замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
21

Часто від клієнтів чуємо питання: "Для чого потрібна привітальний ланцюжок, якщо ми й так робимо проморозсилки?".

Відповідаємо розгорнуто й покроково, щоб всі переконалися в ефективності цього інструменту.


1. Що це та навіщо впроваджувати?

Welcome-ланцюжок – це автоматична серія листів, що відправляється користувачу одразу після того, як він дав згоду на розсилку. Це відмінний спосіб для кампанії розповісти про себе, своїх перевагах, і про вигоди для клієнта.

Зазвичай в привітальних ланцюжках від 3 до 8 листів. Але кількість може змінюватися в залежності від ніші та специфіки діалогу.
Так, наприклад, психолог Ольга Юрковська після проходження тесту, запускає вітальний ланцюжок з 15 листів, кожне з яких пов’язане з попереднім сюжетною лінією. Тут важливо, щоб вам дійсно було що сказати.

Чим же так гарні welcome-ланцюжки?

Людина, що добровільно залишила свій email на вашому сайті та підтвердила згоду на отримання розсилок, вже зацікавлена в вас або вашому продукті. Вона відкрита до діалогу. Тепер важливо переконати її в тому, що, вибравши вас, вона не помилилася. Часто саме привітальні листи остаточно переконують користувача зробити покупку.

Крім того, правильно налаштувавши welcome-ланцюжок, ви:

  • розповідаєте про себе та свій продукт;
  • закриваєте популярні заперечення у нових користувачів;
  • доносите до клієнта вигоди співробітництва з вами;
  • відповідаєте на популярні питання, даєте інструкції з використання сервісу і т. п.;
  • показуєте свою експертність;
  • викликаєте інтерес до подальших розсилок;
  • збираєте більше інформації про підписників, яку можна використовувати для сегментації та формування унікальних пропозицій.

Статистика сервісу Soundtest підтверджує ефективність привітальних ланцюжків. За їхніми даними, показники таких розсилок в 2 рази вище звичайних промо.

Welcome-цепочка

Рис. 1 – Статистика привітальних розсилок

З усього вищеописаного можна зробити висновок, що основне завдання привітальних ланцюжків – сформувати довіру клієнтів і підготувати їх до покупки. Але є і ряд інших завдань, які вони допомагають вирішити.


2. Основні функції привітальних ланцюжків

  1. Отримати замовлення. Безперечно, скільки б ми не говорили про лояльність та довіру клієнта, якщо він не зробив покупку, ми даремно витратили на нього час та сили. Тому так чи інакше всі наші листи будуть направлені на те, щоб спонукати до покупки.
  2. Запропонувати знижки та/або бонуси. З ними користувачі купують охочіше. Особливо, якщо це перша покупка.
  3. Розповісти про популярні товари, особливості сервісу, програми лояльності та інші “фішки”.
  4. Отримати додаткову інформацію про клієнта. Починаючи від номера телефону та закінчуючи маркою телефону, днем ​​народження й наявністю дітей. Зазвичай це робиться за допомогою анкетування.
  5. Розповісти про додаткові можливості. Наприклад, запропонувати завантажити мобільний додаток чи демо-версію продукту.

Важливо! Не перестарайтеся зі спробами переконати користувача у своїй крутизні та не викличте в нього бажання тут же відписатися від вашої розсилки.


3. Що писати?

Є маса варіантів, тут все залежить тільки від польоту вашої фантазії та потреб вашої ЦА. Але є безпрограшні варіанти для будь-якої ніші.

  • Подяка за підписку. Подякувати – завжди хороший тон. А якщо ви ще й подарунок у цьому листі даруєте, то назавжди залишитеся в серцях своїх читачів.

Welcome-цепочка

Рис. 2 – Подяка за підписку

  • Бонус на першу покупку. Подарунок за передплату – додатковий стимул для користувача залишити свої контакти. Головне – не забути вручити його 😉

Welcome-цепочка

Рис. 3 – Лист після підтвердження підписки для магазину годин

  • Переваги компанії. Якщо ви не всесвітньовідома кампанія по типу starbucks, краще з самого початку розповісти підписникам про свої конкурентні переваги. Також можна вислати інструкцію з використання сервісу. Або відповісти на FAQ (питання, що часто задаються), закривши тим самим перші заперечення клієнта.

Welcome-цепочка

Рис. 4 – Лист з перевагами компанії

  • Запрошення в соціальні мережі. Соціальні мережі дуже популярні – близько 30% замовлень зараз доводиться саме на соціальні мережі. Крім того, чим більше точок контакту між вами та клієнтом, тим більше лояльності й довгострокового співробітництва (приклад).
  • Анкета. Відмінний спосіб дізнатися більше інформації про користувача, щоб зробити йому релевантне пропозицію.

Welcome-цепочка

Рис. 5 – Листи з анкетою

  • Знайомство. Це перше/другий лист в ланцюжку, спрямований на формування довіри у клієнта. Тут можна розповісти про засновника бренду або про історію компанії.

Welcome-цепочка

Рис. 6 – Лист-знайомство

  • Мобільний додаток. Welcome-ланцюжок – відмінне місце, щоб розповісти про ваш мобільний додаток та переваги його використання, адже близько 30% користувачів роблять замовлення саме з мобільного (приклад).

Welcome-цепочка

Рис. 7 – Лист з мобільним додатком


4. Про що варто пам’ятати?

В цілому, до листів welcome-ланцюжка застосовні ті ж правила, що й до звичайних розсилок. Але варто згадати й про деякі особливості.

  • Частота розсилок.

Вітальний лист варто відправляти одразу після підтвердження підписки. Користувачі готові та чекають такого листа. Особливо, якщо ви обіцяли знижку.
Далі хорошим тоном буде розсилати листи з тією ж частотою, з якою надалі будуть проводитися звичайні проморозсилки. Найчастіше це 1-2 рази на тиждень, тобто листи ланцюжка повинні йти між собою з інтервалом у 2-4 дні.

Відносно дня тижня та часу відправлення однозначної відповіді немає. Все залежить від вашої аудиторії. Тут варто тестувати.

  • Більше не означає краще.

Не варто намагатися в першому ж листі розповісти про всі переваги компанії, прорекламувати товари/послуги, поділитися відгуками та позначити свою експертність.
Email – не лендінг, та любить чіткий поділ: один лист – одна тема. Максимум дві. Навіть в такому типі листів, як дайджести, є один заданий вектор.

Це ж стосується частоти розсилок. Якщо переборщити, користувач швидше за все відпишиться від вас або просто перестане читати листи.

  • Впізнаваність – наше все.

Дотримуйтеся фірмового стилю всюди, в т. ч. і в розсилках. Відомий шаблон та тон листа – фішки багатьох популярних брендів. Так, наприклад, я особисто не відписуюся від парочки брендів тому, що мені просто подобається їх підхід до текстів та приємний дизайн листів. Крім того, фірмовий стиль допомагає користувачеві швидше вас запам’ятати.

Впізнаваність листів підтримується за допомогою фірмового шаблону листа та стилістикою текстів. Про те, як зробити шаблон, можна почитати тут.
Тексти ж повинні писатися в одному стилі на всіх ресурсах: соціальні мережі, email, сайт, месенджери. Що це означає? Те, що якщо ви використовуєте сленг та звертаєтеся на “ти” до підписників в Інстаграм, то так само повинні писати в текстах й для email.

У гонитві за супермодним дизайном не забувайте про адаптивність листів на мобільних пристроях та про відображення в різних поштових сервісах. Попередньо тестуйте шаблон.

  • Чітка стратегія.

Перш ніж відправляти welcome-ланцюжок, складіть чіткий план того, що ви бажаєте сказати читачеві. Це допоможе структурувати порядок та тексти листів так, щоб не вийшла каша.

Листи повинні бути корисними та актуальними, з ходу закривати найчастіші запитання та заперечення.

Welcome-цепочка

Рис. 8 – Приклад ланцюжка для магазину квітів


Висновок

Привітальна ланцюжок – необхідний елемент email-маркетингу. Він допомагає привернути користувача до бренду, налаштувати його на покупку та закрити останні заперечення. Такий ланцюжок відправляється максимально гарячій аудиторії, що готова до покупки. Тому 50% + продажів припадає саме на листи welcome-ланцюжка.

Якщо ви хочете розробити стратегію, що продає та отримати максимум продажів, звертайтеся до нас. Фахівці ITForce з радістю допоможуть вам.


Що таке email-маркетинг?

Емейл Проморассылки

Про що писати у проморозсилках?

Емейл идеал

7 правил ідеального email-листа

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.