Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У травні я розповідала про джерела трафіку, і частково торкнулася теми UTM-міток.
Сьогодні детально розглянемо структуру, принцип створення мітки та 3 варіанти її створення.
UTM-мітка – змінна в URL-адресі сторінки, що дозволяє системам аналітики отримати інформацію і відстежити джерела переходів по посиланню.
UTM-мітка простими словами – “хвіст” URLа з певних позначень, за якими можна відстежити кількість та джерело переходів.
Навіщо вона потрібна?
Як правило, мітку використовують для відстеження рекламних кампаній: користувач переходить за оголошенням з міткою, й дані про канал та джерела переходів потрапляють до Аналітики. А далі ви дивитеся на кількість переходів, цілі, що були досягнуті, і т. д..
Як виглядає мітка?
Рис. 1 – Зовнішній вигляд UTM-мітки
З рисунка вище https://itforce.ua/email-marketing – адреса сайту та розділу;
?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=blackFriday_new&utm_content=765059167 – сама мітка, де:
Структура UTM-мітки | Розшифровка |
utm_source | Джерело, з якого надходить трафік. У нашому посиланні це поштовий сервіс eSputnik. |
utm_medium | Показує канал отримання трафіку. У прикладі це канал email. |
utm_campaign | Назва рекламної кампанії, тема розсилки, промокод, і т. д.. |
utm_content | Показує на конкретний елемент контенту, на який клікнув користувач перед перенаправленням на сайт. Це може бути банер або текстове посилання. |
utm_term | Показує, за якими ключовими словами переходили користувачі. |
utm_noreferrer | Застосовується, коли потрібно вірно врахувати Java Script-редирект. Працює тільки в Яндекс.Директ. |
utm_nooverride | Показує перше джерело відвідування для відстеження асоційованих конверсій. |
Також вам може стати у нагоді список динамічних параметрів в URL для Google Ads.