замовити дзвінок
+38 057 782-28-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
13
2

Що таке email-розсилка та які бувають типи розсилок? Як з їх допомогою створювати контент, який відповідатиме запитам та інтересам ЦА, спонукатиме її на комунікацію та залучати нових кастомерів? Сьогодні ми ознайомимо вас з повним гайдом за видами email-листів, розповімо, чим вони відрізняються, й наведемо масу прикладів.

Сьогодні для розвитку email-маркетингу застосовуються 4 види розсилок:

  • контентні;
  • ті, що продають;
  • тригерні;
  • реактиваційні.

Нижче розглянемо їх більш детально.


1. Ті, що продають чи акційні

Як правило, масова розсилка email застосовується саме з метою маркетингу, щоб залучити якомога більше потенційних клієнтів та покупців. До цього виду можна віднести листи з інформацією про поточні знижки та розпродажі, появу нових товарів у асортименті, акції, тощо..

Ключове завдання розсилок, що продають — взаємодія з клієнтом з метою збільшення числа скоєних ним конверсійних дій.

Акционные рассылки

Рис. 1 – Приклади акційних розсилок

Масова розсилка email продаючого типу підходить будь-якому бізнесу – від інтернет-магазину до діджитал-агентств. Вона може бути як разовою, так і періодичною.


2. Контентні розсилки

Вони не націлені на конкретні дії, а є частиною інструменту спілкування з користувачами. Це можуть бути:

  • листи з акцією;
  • дайджест івентів, новин за певний період;
  • добірка статей чи книг;
  • кейси, лайфхаки;
  • гайд з використання продукту.

Контентные рассылки

Рис. 2 – Приклади тематичних розсилок

Від інших типів тематичні розсилки відрізняються некомерційним змістом. Їх завдання — регулярно розповідати підписникам про те, що може бути їм цікаво. При цьому в тіло листа можуть бути поміщені посилання на товари, статті або послуги, якщо це доречно.

Такі розсилки листів на email зазвичай використовують різні інформаційні ресурси, форуми, рекламні агентства. Хоча насправді вони підходять для будь-якого бізнесу. Інтернет-магазини можуть ділитися корисною інформацією, включаючи посилання на товари, які можуть розв’язувати проблему. Схему запросто можна адаптувати під будь-яку сферу. Такий підхід підвищує продажі, лояльність та читаність листів.

В e-commerce сфері їх часто інтегрують в листи, що продають. Це дає хороший відгук від аудиторії, оскільки за допомогою таких емейлів можна не тільки продавати товар, а й ділитися корисним контентом.


3. Реактіваційні розсилки

Цей тип розсилок спрямований на те, щоб відновити або повністю припинити спілкування з підписниками. Складно однозначно визначити відповідну тематику, так як завжди є аудиторія, увагу якої потрібно повернути.

Найчастіше це листи, де компанія повідомляє, що сумує за вами й просить повернутися. Або ж за допомогою опитування намагається з’ясувати, який контент цікавий підписнику й чому він не читає листи.

Реактиваційні листи зазвичай розсилаються у двох випадках:

  • потрібно повернути підписників та підвищити їх активність на час акцій та інших активностей, обмежених у часі. Такі листи можна використовувати спільно з лендінгами;
  • необхідно зрозуміти розвиток подальшої взаємодії з користувачами, які тривалий час ніяк себе не проявляли, не робили покупок й навіть не читали мейли.

Дані листи допомагають з’ясувати, чи варто повертати неактивних користувачів. Можливо, їх краще видалити з бази й більше не витрачати час, адже це просто не цільова аудиторія.


4. Тригерні розсилки

Вони розсилаються автоматично на підставі тригерів, тобто після настання певної події чи відповідної дії користувача. Наприклад, пройшло кілька днів, як людина потрапила в базу, настало професійне свято чи день народження, він додав в кошик товар й пішов, та ін..

Даний тип розсилок добре себе зарекомендував в рамках ecommerce-проектів, сайтів з продажу та послуг. Інформація в них повинна допомогти користувачеві завершити дію (купити товар в кинутому кошику) або наштовхнути на це. У листі також можуть бути вшиті додаткові варіанти дій на сайті, які можуть стати основою для налаштування нових тригерів.

Найпопулярніший тип тригерів, який підходить абсолютно всім ресурсам — welcome-ланцюжок.

Напоминание о брошенной корзине

Рис. 3 – Приклад привітального листа та нагадування про кинутий кошик

Це серія листів, яка допомагає познайомити нових підписників з вами та розповісти, чим ви їм корисні.


5. Транзакційні розсилки

До тригерних можна віднести транзакційні листи, так як їх відправка обумовлена певними умовами чи діями клієнта.

Це унікальні листи, тому що на них не діє закон про рекламу. У них немає заклику купити, вони тільки інформують клієнта про отримання та оплату замовлення. Компанії розсилають такі листи з власної ініціативи як правило доброго тону. Для них не потрібна згода на отримання комерційної розсилки.

Транзакционные письма

Рис. 4 – Приклад транзакційних листів

До таких розсилок поштові служби ставляться лояльно, головне — не спамити та виключити рекламну інформацію. Транзакційні листи підвищують лояльність клеінтов шляхом персоналізації, що в підсумку може впливати на зростання продажів.

Як транзакційні листи можуть збільшити вашу ЦА?

Є кілька діючих прийомів, які допоможуть вирішити це завдання. Найпопулярніші серед них:

  • Застосування реферального маркетингу. Він чимось нагадує сарафанне радіо, завдяки йому клієнти залишають свої відгуки, рекомендації, й отримують за це додаткові “плюшки”.
  • Створення контенту, який поверне клієнта на сайт. Така функція особливо корисна для інтернет-магазинів та всіх організацій, які працюють онлайн.

У сервісних листах забороняється продавати прямо, але правильно використовуючи їх, можна збільшити лояльність підписників. Коректно налаштовані тригерні листи мають високий open rate й рідко потрапляють в спам.

Красиво та грамотно оформлені транзакційні листи з чітким CTA можуть значно підвищити дохід.


Висновок

Тепер ви знаєте, які листи можна надсилати вашим підписникам та для чого вони потрібні.

Є 4 основні види розсилок:

  1. Ті, що продають – контент в них повинен спонукати клієнта перейти та купити товар.
  2. Контентні – допомагають налагодити спілкування з користувачем та підвищити його лояльність.
  3. Реактиваційні – повертають клієнтів, за рахунок чого з’ясовуються причини, через які листи перестали відкривати.
  4. Тригерні – приходять у відповідь на події та дії, можуть додатково містити контент, яким захочеться поділитися.

Чергуйте розсилки, що продають, та тематичні, використовуйте при необхідності реактиваційні, а за допомогою тригерних не залишайте дії користувача без уваги.

Успіху та високих вам конверсій!


Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Як почистити базу контактів?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.