього каналу та спробувати нові інструменти розсилок.
Рис. 1 – Дані на початку робіт (жовтень, Google Analytics)
Вихідні показники клієнта за місяць самостійних розсилок:
Ми проаналізували розсилки, з якими працював клієнт (інфоприводи, текст, верстка шаблону). І з’ясували, що необхідно зробити:
Для зростання повторних продажів та повернення клієнтів провели RFM-сегментацію та впровадили тригерні ланцюги за кожним сегментом підписників.
Сервіс для розсилки – Esputnik.
Витрати на сервіс – 950 грн/місяць.
Що включали проморозсилки:
Листи з добірками розсилалися всієї зібраної базі клієнтів.
Коли користувач потрапляв на сайт, він бачив спливаюче вікно з пропозицією підписатися на новини та отримати бонус:
Рис. 2 – Форма підписки на розсилку
Її ми розробили для збору нових підписників:
Рис. 3 – Приклад листа з підтвердженням підписки
Коли користувач підтверджував підписку, він одержував 2 вітальний лист із подякою та подарунком.
Рис. 4 – Приклад листа з бонусом
На 3 день після підписки ми відправляли лист із запрошенням приєднатися до бренду в соціальних мережах:
Рис. 5 – Лист-запрошення долучитися до бренда у соцмережах
Ми не кидали підписників, ми підігрівали їх готовність зробити покупку листом з описом переваг магазину:
Рис. 6 – Лист з описом переваг магазину
На 5 день відправляли лист з пропозицією заповнити інформацію про себе в особистому кабінеті (наприклад, дату народження), щоб далі отримати бонус або подарунок до свята:
Рис. 7 – Лист з пропозицією розповісти про себе
Для тих же підписників, хто протягом 7 днів не скористався знижкою, ми відправляли нагадування про те, що людину все ще чекає подарунок:
Рис. 8 – Приклад листа з нагадуванням про невитрачений бонус
Підсумок привітальних розсилок:
Рис. 9 – Дані Google Analytics після запуску привітальної серії листів (листопад)
Порівнюючи отримані показники з вихідними даними, ми домоглися зростання кількості транзакцій в 5 разів і доходу майже в 6 разів.
Хоча головними завданнями, які ми ставили перед початком розсилки з вітальною серією листів, були:
Після такого успішного старту ми перейшли до налаштування тригерів “Кинутий кошик” та “Покинуті перегляди“.
В грудні ми використовували 2 види розсилок:
Рис. 10 – Приклад тригерного листа з кинутим кошиком
Підсумки за місяць:
Тригерні листи:
Рис. 11 – Дані тригерних розсилок (грудень, Google Analytics)
Загальні показники:
3 рядок графіка – дані з самостійної розсилки клієнта. Це відкладені перегляди – ймовірно, користувачі зберігали той лист у вхідних мейлах. А перед НР знову відкривали його та переглянули пропозиції. Ось звідси отриманий додатковий трафік з цього каналу.
Рис. 12 – Загальні дані за грудень
І результат, що ми отримали за 2 місяці роботи з проектом:
Рис. 13 – Дані результативності каналу email за 2 місяці
Промо-розсилки та тригерні мейли спрацювали на одному рівні – 172 транзакції проти 162.
Рис. 14 – Графік зростання показників після впровадження email-розсилок за усіма напрямками
Загальний приріст трафіку по всіх каналах склав 372%. Продажі при цьому зросли на 2 330%.
Разом за 2 місяці роботи з замовником ми в 13 разів підвищили відвідуваність сайту через поштові відправлення, оптимізували канал email продажів та впровадили нові види розсилок (тригерні, привітальні).
Ми розширили базу підписників на 54%, збільшили прибутковість каналу email у 23,3 рази.
За нашими підрахунками, за 2 місяці розсилок кожна 17а людина з бази підписників відкрила листа та перейшла за посиланням, зробила на сайті покупку. Прекрасний результат, так?
Звичайно, інфоприводи були конверсійні – все листопадові та грудневі свята.
Жіночий одяг – товар зі швидким строком прийняття рішення, хоч й відноситься до ніші спонтанних покупок.
Але, якби не email-розсилки, такий результат був би недосяжний – досить подивитися на вихідні дані, з якими до нас прийшов клієнт.
Які найголовніші чинники результативної роботи з каналом email продажів? Регулярність та методичність.
Слід пам’ятати про утримання уваги користувачів: краще ще раз нагадати про себе листом та підтримати контакт з підписником, ніж кинути його на півдорозі воронки продажів. Ось чому наша привітальна розсилка на збільшення бази контактів містила 6 листів. Саме тому вона відмінно спрацювала. І саме тому ми доповнювали її роботою з тригерами. Так канал email-продажів показав ще кращий результат.
Замовник звернувся до нас з метою налаштування таргетованої реклами для отримання цільових дзвінків для закриття вакансій.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів та зниження вартості конверсії в Google-рекламі
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.