замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію
Email - маркетинг
11
1

Дискусії навколо доречності використання емодзі ходять вже давно. Не дивно, адже вони викликають емоційний відгук у читачів - передають почуття набагато краще, ніж сухий текст. Однак, чи залишиться цей інструмент таким же ефективним, як рік тому, або значною кількістю смайлів вже нікого не здивуєш? Давайте перевіримо разом на прикладі наших розсилок.

За даними сервісу з оптимізації email-розсилок campaignmonitor.com, правильне використання емодзі підвищує відкриття листів до 20%.

У сервісі Experian після аналізу листів з емодзі в темі прийшли до висновку, що листи з "емоціями" відкривають на 56% частіше, ніж без них.

Здавалося б, висновок однозначний - використовуй бібліотеку смайлів з приводу й без і ось тобі щастя у вигляді високого open rate, підвищення конверсій та емоційного залучення читачів. Багато відомих брендів саме так й роблять.


1. Приклади використання емодзі в темі листа

Сьогодні практично кожен бренд застосовує смайли в заголовці листа та намагається урізноманітнити розсилки та підвищити відкриття мейлів. І залучити користувачів в життя бренду.

Наприклад, “Планета Кіно” майже завжди починає свою розсилку з тематичних емодзі, а іноді й декількох:

Емейл эмодзи

Рис. 1 – Приклад використання емодзі в розсилці “Планета Кіно”

Так само працює й магазин одягу TOPSECRET, періодично додаючи до смайликів ще й КАПСЛОК (чи ефективна ця міра, читайте в нашій попередній статті про спам):

Емейл эмодзи

Рис. 2 – Приклад використання емодзі в розсилці “TOPSECRET”

Citrus не відстає. І, хоча теми та контент для листів вони часто обирають цікаві, спецсимволи Юнікоду чомусь використовують досить в середні:

Емейл эмодзи

Рис. 3 – Приклад використання емодзі в розсилці Citrus

Іноді смайли ставлять не тільки на початку теми, а й в кінці:

Емейл эмодзи

Рис. 4 – Використання емоцій в розсилці Citrus

Або навіть в середині, як це робить магазин Allo:

Емейл эмодзи

Рис. 5 – Використання емодзі в середині теми листа

І LeBoutique:

Емейл эмодзи

Рис. 6 – Використання емоцій в середині теми листа

Це були приклади з розважальної сфери та з розсилок Інтернет-магазинів. А що ж із серйозним бізнесом?

Ось емодзі у поштових розсилках від ПриватБанка:

Емейл эмодзи

Рис. 7 – Приклад використання емодзі в банківській розсилці

Але, як і будь-який інструмент в маркетингу, емодзі потрібно вміти використовувати, і робити це доречно. А не просто бездумно засмічувати ними свій текст.


2. 5 основних правил використання емодзі

Як же правильно використовувати бібліотеку смайлів?

Нижче наводжу 5 основних правил, дотримуючись котрих, ваші розсилки принесуть більш значущий ефект.

  • Перевіряти. Будьте впевнені, що обрані символи вірно відображаються в поштових клієнтах. Для цього протестуйте їх в найпопулярніших поштовиках перед відправкою.
  • Не “переборщувати”. Краще зовсім без емодзі, ніж з їх надлишком. Авжеж, так ви напевно привернете увагу читачів, але враження залишиться швидше негативним.

Емейл эмодзи

Рис. 8 – Приклад надмірного використання емодзі

  • Бути оригінальним. Десять листів від різних компаній поспіль з використанням одного й того самого емодзі навряд чи допоможе вам виділитися серед конкурентів. А це й була головна мета, чи не так?
  • Бути доречним. Додавайте емодзі замість слів та емоцій, або там, де вони підсилюють посил, а не просто заради того, щоб додати. Читачі не дурні, і побачивши таку маніпуляцію один раз, вони перестаюуть реагувати на неї в подальшому.
  • Знати свою аудиторію. Погодьтеся, дивно отримати лист від банку або бізнес-порталу, тема яких рясніє смайлами. Тому важливо розуміти, кому ви пишете та для чого, а також який імідж ви бажаєте сформувати в очах свого читача.

А тепер давайте перевіримо на практиці, як впливають смайли в темі листа на його відкриття та переходи.


3. Експеримент з відкриття листів з емодзі

Як і в будь-якого правила, під час використання бібліотеки спецсимволів Юникоду є винятки.

Ми провели ряд А/В тестів по включенню емодзі до теми листа та отримали досить несподівані результати.

Сайт – інтернет-магазин жіночого одягу.
Тематика – акції бренду та тематичні листи.
Кількість листів – 7.
Тривалість Експерименту – 15 днів.

Як? Ми випадковим чином поділили базу підписників та розсилали обом частинам однакові листи, що відрізнялися тільки темою (з емодзі та без).

Емейл эмодзи

Рис. 9 – Результати тестування використання емодзі в темі листа 1

Бачимо, що й відкриття, й переходи, вище в листа без смайла в темі.

Розсилка для Чорної п’ятниці:

Емейл эмодзи

Рис. 10 – Результати тестування використання емодзі в темі листа 2

У цій розсилці ситуація аналогічна – лист без емодзі отримав кращий відгук фоловерів (17,6% відкриттів проти 15,4%).

Далі ми обрали лист із контентом з включенням імені селебрітіз до теми:

Емейл эмодзи

Рис. 11 – Результати тестування варіантів використання емодзі в темі листа 3

Бачимо, що Кім Кардашьян якось не дуже зайшла підписникам – відкриттів приблизно однакова кількість: 7,9% та 7,6% (при нормі в ніші 7-15%).
А ось переходів для контентного листа багато: 9,5% та 8,9%.

Ще одна добірка луків для дівчат:

Емейл эмодзи

Рис. 12 – Результати тестування варіантів використання емодзі в темі листа 4

Тим не менш, акційні листи приймають набагато краще, ніж тематичні) що ж по цифрам: 6,2% проти 5,9%.

Разом ми провели 7 тестів з 2ма варіантами теми, різниця між котрими була лише в наявності емодзі на початку теми листа.

Як ви бачите на скринах, листи без емодзі для даної цільової аудиторії виявилися більш ефективними (зведена таблиця з результатами тестування):

Емейл эмодзи

Рис. 13 – Таблиця з результатами тестування використання емодзі

Таблиця демонструє, що лише 1 раз (!) з 7 показники відкриття обох листів були рівні – в розсилці за 22.11.2019.
У 4х ​​випадках з 7, нехай й з невеликою перевагою, перемогла тема без емодзі. А двічі тема без емодзі перемагала з перевагою вище 1%.

Ми переконалися, що проглядається чітка кореляція між відсутністю емодзі та кількістю відкриттів листів. Це говорить про те, що аудиторія бренду магазину класичного та ділового одягу лояльніше ставиться до звичайних тем без залучаючих елементів.

Чому ми отримали такі результати, адже в кожному керівництві з емейл-розсилок говорять про ефективність включення емодзі до теми мейлів?
Швидше за все, це пов’язано з тим, що основна ЦА магазину – ділові дівчата та жінки, що віддають перевагу стриманості та класиці. А емодзі за їх розумінням не вписуються до ділового бренду одягу.

Для цього й потрібно тестувати всі свої гіпотези – щоб отримати максимум від роботи з аудиторією. Так ви будете розмовляти зі своїми клієнтами на одній мові. І стратегія email-маркетингу, яку ви замовляєте, спрацює результативніше.


Висновки

Вплив емодзі на open rate листів неодноразово доводився усілякими маркетинговими дослідженнями.
Але в кожному правилі є винятки. Що ми й побачили в результаті нашого Експерименту.

Тому не можна бути впевненим на 100%, чи спрацює стратегія використання емодзі в темі листа з вашою ЦА. Для того, щоб це з’ясувати, важливо провести грамотне А/В тестування. І вже на його основі вибудовувати свою стратегію спілкування з клієнтами.

Зрештою, ви можете задати підписникам пряме запитання про те, як вони ставляться до емодзі в розсилках.

Високих Open rate та завершених угод!


Email Black Friday

Як отримати максимум з Чорної П'ятниці?

Що таке email-маркетинг?

Емейл Проморассылки

Про що писати у проморозсилках?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.